داماهی پی

ارزهای رمزپایه در آینده تاخت و تاز می کنند

آینده بازار رمز پایه
4.9/5 - (20 امتیاز)

ارزهای دیجیتال توجه سرمایه گذاران در سراسر جهان و همچنین مشاغل و مصرف کنندگان از قشرهای گوناگون جامعه را به خود جلب کرده است. مزایای ارزهای رمزپایه بسیار متنوع است ، امنیت بالا، حریم خصوصی، عملکرد و دسترسی همزمان گسترده تعداد کمی از مزایای ارز های رمز پایه هستند. علاوه بر این، مزیت بی نظیر ارزهای دیجیتال ماهیت غیرمتمرکز و خودمختار آن ها است که منجر به رشد سریع ارزهای رمزپایه می شود.

در سال های گذشته استفاده از وب مانی و پرفکت مانی گسترش زیادی یافته و ارزهای دیجیتال و تراکنش های مالی مجازی، روز به روز بیشتر جایگاه خود را به دست می آورند.ارز های دیجیتال نیز همانند سیستم های خدمات پرداخت آنلاین در حال پیشرفت و گسترش هستند. با این حساب، آیا می توان انتظار داشت که آینده اقتصاد جهان تحت سلطه ارزهای رمزپایه باشد؟ در ادامه این مقاله درباره ارز های رمز پایه بیشتر خواهیم گفت و پیش بینی خود را درباره ی آن خواهیم گفت.

انواع ارز رمز پایه

استفاده از ارزهای رمزپایه را افزایش دهید

این تنها یک توصیه است و احتمالا در چند سال آینده بیشتر به ارزش آن پی خواهید برد. بر اساس مقاله منتشر شده در Small Business Economics، در پایان سال 2019، رمز ارز بیت کوین ششمین ارز بزرگ در گردش جهان بود. در بخشی از این گزارش آمده است: “معاملات بیت کوین و حساب های منحصر به فرد مرتبط با آن طی پنج سال گذشته تقریباً 60 درصد در سال رشد کرده است.” بعید به نظر نمی رسد که به این زودی ها شاهد رشد بیشتر آن نیز باشیم. چنان که طی چند ماه اخیر این ارز دیجیتال تاخت و تاز قابل توجهی در بازار ارزهای جهانی به پا کرد. ارز های دیجیتال آن طور که گفته میشود آینده بسیار روشنی دارند، انواع مختلف ارز های دیجیتال همه روزه در بازار عرضه می‌شوند.

بیت کوین در سال پایان سال 2021 میلادی به رکورد قیمتی تا 64 هزار دلار به ازای هر واحد رسید، با توجه به رشد پرشتاب ارزهای دیجیتال می توان آینده روشنی را برای آنها متصور شد. البته این به این معنی نیست که قیمت این ارز ها دچار نوسان نخواهد شد بلکه به این معنی است که در نهایت و طی سال ها ارز های دیجیتال می توانند سود خوبی عاید سرمایه گذارانشان کنند.

ارز های رمز پایه در بازار تاخت و تاز میکنند

متیو مک درموت، مدیر جدید دارایی های دیجیتال در گلدمن ساکس، گفت: “طی 5 تا 10 سال آینده، شما می توانید یک سیستم مالی گسترده را ببینید که در آن همه دارایی ها مبتنی بر فناوری بلاکچین هستند و معاملات به صورت بلاکچین و کاملا زنجیره ای انجام می شود. این زنجیرها واقعیت هایی هستند که به زودی قادر به چشم پوشی از آن ها نخواهیم بود. “

دولت های مختلف و ملت های مختلف به فکر ایجاد رمزهای ملی خود هستند. سال گذشته، JPMorgan Chase ارز دیجیتال JPM Coin را به عنوان ارز دیجیتال یک بانک بزرگ راه اندازی کرد.

به نظر می رسد ارزهای رمزنگاری شده و فناوری بلاکچین هنوز پتانسیل زیادی دارند که در آینده نشان خواهند داد. سازمان ها در حال افزایش سرمایه گذاری خود در این فناوری هستند و فناوری پشت ارزهای رمزپایه پذیرفته شده گسترده است. افزایش اعتماد عمومی به این ارزهای دیجیتالی زمینه را برای تسخیر معادلات اقتصاد جهانی در اختیار ارزهای دیجیتالی قرار خواهد داد.

علاوه بر این ، آمارها و گزارش ها نشان می دهد که علاقه و توجه سرمایه گذاران از بخش خرده فروشی به ارزهای رمزپایه به سمت موسسات بزرگ در حال تغییر است. یک بررسی نشان داد که 80 درصد سرمایه گذاران نهادی در ایالات متحده و اتحادیه اروپا ارزهای رمزپایه را جذاب می دانند و تعداد شرکت هایی که معاملات آتی ارزهای رمزنگاری شده خود را تا سال 2020 دو برابر می کنند.

خرید ارز های رمز پایه

آیا ارزهای رمزپایه کاملا جایگزین ارزهای ملی می شوند؟

ارزهای رمزپایه ممکن است نتوانند ارزهای متمرکز فعلی را به طور کامل جایگزین کنند، اما سال به سال شاهد معاملات بین المللی و بین شرکتی بین موسسات مختلف بر اساس این ارزهای مجازی هستیم. به همین ترتیب، در کشورها و موقعیت های تاریخی که تورم بیداد می کند، استفاده از ارزهای رمزپایه می تواند افزایش یابد.

ارز های ملی پیشینه ی بسیار طولانی ای دارند. این ارز ها از زمان ایجاد تا کنون همیشه محبوب بوده اند. ارز های دیجیتال نیز از زمان ظهور همواره در حال پیشرفت بوده اند اما به دلیل تفاوت در کارکرد ها و نوع بازار در آینده جایگزینی ای برای آن ها متصور نیستیم.

برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای رمز پایه می توانید از لینک زیر استفاده کنید: خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین داماهی پی

آینده ارزهای رمزپایه

آیا آینده به ارزهای دیجیتال تعلق دارد؟

در این زمینه چندین تحلیل وجود دارد. برخی معتقدند از آنجا که استفاده از ارزهای رمزپایه محدود به معاملات است ، این ارزها مستعد خراب شدن هستند. برخی دیگر استدلال می کنند که مزایای ارزهای رمزپایه بسیار بیشتر از نکات منفی آنها است و آنها دارای فناوری اساسی قوی و کاربردهای متنوعی هستند. بنابراین در آینده، آن ها ممکن است زمینه تجارت جهانی باشند. به احتمال زیاد باید منتظر چنین چیزی در آینده نزدیک باشیم.

ارز های دیجیتال پتانسیل خود را تا حدود زیادی نشان داده اند. قیمت بین کوین از زیر 1 دلار تا بیش از 64 هزار دلار را تجربه کرده است. با توجه به اکوسیستم پویای ارز های دیجیتال و ایجاد رمز ارز هایی با ویژگی های متمایز نسبت به بیت کوین و گاها با اصلاح نواقص آن می توان بیش از پیش نسبت به این بازار مالی امیدوار بود. همه روزه ارز های جدید با بلاکچین هایی با سرعت بالا و اهداف بسیار متنوع ایجاد می شوند. این حجم از تنوع و اهداف می تواند نویدگر آینده ای خوب باشد.

پیش بینی آینده ی رمز ارز ها

البته این چیزی است که به مرور مشخص خواهد شد و باید دید که فناوری بلاکچین و ارزهای رمزپایه تا چه اندازه می توانند بر صفرهای تجاری جهان تسلط داشته باشند. شما در این باره چگونه فکر می کنید؟ آیا ارزهای دیجیتال به اندازه کافی معتبر هستند و آیا توانایی بازی در جایگزینی ارزهای متمرکز فعلی را دارند؟نظرتان خودتان را در بخش نظرات همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: marketrealist

شما می توانید برای شروع سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال به پنل کاربری خودتان در داماهی پی مراجعه کنید. خرید بیت کوین در داماهی پی به صورت آنی و اتوماتیک انجام می شود. شما می توانید برای یادگیری نحوه سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال از مقالات موجود در وبلاگ داماهی پی استفاده کنید. اطلاعاتی راجع به خرید ووچر پرفکت مانی و نحوه کار با حساب آن نیز در میان آموزش های وبلاگ داماهی پی آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *