داماهی پی

برترین بازی های NFT برای کسب درآمد در سال 2022(جدیدترین بازی های NFT 2022)

برترین بازی nft 2022
5/5 - (21 امتیاز)

امروزه کسب درآمد از طریق بازی بسیار پرطرفدار شده است. تعداد زیادی از توسعه دهندگان بازی قصد دارند تا بازی هایی با قابلیت کسب درآمد ایجاد کنند. هنگامی که یک بازی پرطرفدار باشد امکان کسب درآمد از طریق تبلیغات برای توسعه دهنده ایجاد می شود که منبع درآمد بسیار خوبی محسوب می شود.

در حال حاضر اکثر بازی های موبایلی از کاربرانشان می خواهد در ابتدا با استفاده از پول حقیقی(دلار یا رمز ارز) کالایی درون بازی بخرند تا بتوانند پس از آن امکانات پیشرفته تری از بازی را استفاده کنند.با استفاده از ارز های دیجیتال به ویژه توکن های NFT پرداخت های درون بازی بسیار آسان تر شده است و اکنون بیشتر توسعه دهنده ها تلاش می کنند پرداخت های درون برنامه ای خود را به این شیوه انجام دهند.

توسعه دهندگان به این نتیجه رسیده اند که به جای واحد های اصلی پول(ریال و دلار و …) از بلاک چین و توکن های غیر مثلی(NFT) استفاده کنند.توکن های NFT را می توان خارج از برنامه ی بازی نیز به کار گرفت ,آنها را با دیگر ارز ها معامله کرد و سود کرد.

با توجه به توضیحات داده شده تصمیم گرفتیم تا بهترین بازی های NFT موجود با قابلیت کسب درآمد را به شما معرفی کنیم.

برترین 4 بازی NFT و ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری و کسب درآمد در سال 2022

  • Battle of guardians
  • raceFI
  • Rainmaker
  • Polygonum

بازی battle of guardian

بتل آف گاردینز- Battle of guardians

این بازی یکی از جدیدترین بازی های “بازی کن و پول کسب کن” است این بازی توسط 4 علاقه مند به بازی ساخته شده است که می خواستند بدانند سطح های مختلف بازی های متاورس چگونه است. این بازی روی شبکه ی سولانا ایجاد شده است همانگونه که از نام این بازی مشخص است یک بازی مبارزه ای است که در آن بازیکنان در مبارزات دنیای مجازی وارد شده و با هم مبارزه می کنند در صورت برنده شدن بازی پاداش دریافت می کنند.برای انجام بازی ها به نوعی توکن مخصوص بازی به نام BGS یا battle of Guardians Share و نیز FP یا Fighting points نیاز خواهید داشت. توکن FP توکنی است که برای بدست آوردن مالکیت شخصیت ها در بازی به کار می رود. علاوه بر این، می توانید این توکن را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین با استفاده از این توکن می توانید در مسابقات مختلف شرکت کنید و توکن NFT خریداری کنید.

این بازی یک بازی علمی تخیلی است که در آینده پتانسیل بسیار خوبی برای گسترش دارد و این بازی بر پایه ی قواعد بازی های مبارزه ای متاورس ایجاد شده است. گرافیک این بازی بسیار بالا است و نظر هر گیمری را به خودش جلب می کند.

بازی racefi

ریسی فای- Racefi

ریسی فای بازی لانچ شده جدید روی متاورس است که باعث می شود رمز ارز به عنوان جایزه کسب کنید.

RaceFi یک اکوسیستم کامل مسابقه اتومبیلرانی NFT است که در آن بازیکنان می توانند مسابقه دهند یا خریدی را در بازی انجام دهد و در آن کسب درآمد کنند.

تمام کالاهای موجود در این بازی قابلیت خریداری شدن با استفاده از توکن های NFT را دارد.این بازی نیز مشابه بازی قبلی روی بلاکچین سولانا ایجاد شده است. گیمر ها می توانند تمامی ابزار مورد استفاده در این بازی را با استفاده از توکن های NFT خریداری کنند.امکانات این بازی نامحدود است و در هر مدل از این بازی چه مسابقه دادن باشد و چه هر نوع امکانی(مانند خرید و فروش ماشین ها در بازی) که در بازی وجود داشته باشد.

گیمر ها می توانند با انجام ماموریت های بازی که رساندن خودرو در مدت زمان مشخص به محل دیگر است به عنوان پاداش RCOIN دریافت کنند.

در هر مرحله از بازی به برترین رانندگان بازی پاداش داده می شود. رانندگان برای بالا بردن شانس برنده شدن خودشان باید خودرو هایشان را به روز کنند تا واجد شرایط شرکت در مسابقه باشند. هر مسابقه حداکثر 8 راند دارد. در این نوع مسابقه محدودیتی در زمان وجود ندارد و مسابقه تا زمانی که یک ماشین باقی بماند ادامه پیدا می کند.

بازی رین میکر

رین میکر- Rainmaker

این بازی برای آموزش مهارت های لازم در بازار ارز های دیجیتال ایجاد شده است و قصد دارد تمام علاقه مندان به بازار ارز های دیجیتال را در یک پلتفرم دور هم جمع کند تا با یکدیگر به انجام بازی های مرتبط با ارز های دیجیتال بپردازند. همزمان با انجام این بازی ها شما می توانید به استراتژی های جدید یاد بگیرید و روش های سرمایه گذاری خودتان را بهبود ببخشید یا حتی بصورت کامل کسب درآمد از طریق سهام و ارز دیجیتال را یاد بگیرید. این بازی به اطلاع رسانی درباره ی وقایع مهم بازار ارز های دیجیتال و همچنین خبر های مرتبط با آن می پردازد. با توجه به عدم وجود قوانین مشخص درباره ی ارز های دجیتال نکته مثبت دیگر این بازی آن است که در بیشتر کشور ها به رسمیت شناخته شده و قوانین این کشور ها نیز این بازی را معتبر می دانند.

کسب درآمد در این بازی به این شکل است که شما با انجام معاملات در این بازی رمز ارز دریافت می کنید همچنین شما با استفاده از این بازی می توانید با بازار های سهام بیشتری آَشنا شوید و در آنها به کسب درآمد بپردازید.

بازی پولی گونوم

پلی گونوم- Polygonum

پلی گونام یک بازی چند نفره با موضوع بقا است که در آن بازیکنان باید ابزار لازم برای زندگی را خریداری کرده، آنها را با دیگران معامله کنند، مالکیت زمینی را به دست آورند به استخراج سکه و مواد معدنی بپردازند. در این بازی امکان انجام سه نوع مختلف بازی وجود دارد. نوع اول بازی در مقابل یک بازیکن دیگر ، نوع دوم شکار و به دست آوردن تجهیزات و نوع سوم کشاورزی. امکان انجام بازی روی دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ و تلفن همراه وجود دارد.

بازیکنانی که می‌خواهند با بازیکنان دیگر رقابت کنند و درگیر شوند، می‌توانند این کار را با تصاحب سرزمین‌ها و مبارزه برای آن‌ها، غارت دیگر بازیکنان و ساختن موانع برای دفاع از خود در برابر تهدیدات مختلف انجام دهند.

کسانی که کشاورزی را انتخاب می کنند در صلح زندگی می کنند و  می توانند انرژی خود را بر بهبود کشاورزی و مراقبت از دام و محصولات خود متمرکز کنند.

مناطق موجود در این بازی بر اساس نوع فعالیت انجام شده تقسیم بندی می شود تا موقعیت های مختلف با یکدیگر هم پوشانی نداشته باشند. رمز ارز اصلی این بازی binance smart chain است و پرداخت های درون برنامه ای این بازی با استفاده از توکن POG به انجام می رسد.

با استفاده از بازی های معرفی شده شما می توانید به کسب درآمد بپردازید و توکن NFT ذخیره کنید سپس توکن NFT خود را به هر نوع ارز دیگر تبدیل کنید. شما می توانید برای توکن های مورد نظر در بازی ها که شامل سولانا، بایننس اسمارت چین و اتریوم و دیگر توکن های رایج است از خدمات ارز دیجیتال داماهی پی استفاده کنید. خرید بیت کوین و اتریوم در داماهی پی به صورت اتوماتیک به انجام می رسد. داماهی پی این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است تا دلار آنلاین از طریق این صرافی تهیه کنند. خرید ووچر پرفکت مانی در داماهی پی به صورت آنی انجام می شود. برای ثبت سفارش خود در داماهی پی تنها کافی است به پنل کاربری خودتان مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

1 نظر در “برترین بازی های NFT برای کسب درآمد در سال 2022(جدیدترین بازی های NFT 2022)

  1. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر لینک دانلود بازی ریسی فای- Racefi رو برام بفرستین بی زحمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *