داماهی پی

معرفی بهترین کیف پول های تتر (USDT)

معرفی کیف پول های مناسب تتر
5/5 - (28 امتیاز)

تتر یکی از پر خرید و فروش ترین رمز ارز های موجود است. تتر یک استیبل کوین یا ارز پایدار است یعنی با استفاده از الگوریتم هایی ارزش آن ثابت نگه داشته می شود و از آن برای حفظ سرمایه و سود استفاده می شود. اما ببینیم بهترین کیف پول تتر چیست؟

هر یک تتر معادل یک دلار است.سرمایه گذاری روی تتر دقیقا معادل سرمایه گذاری روی دلار است. در واقع افراد می توانند با خرید تتر دلار ذخیره کنند. البته این نوع سرمایه گذاری سریعتر است و نقد شوندگی بالاتری نیز دارد.

تتر هم اکنون بر اساس اطلاعات وبسایت کوین مارکت کپ در جایگاه سوم از نظر سرمایه بازار و در جایگاه اول از نظر حجم معاملات است.

مقاله مرتبط در ارتباط با ارز دیجیتال تتر: استخراج تتر+آموزش تصویری

 

کیف پول تتر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مانند سایر رمز ارزها، برای ذخیره و نگه داری تتر نیز به یک کیف پول نیاز خواهیم داشت. کیف پول ها ابزار هایی هستند که رمزنگاری امکانات لازم برای نگه داری رمز ارزها را فراهم می کنند.

کیف پول تتر یک راه ایمن برای ذخیره تتر خارج از صرافی است.

هر کیف پول کد هایی دارد که با استفاده از انها می توانید ارز های خود را نگه داری کنید.این کد ها شامل

  • کلید خصوصی یا private key که به شما اجازه دسترسی به تمام رمز ارز ها را می دهد و هر کس این کد را داشته باشد می تواند تمام رمز ارز های شما را خرج کند. این کلید را در جای امن نگه داری کنید.
  • آدرس عمومی یا public address با استفاده از این کد می توانید به دیگران این امکان را بدهید که به کیف پول شما تتر واریز کنند.

موردی که در باره تتر از اهمیت بالایی برخوردار است، انواع آن است، 3 نوع تتر بر بستر های مختلف وجود دارد تتر بر بستر امنی، اتریوم و ترون. این سه نوع تتر با یکدیگر سازگار نیستند و امکان تبدیل مستقیم آن ها به یکدیگر وجود ندارد.

عدم اطلاع از این موضوع گاها باعث از دست رفتن سرمایه می شود پس هنگام انتقال تتر به کیف پول به آدرس شبکه تتر دقت کنید.

برای اطلاع از انواع مختلف تتر و تاریخچه آن مقاله هر چیزی که باید درباره تتر بدانید را در وبلاگ داماهی پی بخوانید.

برای محکم کاری هنگام انجام تراکنش نیز این آدرس ها را از نظر سازگاری بر بستر شبکه با یکدیگر بررسی کنید.

برای استفاده از این ارز پرکاربرد کیف پول ما باید چه ویژگی هایی داشته باشد:

  • امنیت
  • پشتیبانی از ارز های مختلف
  • راحتی استفاده
  • نسخه های موجود(موبایل لپ تاپ و …)

در ادامه به معرفی بهترین کیف پول ها ی تتر می پردازیم.

از میان کیف پول های مختلف، بهترین کیف پول های دسکتاپ، سخت افزاری، موبایلی و بر بستر وب معرفی خواهند شد.

کیف پول تراست ولت

بهترین کیف پول نسخه موبایلی تتر؛ تراست ولت

تراست ولت از تعداد بسیار زیادی کوین پشتیبانی می کند در واقع می توان گفت هر رمز ارزی را که بخواهید می توانید در تراست ولت پیدا کنید.

نحوه دسترسی: سیستم عامل اندروید و IOS

تتر پشتیبانی شده: ERC-20 و TRC-20

امنیت این کیف پول بالاست و برای در امان ماندن از هک کلید ها ی کاربران در سرور ذخیره نشده و تنها در تلفن همراه ذخیره می شود.

تراست ولت به صرافی بایننس متصل است که به اعتبار آن اضافه می کند همچنین رابط کاربری مناسب دارد.

برای ایجاد حساب کاربری تراست ولت مقاله معرفی تراست ولت و طریقه نصب را در وبلاگ داماهی پی ببنید.

کیف پول گاردا برای نگه داری تتر

بهترین کیف پول بر بستر وب تتر؛ گاردا

تعداد ارز های پشتیبانی شده: 40 رمز ارز

نحوه دسترسی: دسکتاپ، موبایل، وبسایت

تتر پشتیبانی شده : امنی و ERC-20

گاردا برای استفاده افراد مبتدی رابط کاربری مناسبی دارد و از طریق اتصال به اینترنت در هر دستگاهی قابل دسترسی است.

سایر ویژگی ها : تعداد زیاد ارز های پشتیبانی شده ، تعداد زیاد ورژن های موجود و نیز داشتن افزونه کروم و در نهایت داشتن تیم پشتیبانی فوق العاده که از یک کیف پول رایگان انتظارش را نداریم.

اتمیک ولت کیف پول تتر

بهترین کیف پول دسکتاپ تتر؛ اتمیک ولت

تعداد ارز های پشیبانی شده: بیش از 300

راه دسترسی: موبایل و دستکاپ

تتر مورد حمایت: ERC-20 و TRC-20

سایر ویژگی ها

اتمیک ولت همانند سایر صرافی ها ادغام شده  مثل changelly  و spaceshift از قرارداد های هوشمند حمایت می کند .

امنیت بالا

متن باز بودن که جلوی کد های مخفی را می گیرد زیرا هر کسی می تواند سورس اتمیک ولت را چک کند.

قدرتمند و در عین حال با رابط کاربری عالی

برای ساخت حساب اتمیک ولت به مقاله معرفی اتمیک ولت و طریقه نصب را در وبلاگ داماهی پی بخوانید.

کیف پول سخت افزاری لجر

بهترین کیف پول سخت افزاری تتر؛ ledger nano s

تعداد ارز های پشتیبانی شده : بیش از 1250

تتر پشتیبانی شده: ERC-20

اخیرا استقبال از کیف پول های سخت افزاری از گذشته بیشتر شده است و کیف پول لجر با فروش بیش از 1 میلیونی یکی از پر فروش ترین کیف پول های سخت افزاری است.

ذخیره سرد موجود در این کیف پول باعث می شود تا از خطرات حملات اینترنتی در امان باشِد و امنیت کیف پولتان را بسیار بالا ببرید.

با نرم افزار و سخت افزار موجود در این کیف پول حتی در صورت به سرقت رفتن و یا گم شدن لجر کسی نمی تواند به ارز های شما دسترسی پیدا کند.

سایر کیف پول های تتر

کیف پول مای اتر ولت

Myether wallet این کیف پول تنها از تتر ERC-20 پشتیبانی می کند.امکانات مختلفی را ارائه می کند.

Omniwallet این کیف پول در شبکه وب مورد استفاده قرار می گیرد و تنها از تتر امنی می توان در ان استفاده کرد.رابط کاربری مناسب برای کسانی که می خواهند از شبکه ی امنی استفاده کنند فراهم می کند.

Trezor One این کیف پول تقریبا مشابه ledger nano S است این کیف پول سخت افزاری سطح بالایی از امنیت را ایجاد می کند و تنها از توکن ERC20 پشتیبانی می کند. علتی که آن بعد از لدگر قرار می گیرد تعداد کمتر رمز ارز های پشتیبانی شده است.

کیف پول کوینومی

coinomi این کیف پول برای موبایل در دسترس است، بیش از 120 رمز ارز را پشتیبانی می کند و ویژگی متمایز آن از سایر رمز ارز ها در پشتیبانی از هر سه نوع تتر موجود است.

سایر ویژگی ها:

امینت بالا: این کیف پول یک عبارت امنیتی ایجاد می کند که با استفاده از ان می توانید اطلاعات خود را بازیابی کنید همچنین اطلاعات IP شما روی سرور های کوینومی به صورت ناشناس باقی می ماند که باعث بالا رفتن امنیت می شود.

این کیف پول از ادغام چندین صرافی (changelly , shapeshift , bibance DEX) تشکیل شده است پس می توانید رمز ارز ها یخود را در این کیف پول به راحتی به یکدگیر تبدیل کنید.

کیف پول های داخلی صرافی های معتبر

یکی دیگر از راه های نگه داری تتر، نگه داری آن در صرافی ای است که تتر را خریده اید. این امکان در صرافی بایننس و بیت مکس وجود دارد.

در صورتی که هدف شما از خرید تتر استفاده برای تبدیل به سایر ارز ها و ترید است برای مدت کوتاه آن را در صرافی نگه دارید و سپس آن را تبدیل کنید. صرافی های بین المللی برای نگه داری ارز های دیجیتال امنیت پایینی دارند. به این نکته توجه کنید که برخی صرافی های داخلی نیز اقدام به نگه داری ارز های دیجیتال برای مشتریان می کنند نکته ی قابل توجه آن است که هر آن ممکن است صرافی ها به وسیله ی مراجع قضایی مورد تعقیب قرار گیرند که در این صورت دارایی تمامی مشتریان به خطر خواهد افتاد.

اما اگر به دید بلند مدت روی نگه داری تتر سرمایه گذاری کرده اید، آن را به کیف پول منتقل کنید. برای انتقال تتر به کیف پول باید مقداری کارمزد پرداخت کنید که در بلند مدت اقتصادی و قابل توجیه است. شما می توانید خرید ارز دیجیتال خود را به داماهی پی بسپارید، خدمات داماهی پی در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت به انجام می رسد.

پیشنهاد می کنیم چنانچه با استفاده از توکن های شبکه ی اتریوم تتر مشکلی نداشته باشید کیف پول لجر را تهیه کنید، اما اگر می خواهید انواع مختلف تتر ها را در تلفن همراه خود داشته باشید، پیشنهاد ما به شما کیف پول تراست ولت است.

هنگام استفاده ازکیف پول نکات امنیتی را به صورت کامل رعایت کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که ارزهای دیجیتال شما در کیف پول ذخیره نمی‌شود بلکه روی بلاکچین ذخیره شده است. کیف پول به عنوان یک واسطه دسترسی شما به دارایی های خود را روی بلاک چین امکان پذیر می‌کند.

این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ گاه پشتیبانی کیف پول مستقیما به شما پیام نمی‌دهد، هر شخصی که خود را پشتیبانی صرافی معرفی می‌کنند بدون شک کلاهبردار است. در صورتی که نیاز داشتید با پشتیبانی کیف پول خود تماس بگیرید راه های ارتباطی را از تنها از طریق خود کیف پول یا وبسایت رسمی بردارید.

حال که با انواع کیف پول برای نگه داری تتر آشنا شدیم خوب است به راه های دیگر نگه دلار نیز اشاره کنیم. نگه داری دلار به صورت ارز دیجیتال این امکان را فراهم می‌اورد تا آن را به صورت آنی به ارز های دیجیتال تبدیل کرد اما اگر بخواهیم در مواقع مطلوب آن را برای پرداخت هزینه هایی مانند هتل یا محل اقامت استفاده کنیم بهتر است از خدمات حساب پرفکت مانی استفاده کنیم. قیمت لحظه ای خرید پرفکت مانی از پنل کاربری داماهی پی قابل مشاهده است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *