داماهی پی

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022

ارز مناسب سرمایه گذاری در سال 2022
5/5 - (26 امتیاز)

 

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022 آشنا کنیم، هم اکنون حدود 16000 ارز دیجیتال در بازار مورد معامله قرار می گیرد از همین رو انتخاب ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری انتخاب سختی است. سوددهی هر ارز دیجیتال متناسب با اهداف آن ارز و نیز سرمایه گذاران است. با ما همراه باشید تا فاکتور های مناسب برای انتخاب ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را با شما در میان بگذاریم.

فاکتور های مهم برای انتخاب ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

1-مفهوم ارز دیجیتال

ارز دیجیتال مورد نظر شما قصد دارد چه فرآیندی را تسهیل کند و هدف نهایی از ایجاد آن ارز دیجیتال چیست؟ برای مثال لاکی بلاک یک پروژه منحصر به فرد در صنعت قرعه کشی است و پیش از این ارز دیجیتالی با این ویژگی وجود نداشته است. در صورتی که ارز مورد نظر شما یک خاصیت متمایز از دیگر ارز ها داشته باشد احتمال سوددهی آن بیشتر است.

2-زمان لانچ(ورود به بازار)

زمان خرید ارز دیجیتال تاثیر بسیار مهمی در میزان سوددهی آن دارد، معمولا ارز های دیجیتال کمترین قیمت را در عرضه اولیه خواهند داشت و قیمت آن ها پس از عرضه اولیه افزایش می یابد.

3-اعضای تیم

این که چه افرادی پروژه یک ارز دیجیتال را مدیریت و رهبری می کنند یکی دیگر از ویژگی هایی است که در هنگام انتخاب یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری باید به آن توجه  کنید.

5 ارز برتر برای سرمایه گذاری در 2022

در ادامه این مطلب به معرفی 5 ارز دیجیتال که پیشنهاد می شود در سال 2022 سوددهی خوبی داشته باشند خواهیم پرداخت:

ارز دیجیتال لاکی بلاک

ارز دیجیتال لاکی بلاک luckyblock

لاکی بلاک یکی از مناسب ترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022 است. به نظر می رسد لاکی بلاک انقلابی در بین روش های قرعه کشی ایجاد کند. پروتوکل این ارز این کار را با استفاده از بلاکچین و قرارداد های هوشمند به انجام می رساند با این کار نیازی به اپراتور برای فرعه کشی نخواهد بود.

توکن لاکی بلاک هم اکنون در فاز پیش فروش قرار دارذ. عرضه ی اولیه این توکن در ابتدای سال میلادی 2022 به انجام می رسد و این رمز ارز در ابتدا در صرافی پن کیک سواپ قابل معامله خواهد بود.

ارز دیجیتال شیبا اینو، سرمایه گذاری مناسب 2022

ارز دیجیتال شیبا اینو shiba inu

شیبا ارز دیجیتالی است که در اگوست 2020 معرفی شد. در ابتدای سال میلادی 2021(سال گذشته) هر واحد شیبا با قیمت 0.000000000078 دلار معامله می شد.  در نوامبر 2021 قیمت شیبا به 0.0000312 رسید و این رشد یعنی ارز دیجیتال شیبا در کمتر از 12 ماه 40 میلیون % رشد داشته است. اگرچه رسیدن به این نوع رشد برای اکثر ارز های دیجیتال غیرممکن و دور از ذهن است اما بعد از این مدت نیز گفته می شود ارز دیجیتال شیبا هنوز پتانسیل رشد بیشتر را دارد. این ارز دیجیتال هم اکنون در بیشتر صرافی های اصلی لیست شده است.

صرافی هایی که شیبا اینو را لیست کرده اند شامل coinbase، binance، houbiو etoro می شوند. با افزایش یافتن تعداد صرافی های پذیرنده ی شیبا حجم معاملات روزانه آن به بیش از 3 میلیارد دلار رسیده است.

ترا یا لونا ارز دیجیتال سال 2022

ارز دیجیتال ترا terra

با توجه به افت قیمت های بازار ارز های دیجیتال خوب است ارز هایی را انتخاب کنیم که در برابر خرس ها عملکرد خوبی داشته باشند.

هنگامی که بیت کوین سقوط می کند بیشتر ارز های دیجیتال در پی این ریزش دچار افت قیمت می شوند با این حال تعدادی از ارز های دیجیتال دیگر مانند ترا و توکن آن که لونا نامیده می شود، عملکرد بهتری در این وضعیت خواهند داشت. برای نشان دادن عملکرد ترا می توانیم بگوییم در یک که بیت کوین تنها 0.34% تغییر کرده بود، ارزش ترا به میزان 52% تغییر کرد.

پروتکل ترا اینگونه است که با استیبل کوین های ترا قیمت آن ثابت نگه داشته می شود. این استیبل کوین ها به دلار یا ین ژاپن متصل هستند. کسانی که روی ارز دیجیتال ترا سرمایه گذاری می کنند در آینده می توانند از طریف حق رای شان برای آینده ی پروتکل ترا تصمیم گرفته و از این طریق نیز پاداش بگیرند.

یرن فایننس ارز دیجیتال مناسب برای سال جدید میلادی 2022

یرن فایننس yearn finance

یکی دیگر از ارز های دیجیتال که توصیه می کنیم در سبد سرمایه گذاری خودتان داشته باشید، ارز دیجیتال یرن فایننس است. پیش بینی می شود این ارز دیجیتال در سال 2022 عملکرد خوبی داشته باشد.

در هفته گذشته بیت کوین از نظر قیمت تغییری را تجربه نکرد اما در همین مدت یرن فایننس به میزان 86 درصد رشد کرد.

در طول سال 2021، بازده یرن فایننس برای کسانی که در عرضه اولیه این توکن شرکت کرده بودند بسیار مطلوب بوده است. به عنوان مثال، کسانی که در شروع سال 2021 روی Yearn.finance سرمایه گذاری کرده اند، حدود 22000 دلار به ازای هر توکن سود کرده اند.در طول 5 ماه قیمت یرن فایننس از 93هزار دلار نیز گذشت. یعنی سودی بیش از 320%. در صورتی که بخواهید روی یرن فایننس سرمایه گذاری کنید اما به دلیل ارزش بالای آن از سرمایه گذاری روی آن منصرف شده اید، این خبر خوش را به شما می دهیم که حتی با مبالغ کم(برای مثال 10 دلار) می توانید روی یرن فایننس سرمایه گذاری کنید.

یرن فایننس در واقع یک پلتفرم غیرمتمرکز تامین مالی مبتنی بر رمز نگاری است. یرن فایننس وام گیرندگان و سرمایه گذاران را برای ایجاد یک سیستم مالی غیرمتمرکز به هم وصل می کند.

ارز دیجیتال کیک، بهترین سرمایه گذاری سال 2022

پن کیک سواپ cake

پنجمین ارز مطلوب برای سرمایه گذاری در سال 2022 ارزی نیست جز پن کیک سواپ.

پن کیک سواپ یک صرافی غیر متمرکز است که با استفاده از خدمات آن می توان توکن هایی را که در صرافی های رسمی لیست نشده اند خریداری کرد. خرید و فروش توکن ها در صرافی پن کیک سواپ بدون نیاز به واسطه انجام می شود.

یکی دیگر از محاسن پن کیک سواپ این است که این صرافی امکانات لازم برای stacking و استخراج را نیز فراهم  کرده است. توکن صرافی پن کیک سواپ با ویژگی های خاصی که بیان کردیم cake نامیده می شود.

این توکن در سپتامبر 2020 با قیمت 1.1 معامله می شد. در اواسط 2021 به 44 دلار رسید هم اکنون کیک قیمتی معادل 12 دلار دارد که می تواند نقطه خوبی برای شروع سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال باشد.

تا به اینجا به معرفی 5 ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری پرداختیم. اما باید به این نکته اشاره کنیم که هر فردی که قصد خرید ارز های دیجیتال را دارد باید شخصا ارز ها را مورد بررسی قرار دهد و درباره ی سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری روی آنها تصمیم بگیرد.

داماهی پی هیچ گونه مسئولیتی در قبال سوددهی ارز های اشاره شده نمی پذیرد. توصیه می کنیم پیش از سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال به میزان کافی تحقیق کرده و ارز دیجیتال مناسب خود را انتخاب کنید. همواره این اصل را به خاطر داشته باشید که مقداری سرمایه گذاری کنید که در صورت از دست دادن آن دچار ضرر نشوید.

شما می توانید با استفاده از خدمات داماهی پی به خرید بیت کوین و بیش از 30 نوع ارز دیجیتال دیگر بپردازید. خرید اتریوم و تتر و لایت کوین در داماهی پی به صورت آنی و اتوماتیک است، همچنین امکان خرید دلار آنلاین به شکل ووچر پرفکت مانی در داماهی وجود دارد. برای ایجاد حساب کاربری و ثبت سفارش در داماهی پی به قسمت ثبت نام مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *