داماهی پی

استخراج بیت کوین-دریافت بیت کوین رایگان

استخراج بیت کوین و دریافت بیت کوین رایگان
4.8/5 - (24 امتیاز)

در این مقاله می خواهیم به راهکار هایی بپردازیم که با استفاده از آنها می توان بیت کوین رایگان استخراج کرد.استخراج بیت کوین یکی از راه های کسب درآمد از این رمز ارز قدیمی است. با ما همراه باشید تا در ابتدا درباره ی بیت کوین و استخراج آن صحبت کنیم و در نهایت به معرفی یکی از وبسایت های رایگان استخراج بیت کوین بپردازیم.

خرید ارز دیجیتال نوعی سرمایه گذاری است که نمی توان آن را لمس کرد و یا مشاهده کرد. برای دسترسی به ارز های دیجیتال از کامپیوتر های شخصی و یا تلفن همراه می توان استفاده کرد همچنین برای تایید تراکنش ها در شبکه ی ارز های دیجیتال به امکانات سخت افزاری نیاز داریم به این فرایند که طی آن تراکنش های ارز دیجیتال تایید می شود استخراج گفته می شود.

بیت کوین معروف ترین و اولین ارز دیجیتال موجود است که بیش از یک دهه قدمت دارد.همانگونه که می دانیم برای دستیابی به بیت کوین دو راه عمده خرید بیت کوین به صورت مستقیم از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال و یا استخراج آن وجود دارد.

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین چیست؟

استخراج بیت کوین به استفاده از دستگاه های با توان محاسباتی بالا برای حل مسایل ریاضی پیچیده که در نهایت به تایید یک تراکنش منجر می شود گفته می شود.

پس از تایید تراکنش یک بلوک به بلاک چین بیت کوین اضافه خواهد شد. استخراج کنندگان امنیت شبکه و نظارت بر آن را به عهده دارند. ماینرها(استخراج کنندگان) مقداری بیت کوین به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

در واقع استخراج کنندگان هم یک بیت کوین جدیدبه شبکه اضافه می کنند و هم با سنجش اطلاعات تراکنش ها را اطمینان بخش می کنند. اطمینان حاصل کردن از اینکه یک تراکنش دو بار انجام نشود نیز جز وظایف ماینر ها است.

ماینر ها بر سر حل مسایل ریاضی پیشرفته با یکدیگر مسابقه می دهند و هر ماینری که سریعتر به پاسخ برسد پاداش به او تعلق می گیرد.

معیاری به نام سختی استخراج نیز وجود دارد که باعث می شود همه بیت کوین ها با سرعت مشابه هم استخراج شوند. هم اکنون زمان لازم برای استخراج هر واحد بیت کوین  10 دقیقه است.

برای بیت کوین و تعدادی دیگر از ارز های دیجیتال هر 4 سال یکبار میزان بیت کوین های تولید شده نصف می شود به این پدیده هاوینگ(halving به معنی نصف شدن) که باعث می شود کمیاب بودن بیت کوین افزایش پیدا کند و از افت قیمت آن جلوگیری شود؛ هم اکنون استخراج کنندگان به ازای استخراج هر بلوک 6.25 بیت کوین پاداش دریافت می کنند این در حالی است که ابتدا برای استخراج هر بلوک 50 واحد بیت کوین به استخراج کنندگان پرداخت می شد.

استخراج کنندگان بیت کوین باید سخت افزار های قدرتمند داشته باشند که تهیه ی آن هزینه بر است؛ البته در کنار آن باید هزینه ی برق مصرفی را نیز در نظر گرفت.

کامپیوتر های قدرتمند با حدس اعداد جواب معاملات را به دست می اورند و تابع هش رسیدن به جواب معادله را تضمین می کند.ماینری که قدرت پردازش بالاتری داشته باشد چند قدم از بقیه ماینر ها جلوتر است زیرا می تواند در مدت زمان مشابه حدس های بیشتری بزند.

اخیرا حل مسیله های ریاضی که منجر به تایید تراکنش می شود بسیار پیچیده شده است به نحوی که امکانات یک ماینر به تنهایی پاسخگو نیست برای رفع این مشکل استخراج کنندگان امکانات خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و سود حاصل از استخراج را نیز با یکدیگر سهیم می شوند محل مجازی ای که استخراج کنندگان در آن امکانات خود را برای قدرت پردازش بیشتر به اشتراک می گذارند استخر استخراجmining pool  می گویند.

استخراج بیت کوین تا چه زمانی ادامه می کند؟

پیش بینی می شود آخرین بیت کوین (20999999امین بیت کوین) در سال 2140 استخراج شود.(تعداد بیت کوین هایی که می تواند وجود داشته باشد 21 میلیون تا است که این تعداد توسط خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو تعیین شده است) پس از استخراج آخرین بیت کوین ماینر ها تنها کارمزد تراکنش ها را دریافت خواهند کرد و سود دریافتی آنها به شدت کاهش خواهد یافت.

راه هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان بیت کوین رایگان به دست آورد در ادامه به آموزش نحوه ثبت نام  و دریافت بیت کوین در یکی از این وب سایت ها می پردازیم.

نحوه دریافت بیت کوین رایگان

برای دریافت بیت کوین رایگان وارد سایت کوین پلی به آدرس coinply.com شوید.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی دکمه ی start earning now کلیک کنید.

شروع ثبت نام در وبسایت کوین پلی

در صفحه ی بعد اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و  create your account را بزنید.

وارد کردن اطلاعات در وبسایت کوین پلی

 

صفحه ی ای که پس از ثبت نام در کوین پلی می بینید به شکل زیر است.

صفحه ورود به کوین پلی

در این وبسایت در ازای تایید ایمیل خود 100 سکه معادل 0.00000031 بیت کوین دریافت می کنید؛ موجودی بیت کوین شما در این وبسایت از سمت راست و بالای صفحه قابل مشاهده است.

همچنین از راه های دیگر از جمله بازی کردن و نیز پر کردن نظر سنجی ها می توانید بیت کوین رایگان دریافت کنید. هنگامی که تعداد سکه های شما به تعداد قابل قبولی رسید که در کوین پلی این تعداد 50000 سکه است؛ می توانید بیت کوین های خود را به کیف پول اصلی بیت کوین خود(برای مثال اتمیک ولت و تراست ولت) انتقال دهید. با کلیک بر روی گزینه ی start playing and earning coins به صفحه ی مشاهده ی بازی های موجود و مقدار سکه ای که در ازای آن بازی دریافت می کنید هدایت می شوید.

دریافت بیت کوین رایگان با بازی کردن در کوین پلی

همچنین از طریق معرفی افراد به این وبسایت نیز می توانید بیت کوین رایگان دریافت کنید. برای برداشت کد معرف خود می توانید از قسمت earn coins به تب refer users مراجعه کنید و لینک معرفی خودتان را بردارید.

در صورتی که مایل باشید خودتان روی ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه گذاری کنید از خدمات خرید بیت کوین در داماهی پی استفاده کنید. شما می توانید روی دلار نیز سرمایه گذاری کنید برای اینکار سیستم پرفکت مانی را به شما پیشنهاد می دهیم. پرفکت مانی امکاناتی را در اختیار کاربران می گذارد که با استفاده از آن می توانند به صورت تماما آنلاین به خرید و فروش دلار بپردازند. خرید ووچر پرفکت مانی از دیگر خدمات ارائه شده در داماهی پی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *