داماهی پی

آموزش نحوه احراز هویت در داماهی پی

احراز هویت در داماهی پی
4.7/5 - (23 امتیاز)

داماهی پی یکی از باسابقه ترین صرافی های آنلاین موجود است، شما می توانید در حداکثر 1 ساعت به خرید ووچر پرفکت مانی در وبسایت داماهی پی بپردازید.در قسمت قبلی درباره ثبت نام در وبسایت داماهی پی توضیح دادیم.

پس از ثبت نام در وبسایت داماهی پی، احراز هویت در داماهی پی اولین قدم برای سفارشات خرید ارز دیجیتال و خرید انواع ووچر های موجود در مجموعه داماهی پی است. احراز هویت نیز مانند ثبت نام در مدت زمان کم قابل انجام است. برای آموزش گام به گام احراز هویت و اطلاع از نکات انجام این کار آموزش تصویری زیر را دنبال کنید.ووچر های پرفکت مانی در داماهی به فروش می رسند. خرید ووچر در داماهی پی به صورت آنی و اتوماتیک به انجام می رسد. شما می توانید با استفاده از ووچر به انجام سرمایه گذاری های دلاری بپردازید.

راهنمای احراز هویت آسان در داماهی پی

ورود به قسمت احراز هویت در پنل کاربری

پس از ثبت نام در داماهی پی از قسمت ورود به پنل کاربری، وارد پنل کاربری خود شوید.(آموزش تصویری ثبت نام در داماهی پی)

پس از ورود صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد:

 

 

در این صفحه که پنل کاربری شما می‌باشد، آیتم های مختلفی را مشاهده می‌کنید. برای احراز هویت می‌توانید از منو سمت راست گزینه حساب کاربری-احراز هویت را انتخاب کنید و یا در باکس بالای صفحه بر روی تصویر مدارک کلیک کنید. هر دو روش ها شما را به صفحه احراز هویت منتقل خواهند کرد.

در صورتی که هنوز موفق ثبت نام خود را کامل نکرده اید از طریق لینک زیر فرآیند افتتاح حساب را آغاز کنید.

مقاله مرتبط: آموزش ثبت نام در داماهی پی در کوتاه ترین زمان ممکن(حداکثر 10دقیقه)

مرحله اول: آپلود مدرک شناسایی

در صفحه احراز هویت اولین کار آپلود مدرک شناسایی است. طبق تصویر زیر کد ملی خود را در قسمت مربوطه وارد کرده و پس از آن تصویر مدرک شناسایی خود را در کادر مربوطه آپلود کنید. برای این امر بر روی کادر مربوط کلیک کرده و در پنجره باز شده تصویر مدرک شناسایی خود را انتخاب کنید.

 

مدارک شناسایی قابل قبول

مدارک شناسایی قابل قبول در این مرحله عبارتند از:

  • کارت ملی
  • شناسنامه
  • پاسپورت
  • گواهینامه

ویژگی‌های لازم برای تصاویر ارسالی
کلیه تصاویر ارسالی در بخش احراز هویت باید دارای ویژگی‌های زیر باشد؛ در صورتی که هر یک از موارد زیر در عکس تصاویر ارسابی شما رعایت نشده باشد تصویر ارسالی تایید نخواهد شد.
– تصویر مدرک شناسایی باید کامل باشد و هیچ قسمتی از آن کراپ شده و یا ناقص نباشد.
– تصویر ارسالی باید اصل باشد. هرگونه ویرایش بر روی عکس منجر به رد شدن تصویر ارسالی خواهد شد.
– تمامی اطلاعات مندرج در مدرک موجود در تصویر باید خوانا و شفاف باشد.

مرحله دوم: آپلود سلفی

 

در قسمت دوم احراز هویت باید یک تصویر سلفی مطابق با نمونه زیر با در دست داشتن مدرک شناسایی،‌ کارت بانکی و دستنوشته تهیه و آن را در قسمت مربوط به تصویر سلفی آپلود کنید.

تصویر نمونه سلفی احراز هویت داماهی پی

توجه داشته باشید که نوشته مدارک تصویر ارسالی باید واضح و خوانا باشد.

همچنین متن نوشته تصویر نباید وارونه باشد که این مورد گاهی اوقات به علت عکسبرداری با دوربین جلو گوشی اتفاق می‌افتد.

تصویر کارت بانکی
در هنگام ارسال تصویر کارت بانکی جهت سلفی و همچنین اطلاعات مالی لطفا اطلاعات زیر را بر روی تصویر کارت بانکی خود مخدوش نمایید.
تاریخ انقضا
– CVV2

مرحله سوم: آپلود تصویر کارت بانکی

اخرین مرحله از فرآیند احراز هویت مربوط به ارسال تصویر کارت بانکی است. در نوار سمت راست صفحه احراز هویت بر روی اطلاعات مالی کلیک کرده و در صفحه باز شده پس از تکمیل فرم مربوطه تصویر کارت بانکی خود را ارسال کنید.

 

پس از این مرحله تصاویر ارسالی شما به دست کارشناسان داماهی پی خواهد رسید. کارشناسان به ترتیب زمانی درخواست‌های کاربران را بررسی می‌کنند و نتیجه را حداکثر پس از نیم ساعت از طریق پنل کاربری و تیکت به اطلاع شما خواهند رساند.

در صورتی که احراز هویت خود را به درستی انجام داده باشید با این پیغام مواجه خواهید شد.

 

برای اتمام موفقیت آمیز احراز هویت شما باید تمامی مدارک به صورت کامل بارگذاری شده باشد و نیز در مقابل هر یک از مدارک خواسته شده عبارت “تایید شده” نمایش داده شود.

تلفن ثابت

وارد کردن تلفن ثابت اختیاری است. سقف واریز پیش فرض برای هر کاربر  سه میلیون تومان می‌باشد. در صورتی که نیاز به خرید بیشتر  دارید با وارد کردن تلفن ثابت می‌توانید سقف واریز خود را تا  6 میلیون تومان افزایش دهید.

در غیر اینصورت با گذشت زمان در صورتی که واریز های شما مشکلی نداشته باشد می‌توانید از طریق تیکت برای افزایش سقف واریز اعلام نیاز کنید.

داماهی پی خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌کند برای بهره گیری از خدمات پرداخت بین المللی که شامل وب مانی، پرفکت مانی است می‌توانید به تب مربوط به هر یک از خدمات در صفحه ی اصلی داماهی پی مراجعه کنید. در صورتی که دوستانتان را به داماهی پی معرفی کنید می‌توانید درصدی از هر تراکنش انجام شده توسط آنها را دریافت کنید.

برای خرید بیت کوین با بهترین قیمت در داماهی پی مطابق این مقاله احراز هویت خودتان را کامل کنید و با مطالعه ی مطالب وبلاگ دانش خود درباره ی رمز ارز ها را گسترش دهید. شما می توانید تمامی سوالات خود را از همکاران ما در واحد پشتیبانی داماهی پی بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *