داماهی پی

معرفی بهترین صرافی های جایگزین بایننس

معرفی مناسب ترین جایگزین صرافی بایننس
4.9/5 - (20 امتیاز)

صرافی های متمرکز از جمله وبسایت هایی هستند که افراد می توانند در آنها به خرید و فروش انواع کوین ها و توکن ها بپردازند. صرافی های بین المللی مهمترین ارکان تجارت در دنیای رمز ارز ها به حساب می آیند. صرافی ها امکانات متنوعی برای کاربرانشان ایجاد می کنند. صرافی بایننس مهمترین و معروف ترین صرافی متمرکز در میان تمامی صرافی ها بوده است.

در این مقاله به بررسی صرافی بایننس و معایب و مزایای آن می پردازیم. همچنین به معرفی جایگزین هایی برای این صرافی خواهیم پرداخت.

مزایا و معایت صرافی بایننس

صرافی بایننس

بایننس یک صرافی آنلاین با امکانات متنوع است، این صرافی در زمینه ی ارزهای دیجیتال پیشرو است. این صرافی در سال 2017 در هنگ کنگ تاسیس شده است  اما دفتر این صرافی در سال 2018 به مالتا در اتحادیه ی اروپا منتقل شد این اقدام در جهت تحریم های مالی انجام شده از سمت چین بر علیه صرافی های ارز دیجیتال بود. در صرافی بایننس امکان معامله ی انواع آلت کوین ها و کوین های مختلف وجود دارد. بیش از 500 نوع ارز دیجیتال و توکن مجازی در صرافی های بایننس مورد معامله قرار میگیرد.

صرافی بایننس علاوه بر ایجاد امکان انجام معاملات یک کیف پول برای کاربران فراهم می کرد که با یکبار ایجاد حساب در صرافی بایننس، کیف پول به صورت خودکار در اختیار کاربران قرار می گرفت.

این صرافی علاوه بر خدمات یاد شده، امکان دریافت سود را نیز فراهم می کرد. برنامه هایی نیز برای ماینر ها فراهم شده است که با استفاده از امکانات بایننس استخراج ارز های دیجیتال را سهولت بیشتری به انجام برسانند.

از آگوست سال 2021 بایننس به شهروندان ایران و آمریکا و دیگر کشورها اعلام کرد که قادر به استفاده از خدمات این صرافی نیستند. این صرافی به افراد اجازه داد تا در مدت زمان مشخص دارایی های خودشان را از بایننس خارج کرده و به دیگر صرافی ها منتقل کنند.

از همین رو، کاربران ایرانی که تا سال میلادی گذشته از خدمات بایننس استفاده می کردند با مشکلات عدیده ای مواجه شدند. تلاش ها برای یافتن راه حل جایگزین ادامه پیدا کرد. با ما همراه باشید تا راه حل های مناسب جایگزین صرافی بایننس را به شما معرفی کنیم.

استفاده از کیف پول سیف پل و اتصال به بایننس

استفاده از خدمات سیف پل

کیف پول سیف پل، یک کیف پول با ویژگی هایی شبیه تراست ولت است. اما این کیف پول یک ویژگی متمایز از دیگران دارد. در بخشی از کیف پول سیف پل، افراد می توانند بدون نیاز به احراز هویت از خدمات بایننس استفاده کنند. یعنی یک تیر و دو نشان. استفاده از خدمات یک کیف پول و اتصال مستقیم به بایننس.

برای انجام این کار لازم است تا در صفحه ی اصلی و قسمت Hot گزینه ی بایننس را انتخاب کرده و اتصال آن به کیف پول سیف پل را انتخاب کنید و دسترسی های لازم را ایجاد کنید.

برای مشاهده ی روند مرحله به مرحله ی اتصال به بایننس با استفاده از خدمات سیف پل مقاله

استفاده از بایننس(binance) بدون احراز هویت در کیف پول سیف پال(safepal)

کوکوین، صرافی مناسب به جای بایننس

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین از دیگر صرافی هایی است که پس از تحریم بایننس به ارائه خدمات به کاربران می پردازد. صرافی کوکوین از دیگر صرافی های معتبر برای ارائه ی خدمات به کاربران است.

  • کسب سود از طریق استکینگ

یکی از شیوه های کسب درآمد که در صرافی کوکوین امکان آن ایجاد شده است. استیکینگ ارز های دیجیتال و کسب درآمد از این طریق است.

  • قابلیت خرید و فروش 600 نوع ارز دیجیتال
  • کارمزد کم: کارمزد تراکنشهای انجام شده در کوکوین نسبت به سایر صرافی ها کم است و بین 0.0125 تا 0.1 درصد به ازای هر تراکنش است.

هم اکنون گفته می شود کوکوین بیش از 10 میلیون کاربر از بیش از 200 کشور جهان دارد.

امنیت کاربران در کوکوین با راه های مختلفی تامین می شود یکی از این راه ها ایجاد یک پسورد مجزا برای انجام معاملات و برداشت ارزها است. این پسورد به امنیت بیشتر کاربران کمک شایانی خواهد کرد.

مقاله مرتبط:افتتاح حساب در صرافی کوکوین(kucoin) و آموزش تصویری نحوه استفاده از صرافی کوکوین

جایگزین بایننس، کوینکس

صرافی کوینکس

صرافی کوینکس از دیگر صرافی های ارائه دهنده ی خدمات خرید و فروش رمز ارز است. این صرافی امکانات متنوعی را عرضه می کند. برای افتتاح حساب در این صرافی نیز راهنمای کاملی در وبسایت داماهی پی وجود دارد.

مقاله مرتبط: آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوینکس با راهنمای تصویری

کوینکس نیز در سال 2017 تاسیس شده است و محل ثبت این شرکت کشور هنگ کنگ بوده است.

کوینکس اپلیکیشن خود را هم برای موبایل و هم برای لپ تاپ ایجاد کرده است.

Oneswap یک اپلیکیشن غیرمتمرکز وابسته به کوینکس است که امکان خرید توکن های لیست نشده را فراهم می کند. شرکت کوینکس یک کیف پول متمایز به نام viawallet را نیز ثبت کرده است که هم اکنون در حال استفاده توسط کاربران است.

استفاده از خدمات صرافی ارز دیجیتال داخلی و نگه داری ارز ها در کیف پول

مطمئن ترین شیوه ی خرید و فروش رمز ارز ها، خرید ارز دیجیتال در صرافی ایرانی و ارسال آن به کیف پول هایی با امنیت بالا است. مثال این کیف پول ها، کیف پول تراست ولت و یا کیف پول سیف پل است که پیش از این معرفی شده بود.

داماهی پی، صرافی ایرانی است که برای انجام معاملات خرید و فروش پیشنهاد می کنیم. خدمات ارائه شده داماهی پی با مناسبترین قیمت به کاربران عرضه می شود.

امن ترین شیوه ی جایگزین بایننس

باید گفت تنها یک راه حل برای جایگزینی صرافی بایننس وجود ندارد، راه های متنوعی وجود دارد که کاربران با استفاده از آن می توانند معاملات خود را به انجام برسانند. در این میان باید به امکانات ارائه شده توسط صرافی ها توجه کرد.

در صورتی که قصد نگه داری طولانی مدت رمز ارزها را دارید، استفاده از خدمات کیف پول ها و به ویژه کیف پول سیف پل با امکان اتصال غیرمستقیم به بایننس یکی از بهترین پیشنهادات است.

اما اگر قصد شما خرید و فروش مداوم ارزهاست، استفاده از صرافی های کوینکس و کوکوین را به شما پیشنهاد می کنیم. هر دو این صرافی ها مشکلی با ایرانی بودن کاربرانشان ندارند. اما از آنجا که اقدامات آتی صرافی ها در برابر مشتریان با ملیت های گوناگون مشخص نیست توصیه می کنیم هنگام استفاده از صرافی ها حتما از VPS  یا VPN با لوکیشنی امن مانند اسپانیا و یا ایتالیا استفاده کنید.

برای استفاده از امکانات صرافی های کوینکس و بایننس، لازم است تا از خدمات صرافی های ارز دیجیتال استفاده کنید. صرافی داماهی پی یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات رمز ارز ها است. خدمات ارائه شده در داماهی پی به حوزه ی ارز های دیجیتال محدود نمی شود. این صرافی خدمات مربوط به پرداخت های آنلاین را نیز به انجام می رساند. پرداخت با استفاده از ووچر پرفکت مانی از جمله امکاناتی است که با یک بار عضویت در وبسایت داماهی پی فراهم می شود. شما می توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی به پنل کاربری خودتان مراجعه کنید. ثبت سفارش در داماهی پی به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *