داماهی پی

آموزش نحوه خرید و فروش بیبی دوج کوین (baby doge coin) [آموزش تصویری کامل]

راهنمای تصویری خرید بیبی دوج کوین(baby doge coin)
4.6/5 - (27 امتیاز)

بیبی دوج کوین (baby doge coin) یکی از ارزهای دیجیتالی است که هم اکنون بسیار پرطرفدار شده است . این ارز دیجیتال اوایل ژوئن 2021 وارد بازار شد و قدمت آن هم اکنون(در زمان نگارش اولیه این مقاله تیر 1400) تنها به 5 هفته می‌رسد. مقالات داماهی پی به صورت مداوم آپدیت می شوkد تا اطلاعات دست اول را به دست کاربران گرامی برساند. با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره ارز دیجیتال بیبی دوج کوین در اختیار شما قرار دهیم، منتظر دریافت سوالات شما درباره ارز های دیجیتال و به ویژه ارز دیجیتال بیبی دوج کوین در قسمت کامنت های این مقاله هستیم.

 

بیبی دوج کوین چیست؟

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین(baby doge coin) که با علامت اختصاری babydoge شناخته می شود نوعی ارز دیجیتال یا یک دارایی دیجیتالی است. ارز های دیجیتال نوعی دارایی غیر فیزیکی هستند و امروزه در زمره بهترین نوع سرمایه گذاری به شمار می روند. بیبی دوج کوین در واقع یک توکن BEP-20 است و از شبکه ی هوشمند بایننس یا BSC استفاده می‌کند. بیبی دوج کوین از این نظر به شیبا اینو شبیه است.شبکه هوشمند بایننس کارمزد بسیار کمی دارد و مقرون و به صرفه است از همین رو بیشتر توکن ها از جمله بیبی دوج کوین از این شبکه استفاده می کنند. گفته می‌شود این ارز دیجیتال را طرفداران دوج کوین به دلیل علاقه ی شدیدشان ساخته اند. این توکن هم اکنون در جایگاه 2900 بازار ارز های دیجیتال قرار گرفته است.

چه چیزی بیبی دوج را از سایر توکن ها متمایز می کند؟

بی بی دوج در تلاش است تا مشکلات موجود در دوج کوین را از بین ببرد. این مشکلات شامل موارد زیر است: افزایش سرعت تراکنش ها و جذابیت.

البته این نکته را باید به خاطر داشت که شبکه ی مورد استفاده در بی بی دوج کوین متفاوت با شبکه ی دوج کوین است و دوج کوین از شبکه ی اختصاصی خودش استفاده می کند، این یک تفاوت عمده میان بیبی دوج و دوج کوین اصلی است.

این استقبال شدید از بیبی دوج کوین در پی توییت ایلان ماسک مبنی بر سیگنالی برای خرید این ارز ایجاد شد. این ارز دیجیتال در مدت کوتاه توانسته رشد بسیار خوبی داشته باشد. حتی در 24 ساعت اخیر میزان رشد آن بیش از 80 درصد بوده است.

بنیان گذاران اولیه بی بی دوج کوین مشخص نیستند اما بیبی دوج کوین از زمان ایجاد تا کنون توانسته است 1.3 میلیون سرمایه گذار را به سرمایه گذاری متقاعد کند و  بیش از 200 هزار دنبال کننده در تلگرام داشته باشد. دنبال کنندگان این رمز ارز در توییتر به 880 هزار نفر می رسند این عدد برای اینستاگرام 245 هزار دنبال کننده است.

حال که با سرمایه گذاران و دنبال کنندگان بیبی دوج آشنا شدیم خوب است تا با ویژگی خاص این توکن نیز آشنا شویم، این ویژگی آن است که بیبی دوج کوین به کسانی که این ارز را هولد کنند به میزان 5% از تراکنش ها پاداش می‌دهد.

چگونه بی بی دوج بخریم؟

از آنجایی که این ارز دیجیتال مدت کوتاهی است که وارد بازار ارز های دیجیتال شده است و صرافی های بزرگ مانند بایننس آن را لیست نکرده اند، نمی‌توان آن را به صورت مستقیم از صرافی های بزرگ خرید و برای خرید آن باید از صرافی های غیر متمرکز استفاده کرد.

این صرافی ها که با نام decentralized exchange شناخته می‌شوند انواع مختلفی دارند که یکی از شناخته شده ترین آن pancake swap است. این صرافی غیر متمرکز از شبکه ی بایننس استفاده می‌کند. یعنی برای خرید ارز های دیجیتال در این شبکه باید از ارز های شبکه بایننس استفاده کرد. trust wallet یکی از کیف پول های رایجی است که امکان خرید از صرافی های غیر متمرکز را فراهم کرده است.

در این مطلب قصد داریم خرید بیبی دوج کوین به صورت مرحله به مرحله انجام دهیم.

بیبی دوج کوین خرید با کارمزد مناسب

 

خرید بی بی دوج از صرافی کوینکس

صرافی کوینکس از دیگر صرافی هایی است که ارز دیجیتال بی بی دوج را به تازگی لیست کرده است. در صورتی که تمایل داشته باشید بی بی دوج را از صرافی بخرید ابتدا در وبسایت صرافی کوینکس ثبت نام کرده و به بخش trade مراجعه کنید. در این بخش عبارت babydoge را سرچ کنید . در نتایج جستجو اولین جفت ارز قابل مشاهده جفت ارز بی بی دوج و تتر است. در این قسمت باید حساب کوینکس خود را به میزان کافی با تتر شارژ کنید. سپس به قسمت buy babydoge رفته و سفارش خود را ثبت کنید.

پس از انجام سفارش بی بی دوج به حساب شما در صرافی کوینکس خواهد نشست. شما می توانید سپس بی بی دوج کوین خود را به حساب تراست ولت منتقل کرده و یا تا زمان فروش در حساب صرافی کوینکس نگه داری کنید.

این شیوه راحت ترین شیوه ی موجود است اما توصیه می شود در صورت نگه داری طولانی مدت بی بی دوج آن را به یک کیف پول ایمن تر منتقل کنید.

فروش بی بی دوج در تراست نیز با استفاده از همین صفحه و در بخش sell babydoge به انجام می رسد.

خرید بی بی دوج کوین از صرافی کوینکس

خرید بیبی دوج کوین از تراست ولت،آموزش تصویری و مرحله به مرحله

برای خرید ارز دیجیتال بیبی دوج کوین، لازم است BNBخریداری کنید. زیرا این ارز دیجیتال از شبکه ی بایننس استفاده می‌کند.

برای خرید ارز دیجیتال بایننس از وبسایت داماهی پی  استفاده کنید.

همچنین به این نکته توجه کنید که برای خرید بیبی دوج کوین یکی از بهترین راه ها استفاده از trust wallet است.

در صورتی که کیف پول تراست ولت ندارید راهنمای تصویری نصب تراست ولت در وبلاگ داماهی پی را مطالعه کنید.

زیرا در این کیف پول امکان انجام معاملات غیر متمرکز فراهم شده است.

در تصویر زیر کیف پولی را مشاهده می‌کنید که BNB دارد.

نکته مهم: اگر بصورت مستقیم BNB smart chain در کیف پول داشته باشید نیازی به تبدیل نیست و از قسمت پیدا کردن pancake swap در Dapps شروع کنید.

مرحله اول خرید بیبی دوج کوین

برای تبدیل BNB که بتوان آن را به بیبی دوج کوین تبدیل کرد، لازم است آن را به BNB smart chain  تبدیل کنید .

برای تبدیل BNB به BNB smart chain به قسمت BNB در تراست ولت مراجعه کنید و در قسمت more گزینه ی swap to smart chain را انتخاب کنید.راهنمای تصویری تبدیل مشخص شده است.

تبدیل bnb به bnb smartchain

 

تایید تبدیل بایننس به بایننس اسمارت چین

تایید تبدیل bnbبه bnb smart chain

پس از این مرحله تمام BNB شما به BNB smartchain تبدیل خواهد شد.

به قسمت Dapps در تراست ولت رفته و از قسمت popular روی pancake swap کلیک کنید.

رفتن به قسمت dapps و انتخاب پن کیک سواپ

سپس در صفحه ی باز شده روی گزینه ی connect از بالای صفحه کلیک کنید و trust wallet را انتخاب کنید. برای برخی کاربران از قبل کیف پول وصل شده است و نیازی به فعال سازی آن نیست.

 

تعیین میزان slippage و تبدیل حداکثری به بیبی دوج کوین

در این صفحه تبدیل bnb smart chain به baby doge coin  را انتخاب کنید(در صورتی که baby doge coin در لیست وجود ندارد آن را سرچ کرده و گزینه ی import را بزنید.)

از قسمت بالای صفحه و کنار history تنظیمات پرداخت را تغییر دهید. برای اینکه تراکنش شما به صورت کامل انجام شود نیاز است slippage tolerance را مقداری بین 11 تا 15 انتخاب کنید. در اینجا ما 12% را برای تراکنش انتخاب می‌کنیم.

تنظیمات مربوط به slippage

پس از انجام تنظیمات روی گزینه ی swap کلیک کنید.

تایید انجام تراکنش تبدیل بایننس اسمارت چین به بیبی دوج کوین

پیش نمایش مربوط به تغییرات در صفحه بعد نمایش داده می‌شود.

در صورت درست بودن اطلاعات روی cofirm swap کلیک کنید.

تایید انجام تبدیل بایننس به بیبی دوج کوین

روی گزینه ی approve کلیک کنید تا تراکنش به صورت کامل انجام شود.انجام کامل تبدیل

برای اطمینان از انجام تراکنش می‌توانید روی لینک نمایش داده شده کلیک کنید و در صفحه Bscscan وضعیت انجام تراکنش را بررسی کنید. چنانچه در این صفحه عبارت success نوشته شود تبدیل به صورت کامل انجام شده و می‌توانید بی بی دوج کوین را در حساب خودتان ببینید.

پیدا کردن تاییدیه انجام تراکنش در بیت اسکن

بیبی دوج کوین در کیف پول تراست ولت شما نمایش داده می‌شود.

اضافه شدن بیبی دوج کوین به کیف پول تراست ولت

 

خرید بی بی دوج کوین از متا ماسک

شیوه ی دیگر خرید ارز دیجیتال بیبی دوج کوین، خرید آن با استفاده از متاماسک است. متاماسک نیز یک صرافی غیرمتمرکز برای خرید انواع توکن ها است. با استفاده از متاماسک می توان بیبی دوج را به شیوه ای مشابه پن کیک سواپ خریداری کرد.

نحوه ی خرید بیبی دوج

فروش بیبی دوج کوین (Baby doge coin)

مراحل فروش بیبی دوج کوین مشابه مراحل خرید بیبی دوج کوین است به این شکل که در ابتدا در قسمت Dapps از کیف پول تراست ولت به پنکیک سواپ رفته و کیف پول خود را به آن وصل کنید.

رفتن به قسمت dapps و انتخاب پن کیک سواپ

تبدیل تمام (max) بیبی دوج کوین ها به BNB را انتخاب کنید. slippage tolerance برای این تراکنش را نیز مطابق فرایند خرید بیبی دوج کوین روی 12% تنظیم کنید و روی گزینه ی swap کلیک کنید.

تراکنش تبدیل بیبی دوج کوین به بایننس کوین

سپس در مرحله ی بعدی باید سفارش تراکنش را تایید کنید.در هر مرحله از انجام تراکنش چنانچه قیمت بیبی دوج کوین تغییر کند یک اپدیت روی قیمت اعمال می‌شود و قیمت جدید به شما نشان داده خواهد شد.

تایید تراکنش تبدیل بیبی دوج کوین به بایننس کوین

در مرحله ی بعد جزئیات مربوط به تراکنش و کارمزد آن را مشاهده خواهید کرد. این مرحله را نیز تایید کنید.

جزئیات تراکنش تبدیل

سپس پیام کامل انجام شدن تراکنش به شما نمایش داده خواهد شد.

پیغام انجام تراکنش

پیغام انجام تراکنش پس از بازگشت به صفحه ی پنکیک سواپ نیز نمایش داده می‌شود.

تایید انجام کامل تراکنش

به صفحه ی اصلی کیف پول تراست ولت مراجعه کنید. در این مرحله باید موجودی کیف پول تراست ولت شما نیز به روز شده باشد که نشان می‌دهد تمام بیبی دوج کوین ها به بایننس کوین تبدیل شده اند.چنانچه تغییرات اعمال نشده بود، مدت زمانی منتظر بمانید.(این زمان ممکن است تا 1 ساعت نیز طول بکشد)

تبدیل شدن همه ی بیبی دوج کوین ها به بایننس کوین

در این مرحله شما می‌توانید آدرس کیف پول بایننس خود را به صرافی داخلی داده و معادل ریالی آن را دریافت کنید و یا اینکه این مبلغ را صرف خرید ارز دیجیتال مانند آدا، اتریوم و بیت کوین کنید.

هنگام انجام تراکنش های مربوط به صرافی های غیرمتمرکز مانند pancake swap در صورتی که تراکنش شما کامل به انجام نرسید در اکثر موارد مشکل با تغییر slippage tolerance حل خواهد شد. اگر تراکنش را به شیوه ی گفته در مقاله انجام دهید با احتمال بالایی تراکنش شما بدون مشکل انجام خواهد شد.

آینده ی ارز دیجیتال بیبی دوج کوین

همانند دیگر انواع ارز دیجیتال، برای سرمایه گذاری روی بیبی دوج کوین نیاز داریم تا اطلاعاتی را درباره ی آینده ی این ارز داشته باشیم.

قیمت بیبی دوج کوین در سال 2022 با هر واحد $0.000000001908 آغاز شد البته این ارز دیجیتال تا به اینجا فراز و فرود های بسیاری را تجربه کرده است. پیش بینی می شود قیمت هر واحد بیبی دوج تا پایان سال 2022 به $0.00000000436 برسد. کمترین میزان ارز هر واحد بیبی دوج  $0.00000000402 و بیشترین میزان قابل پیش بینی $0.00000000465 به ازای هر واحد است.

پیش بینی قیمت بیبی دوج در سال 2023 تا 2025

قیمت هر واحد بیبی دوج در سال 2023 بین $0.00000000433 و $0.00000000464 پیش بینی می شود.

با توجه به پیش بینی های موجود گفته می شود میزان هر واحد بیبی دوج کوین در سال 2024 نسبت به سال 2023 افت قیمتی را به علت نقد شدن تعداد زیادی از توکن های این ارز دیجیتال تجربه خواهد کرد. گفته می شود هر واحد بی بی دوج کوین در سال 2024 $0.00000000444 واحد خواهد بود که این میزان از سال 2023 کمتر است اما گمانه زنی هایی نیز وجود دارد که می گوید در اواخر این سال میلادی قیمت این توکن به $0.00000000493 خواهد رسید. مینیمم ارز هر واحد بیبی دوج نیز $0.00000000398 خواهد بود.

برخلاف سال 2024 سال 2025 سال پرباری برای ارز بیبی دوج خواهد بود در این سال پیش بینی می شود که هر واحد بی بی دوج به ارزش $0.00000000585 برسد ماکسیمم ارزش هر واحد $0.00000000600 خواهد بود. جدول زیر به صورت خلاصه ارزش بیبی دوج در سال های آتی را مشخص می کند.

ستون دوم از سمت چپ ارزش دوج کوین در پایان سال میلادی را مشخص می کند و ستون سوم درصد رشد قیمت بیبی دوج نسبت به سال قبل را مشخص خواهد کرد و در آخرین ستون میزان رشد قیمتی بیبی دوج نسبت به اولین ماه سال میلادی 2022 مشخص شده است. همانطور که از جدول نیز مشخص است قیمت بی بی دوج کوین در سال 2024 افت قیمتی خواهد داشت که اهمیت نقد شدن سرمایه گذاران در سال 2023 را نشان می دهد.

جدول پیش بینی ارز هر واحد بیبی دوج کوین در سال های 2023-2025

پیش بینی قیمتی ارز دیجیتال بی بی دوج برای سال میلادی 2030 هر واحد $0.0000000119 پیش بینی می شود. البته برخی دیگر از پیش بینی ها، مبلغ های متفاوتی برای بی بی دوج در نظر می گیرند، برای مثال تلگان دیگر وبسایت پیش بینی کننده قیمت گفته است قیمت هر واحد بی بی دوج تا آخر همین سال میلادی به $0.0000000078 می رسد و در سال 2023 این مقدار به $0.000000031 خواهد رسید. پیش بینی این وبسایت برای سال 2025 $0.0000017 است. این پیش بینی نسبت به پیش بینی قبلی خوشبینانه است.

وبسایت پرایس پریدیکشن می گوید نرخ رشد بی بی دوج تا سال 2025 آهسته است و روی هر واحد 0.000000001 دلار باقی می ماند و در سال 2026 به 0.000000002 می رسد.این ارز در نهایت به 0.00000007دلار به ازای هر واحد در سال 2030 خواهد رسید. باید منتظر ماند و دید در نهایت بیبی دوج چه روندی را طی خواهد کرد.

شاید بپرسید حداقل میزان سرمایه گذاری برای خرید بی بی دوج کوین چه قدر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت هیچ محدودیتی برای خرید بی بی دوج کوین وجود ندارد اما از آنجاییکه کارمزد در پن کیک سواپ باید پرداخت شود توصیه می کنیم حداقل مبلغی معادل 100 هزار تومان برای خرید بی بی دوج کنار بگذارید. البته شما می توانید مبالغی کمتر از این را هم برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. درباره ی سقف سرمایه گذاری هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و افراد می توانند تا هر مبلغی که بخواهند روی بیبی دوج سرمایه گذاری کنند.

آیا بی بی دوج کوین برای سرمایه گذاری مناسب است؟

پاسخ این پرسش به صورت کامل به اهداف شما برای سرمایه گذاری وابسته است. نداشتن وایت پیپر یکی از نواقصی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. اما در موقعیت مشابه برخی ارز های بوده اند که با همین ویژگی ها رکورد های قیمتی فوق العاده ای را به جا گذاشته اند. با وجود این ویژگی ها توصیه می کنیم با بررسی تمامی شرایط و استراتژی سرمایه گذاری خودتان به صورت کوتاه مدت روی ارز دیجتیال بی بی دوج کوین سرمایه گذاری کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که تمامی سرمایه خود را روی بی بی دوج کوین سرمایه گذاری نکنید بلکه تنها بخشی از سرمایه خودتان را به این رمز ارز اختصاص دهید.

تا اینجا با نحوه خرید بیبی دوج در صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ آشنا شدیم. اما همانگونه که دیدید برای واریز بایننس اسمارت چین نیاز به استفاده از خدمات صرافی داخلی احساس می شد. با استفاده از خدمات صرافی داخلی دسترسی شما به دیگر خدمات نیز ممکن می شود. برای مثال شما میتوانید برای انجام تراکنش های بین المللی خود از سیستم پرفکت مانی بهره ببرید. با داشتن حساب پرفکت مانی میتوانید به نگه داری یورو و دلار بپردازید. در صورتی که در حساب خود دلار داشته باشید میتوانید به طور مستقیم در حساب خود آن را به یورو تبدیل کنید. امکان دریافت وام نیز در سیستم پرفکت مانی ممکن خواهد بود. سود و مدت زمان بازپرداخت را از بین گزینه های موجود خودتان انتخاب خواهید کرد. برای ثبت نام در سایت پرفکت مانی به قسمت خرید ووچر پرفکت مانی در داماهی پی مراجعه کنید. مراحل ثبت نام را به صورت مرحله به مرحله پیش ببرید و  در صورت برخوردن به هر گونه مشکل با همکاران ما در واحد پشتیبانی در ارتباط باشید. پشتیبانی از مشتریان در صرافی داماهی پی به صورت تمام وقت و 24 ساعته به انجام می رسد.

 

114 نظر در “آموزش نحوه خرید و فروش بیبی دوج کوین (baby doge coin) [آموزش تصویری کامل]

  1. صادق گفت:

    سلام من مقداری ارز بیبی دوج کوین تو صرافی کوینکس دارم میخوام بفرستم تو تراست ولت،تراست ولت از ارز بیبی دوج کوین پشتیبانی میکنه؟و دوم این ک اگه پشتیبانی کرد بخوام بفرستم اول باید به تتر تبدیل کنم بفرستم به تراست ولت بعد اونجا به بیبی دوج کوین تبدیل کنم یا میتونم همون بیبی دوج کوین رو بدون تبدیل به تتر بفرستم تراست ولت

    1. ادمین گفت:

      سلام وقت بخیر
      بی بی دوج کوین در تراست ولت پشتیبانی می شود ولی شبکه هاش ممکنه با شبکه هایی که کوینکس پشتیبانی می کند متفاوت باشد ابتدا این موارد را بررسی و سپس با توجه به کارمزد هر شبکه اقدام به انتقال بکنید

    2. جامی گفت:

      با سلام
      نه خیر بیبی دوج کوین یا هر رمز ارزی که بخوای بفرستی به کیف پول اول کیف پولت را چک کن ببین ارز ارزت پشتیبانی میکنه یا نه چون اگر تبدیل به تتر کنی که میشه فروش
      بله ترست والت هم از بیبی دوج پشتیبانی میکنه ولی کارمزد 3/500/000/000 عدد بیبی دوج ازت میگیره و اگر موجودیت کم باشه ارزش نداره. تو همون صرافی نگه دار بهتره.

  2. بیگی گفت:

    سلام
    من دو بار سعی کردم این کار را انجام بدهم bnb را کم کرد ولی خرید انجام نداد و از bnb هام‌کم شد البته مجدد خریداری کردم ولی بی ان بی ها که کم شدند بر نگشتند
    ایا راهکاری هست ممنون میشم راهنمایی فرمایید ، در تراس والت

    1. ادمین گفت:

      سلام وقت بخیر
      از قسمت اکسپلورر اسمارت چین تراکنش هاتون رو بررسی کنید

  3. سالار گفت:

    سلام من اواین بارم میخوام این ارز بی بی دوج کوینو بخرم ولی اصلا نمید ونم چطوری خرید کنم لطفا اگه کسی متونه راهنمای کنه نون میشم

    1. ادمین گفت:

      سلام و عرض ادب
      طبق اموزش مرحله به مرحله مقاله عمل کنید

  4. حسین گفت:

    درود من دیشب ۵۵۰۰دلار بی بی دوج از کوینکس خریدم صبح شد ۱۹۰۰ دلار میخوام بدونم سودش چجوری واریز میشه؟ با سپاس فراوان ۰

    1. جامی گفت:

      سلام اینکه خرید زدی قیمت بالا زدی و احتمالا قیمت پایین اومده و پاداشی در کار نیست . فقط اگه رفت بالا میتونه بفروشی یا نگهداری که صفر بندازه و انوقت میتونی بفروشی.
      آیا تابحال ترید کردید یا بار اولتونه؟

  5. شاهرخ گفت:

    درود من دیشب ۵۵۰۰دلار بی بی دوج از کوینکس خریدم صبح شد ۱۹۰۰ دلار میخوام بدونم سودش چجوری واریز میشه؟ با سپاس فراوان ۰

  6. شاهرخ گفت:

    درود

  7. Cengiz.gh گفت:

    سلام. من ۱۰ دلار داشتم و وقتی روی max میزارم فقط ۴ دلارش رو بیبی دوج خرید کرد و کل bnb هام رفت. یعنی هزینه خرید اینقدر بالاست ؟

    1. ادمین گفت:

      سلام و عرض ادب
      مقدار کارمزد را خودتون اونجا تعیین می کنید که چند درصد باشد.

  8. موسی گفت:

    ممنون ازشما مقداری بیبی دوج خریدم ازداخل کیف پول تراست والت از پنکیک سوآپ همه مراحل خرید درسته ولی در کیف پولم نیامد چکار کنم.

    1. ادمین گفت:

      سلام و عرض ادب از طریق اکسپلورر اسمارت چین ادرستون رو وارد کرده و توکن هاتون رو مشاهده کنید

      1. مصطفی گفت:

        باسلام من مقدار 25میلیارد توکن بی بی دوج داشتم در صرافی ال بانک که امروز به صرافی کوینکس انتقال دادم و تقریبا 3 میلیارد توکن به عنوان کارمزد کم کرد ولی تا الان تو صرافی کوینکس ننشسته چه کارکنم. تو صرافی کوینکس هیچ ارز دیگه ای هم ندارم. لازمه بی آن بی داشته باشم؟؟؟

  9. مجید گفت:

    سلام ممنون از راهنمایی عالی شما. من تمام مراحل و با دقت و طبق گفته ها انجام دادم . منتها به کیف پول نیامده بی بی دوج ها

    1. ادمین گفت:

      سلام و عرض ادب
      توکن بی بی دوج کوین را از قسمت add token با استفاده از ادرس کانترکت بی بی دوج که در مقاله نیز ذکر شده به کیف پولتون اضافه کنید

      1. افسون گفت:

        سلام من بی بی دوج خریدم ۱۷۰ دلار ولی تو کیف پولم اضافه نشده به قبلیایی که دارم چکار کنم

        1. ادمین گفت:

          سلام وقت بخیر
          از طریق اکسپلورر تراکنشتون رو بررسی کنید و همچنین موجودی کیف پولتون رو

    2. افسون گفت:

      سلام منم الان خریدم اسمارت چنچم رفت ولی بی بی نیومده چیزی واسه شما اومد

      1. Ali گفت:

        مرسی من تونستم ده هزار دلار بیبی دوج بخرم مرسی استاد

  10. حمید گفت:

    توضیحات خوب بود ولی کامل نبود ، تبدیل بی ان بی 2 دلار هزینه داره، تلورانس 12 درصد هزینه بره ، من با 16 دلار میتونستم 5/5 میلیارد بیبی دوج بخرم ولی کلا شد 2/9 میلیارد و حدود 8 دلار ، هزینه تبدیل و تراکنش خیلی بالاست

    1. ادمین گفت:

      سلام و عرض ادب
      تبدیل بی ان بی به اسمارت چین و همچنین تلورانس توسط شبکه و پنکیک سواپ تعیین می شوند و تلورانس کمتر هم تست شده و مشاهده شده معاملات انجام نمی شوند و پایین ترین تلورانس ممکن 12 می باشد و مادامی که این توکن در صرافی های متمرکز لیست نشده است تنها روش خرید به همین صورت است.

  11. ناشناس گفت:

    سلام Enable میزنه کلا موقع فروش بی بی دوج فلوکی رابیت کلا ارور میده نمیتونم بفروشم طبق گفته شما انجام میدم لطفا برای فروش راهنمایی بیشتر کنین ممنون میشم

    1. سجاد گفت:

      لطفا اگه یاد گرفتین به منم بگید

    2. Daniyal گفت:

      سلام من الان میخوام babydog روبفروشم اما سایت پنکیک سواپ اصلا باز نمیشه!!!
      میگه ثبت نام کن هرکاری کردم نشد،لطفا کمکم کنید چیکار کنم🙏🙏

      1. ادمین گفت:

        سلام وقت بخیر
        سایت پنکیک سواپ نیازی به ثبت نام ندارد و تنها بایستی کیف پولتون رو به پنکیک سواپ کانکت کنید

      2. اصلا گفت:

        سلام من میخرم

    3. ادمین گفت:

      سلا وقت بخیر
      درصد تلورانس را باید مقدار زیادی در نظر بگیرید

  12. ناشناس گفت:

    موقع فروش میزنه enable Dog coin

  13. bahram گفت:

    سلام وقت بخیر با گوشی شیامی هم میشه خرید زد

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما با هر نوع تلفن همراه که امکان اتصال به اینترنت و نصب کیف پول داشته باشه می تونید خریدتون رو انجام بدید.

    2. ناشناس گفت:

      من چند روز قبل بیبی دوج خریدم ولی الان نمیشه ادرسش پیدا نمیشه فقط اون نیست کیشو شیبا فیگ اینا رو هم پیدا نمیکنه

      1. ادمین گفت:

        سلام وقت بخیر
        ممکنه این ارزها را هاید کرده باشید

        1. مجید گفت:

          جواب سوال گمشده و پیدا کردم . دمتون گرم

      2. مصطفی گفت:

        باسلام من مقدار 25میلیارد توکن بی بی دوج داشتم در صرافی ال بانک که امروز به صرافی کوینکس انتقال دادم و تقریبا 3 میلیارد توکن به عنوان کارمزد کم کرد ولی تا الان تو صرافی کوینکس ننشسته چه کارکنم. تو صرافی کوینکس هیچ ارز دیگه ای هم ندارم. لازمه بی آن بی داشته باشم؟؟؟

        1. ادمین گفت:

          سلام
          خیر صرافی ها کارمزد تراکنش را از خود ارز کم میکنند

  14. میلاد گفت:

    سلام من طبق مراحل گفته شده خریدکردم
    آدرس کنتراکت بی بی دوجم تو تراست ولت اضافه کردم الان مقدار بی بی دوج منو نشون میده ولی نماد بی بی دوج رو نشون نمیده و درصد سود و زیانشم نشون نمیده فقط تو دایره مربوط به نمادش نوشته Beb20
    ممنون میشم کسی راهنمایی کنه

  15. کامران گفت:

    سلام وقت بخیر ممنون از سایت خوبتون من میخواستم بیبی دوج کوین خریداری بکنم و در حد مبتدی هستم خواستم راهنماییم کنید که چگونه یه صرافی انتخاب بکنم و اونو به کارت بانکیم وصل بکنم که وقتی بیبی دوج رو فروختم پول بیاد توی حسابم

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام
      برای خرید و فروش بیبی دوج کوین می تونید از همین آموزش استفاده کنید.
      نحوه خرید بایننس کوین به صورت کامل در وبسایت توضیح داده شده.

  16. فرهاد گفت:

    سلام
    من از تراست ولت مقداری بیبی دوج خریدم ولی در تراست ولتنشان نمی دهد ؟
    کسی میدونه علت چیه ممنون

  17. فرهاد گفت:

    سلام
    من بیبی دوج کوین را در تراست ولت خریدم ومبلغ همکم شد اما در صفحه ابتدایی نمایش نمی دهد؟
    ممنون میشم کمک کنید

    1. یاس گفت:

      تو بالا سمت ذاست اون سه تا خطو بزن سرچش کن فعال کن تموم

  18. Danial گفت:

    دستتون درد نکنه ایشالا اگه پولدارم کرد ی شیرینی تپل پیش من دارید 🙏

    1. کلان گفت:

      عالی بود دم همتون گرم

      1. فاطمه رایزن گفت:

        سلام
        خوشحالیم مطالب این مقاله تونسته به شما کمک کنه.

  19. ایمان گفت:

    ممنون .واقعا راهنماییتون تاثیر گذار بود

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام
      خوشحالیم این مطلب تونسته به شما کمک کنه.

      1. خالد گفت:

        سلام من بیبی خریدم تو تراست ولت الان باز میخام خرید کنم هرچی سرچ میکنم نمیاد که با bnbخرید کنم

        1. فاطمه رایزن گفت:

          سلام
          چه اروری میبینید؟بیبی دوج رو باید با بایننس اسمارت چین خریداری کنید.بایننس رو به بایننس اسمارت چین تبدیل کنید.

    2. مهرزاد گفت:

      دوستان من تمام مراحا رو میرم در اخر‌پیغام میده نمیشه این‌تراکنش.بیلتر شکن روشن کردم

  20. ناشناس گفت:

    با تشکر از زحماتتون.

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام دوست عزیز.
      خوشحالیم این مطلب تونسته به شما کمک کنه

  21. پریسا گفت:

    سلام وقت بخیر من خرید کردم توی صرافی هست سرچ میکنم ولی توی کیف پولم هنوز نیومده

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      لینک تراکنش رو امتحان کردید کامل انجام شده؟

  22. بهمن گفت:

    سلام واقعا ممنون از توضیحات مفیدتون

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام
      خوشحالیم مطالب وبسایت تونسته بهتون کمک کنه.

  23. Mahdi گفت:

    سلام قت بخیر
    من بعد از انجام همه مراحل و تایید نهایی که انجام میدم پیغام خطای… gas Limit رو دارم
    لطفا راهنماییم کنید

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام
      در صورتی که با ارور cannot estimate gas مواجه شدید مطابق توضیحات زیر عمل کنید:

      برای رفع این ارور تعداد توکن هایی که میخواهید را خریداری کنید را به مضربی از 10 تغییر دهید و دوباره امتحان کنید. در صورتی که تراکنش انجام نشد عدد توکن های خریداری شده را رند تر کنید برای مثال بجای 2156899 عدد 2100000 یا مشابه آن را امتحان کنید.

      همچنین می توانید برای رفع این ارور میزان slippage tolerance را روی مقدار 12% تنظیم کنید و دوباره امتحان کنید.

  24. Mahdi گفت:

    من همه مراحل خرید رو انجام دادم اما بعد از confirm پیغام خطا داد که gas Limit…
    مشکل از کجاست؟؟؟؟

  25. Mahdi گفت:

    سلام وقت بخیر
    من همه مراحل رو طبق عس پیش میرم
    Confirm رو ک میزنم یه پیام خطا میده gas Limit…. و تمام نمیشه

  26. عباس گفت:

    سلام
    من از تراست ولت طبق راهنمایی شما بی بی دوج خرید زدم با موقیت هم انجام شد ولی تو تراست ولت نشون نمی ده
    Import هم زدم باز هم نشون نمیده
    اصلا تو قسمت سرچ تراست ولت بی بی دوج رو پیدا نمیکنه

  27. دوج کویین گفت:

    با سلام من مقداری تتر بر پایه EP20 وارد تراست والت کردم ،آیا برای تبدیل به ارزهای دیگر باید Bnb در کیف پول داشته باشیم و آیا به طور عادی قابلیت تبدیل وجود نداره؟

  28. Saeed گفت:

    ممنون از توضیحات خوب و مفیدتون

    1. فاطمه رایزن گفت:

      خوشحالیم این مطلب تونسته به شما کمک کنه.

  29. محمدرضا گفت:

    سلام ببخشید من بیبی دوج رو تو کدوم کیف پول بزارم که بهش سود تعلق بگیره؟؟؟منظورم اون ۵ درصد هستش

  30. امید گفت:

    سلام همه مراحل رو انجام دادم ولی بیبی دنج واریز نشد

  31. امید گفت:

    سلام چه جوری import کنم

    1. فاطمه رایزن گفت:

      پس از ورود به پن کیک سواپ، در قسمت Exchange و قسمت to روی select a token کلیک کنید و baby doge coin را سرچ کنید و در مقابل آیکون بیبی دوج روی گزینه ی import کلیک کنید.

  32. محمدد گفت:

    اگه هنگام چنج کردن bnb به baby doge کارمزد کمتر از 12درصد برنیم چی میشه؟ مثلا یک درصد بزنیم

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام، تراکنش پردازش نمیشه و بیبی دوج خریداری نمیشه براتون.

      1. امید گفت:

        سلام من با این روش خرید کردم ولی۲روزه به کیف پولم منتقل نمیشه تو پنکک سواپ نشون میده ولی به کیف پول نمیاد چکار کنم که به کیف پول بیاد ممنون

        1. فاطمه رایزن گفت:

          از طریق bcscan باید تراکنشتون رو بررسی کنید.

        2. دانیال گفت:

          باید توکیف پولتون هم ادن توکن رو اضافه کنید برید تو گزینه ی add token یا import token یا چیزی مثل این توکن رو به لیست کیف پولتون اضافه کنید البته وقتی تو پنکیک سواپ خرید انجام می دید آخرین پیامی که بهتون میده وسط صفحه می نویسه می خواهید این توکن رو به کیف پولتون اضافه کنم اگر این گزینه رو زده بودید حتما اضاف می شد ولی احتمالا نزدید پس حالا باید خودتون دستی از اون گزینه هایی که گفتم و آدرس توکن که می تونید از coinmarketcap.com بدست بیارید اضافش کنید

  33. Alireza گفت:

    سلام قت بخير من از هات بيت 69 میلیارد بی بی دوج انتقال دادم به ولت که 1 میلیارد کارمزد بود باید 68 تا می اومد ولی 61 میلیارد اومد چرا؟

    1. ادمین گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      از طریق txid تراکنشتون که هات بیت در اختیارتون گذاشته میتونید جزییات تراکنش رو بررسی کنید

  34. اسی گفت:

    سلام .داخل تراست ولت چطوری bnb بخرم

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام. بعد از شارژ حساب داماهی پی، آدرس کیف پول BNB در تراست ولتتون رو کپی کنید و به داماهی پی بدید .

  35. محمد گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    واقعا از شما بابت این توضیحات کامل و جامع و شفاف تشکر میکنم
    بسیار مورد استفاده و کاربردی بود
    تشکر

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام
      خواهش می کنم،ممنونیم که نظرتون رو نوشتید.
      خوشحالیم این مطلب تونسته به شما کمک کنه.
      سالم و سلامت باشید.

  36. محمد سهرابی گفت:

    سلام
    برای من تقریبا 12 دلار بی ان بی اسمارت چین به 1.5 دلار بیبی دوج تبدیل شد ؟ دلیلش چیه؟

    1. ادمین گفت:

      سلام وقت بخیر
      ممکنه درصد کارمزد رو بالا انتخاب کرده باشید و یا اینکه تمامی اسمارت چین به بی بی دوج تبدیل نشده است

  37. علی گفت:

    دمت گرم با این آموزش عالیتون خدا خیرتون بده واقعا سایتهای ایرانی مفید تو این زمینه کم هست امیدوارم تلاشتون برای ارایه مطالب مفید ادامه دار باشه اگر سایت یا گرون تلگرامی مفیدی دارین ممنون میشم مطلع بفرمایید . ارادتمند علی

    1. فاطمه رایزن گفت:

      خوشحالیم این مقاله تونسته بهتون کمک کنه، می تونید سوالات خودتون از ما بپرسید.

  38. محمد گفت:

    سلام .ممنون از توضیحات کاملتون . من چند ساعتی هست معامله baby doge را انجام دادم همه مراحل را با موفقیت انجام شد ولی بعد از چند ساعت هنوز به کیف پول تراست ایکن baby doge اضافه نشده. ممکنه راهنمایی کنید البته مشخصات خرید در bscscan قابل رویت هست

    1. ادمین گفت:

      سلام و عرض ادب
      در صورتی که توکن بی بی دوج ور در کیف پولتون مشاهده نمی کنید باید این توکن رو import تا به کیف پولتون اضافه بشه

  39. فاطمه گفت:

    سلام مرسی از اموزش خوبتون. دوتا سوال داشتم از خدمتتون یکی اینکه برای فروش بیبی دپج چقدر باید bnbتو کیف پول داشته باشم که کارمزد کم نیاره برا فروش؟
    دوم اینکه ایا موقع فروش به bnbمستقیم تبدیل میشه یا به اسمارت چین ؟

    1. ادمین گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      مقدار 2-3 دلار bnb داشته باشید کفایت میکنه.
      پس از فروش به bnb تبدیل میشه .هر چند اگر به اسمارت چین هم تبدیل بشه به راحتی میتونید به bnb تبدیل کنید

      1. فاطمه گفت:

        خیلییی متشکر از پاسخگوییتون. یعنی هرچقدر بیبی دوج‌داشته باشم‌همین‌مقدار bnb که‌فرمودین کفایت میکنه و‌بستگی به میزان‌سرمایه بیبی دوج من‌که نداره؟

        1. ادمین گفت:

          سلام وقتتون بخیر
          بله مقدار کارمزد شبکه به تعداد بی بی دوج کوین بستگی ندارد و ثابت است

  40. فریبا گفت:

    سلام وقتتون بخیر ضمن تشکر از راهنمایی خوبتون من بی بی دوج از صرافی ایرانی خریدم شنیدم اگر انتقال بدم کیف پول تراست ولت پاداش میده آیا این مطلب صحت داره ممنون میشم جواب سوالم رو بدید

    1. ادمین گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      کیف پول تراست ولت پاداشی برای نگهداری بی بی دوج کوین نمیده ولی ممکنه صرافی های غیر متمرکز قاببلیت استیکینگ بی بی دوج کوین رو داشته باشند.

    2. ایمان گفت:

      پاداش میده تو کیف پول تراست ولت تا الان سه میلیارد به من داده البته من از اولش هولد کردم دوماه میشه

    3. حامد گفت:

      سلام
      میشه لطفا بگید از کدوم صرافی گرفتین ؟
      ممنون میشم
      آخه من از چند صرافی چک کردم بیبی دوج ندارن

  41. مجید گفت:

    سلام. کارمزد فروش babydoge چقدره؟ تبدیلها هر کدوم یه کارمزدی دارن که توی پنکیک سواپ فقط کارمزد فروش نهایی رو نشون میده. از من حدودا ۱۵ درصد مبلغ کارمزد کم شد

    1. ادمین گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      با توجه به تغییرات ناگهانی و سریع قیمت بی بی دوج کوین در لحظه ممکنه مبلغ نهایی با مبلغ اولیه تفاوت 10-15 درصدی داشته باشند.همچنین توجه کنید که ممکن است تمامی بی بی دوج کوین های شما تبدیل نشده باشند

  42. رضا گفت:

    سلام
    آموزش عالی بود.
    من قدم به قدم انجامش دادم. همه مراحل هم عین آموزش اومد
    فقط لینک Bscscan قبل از اینکه بزنم روش، رفت!
    و بیبی دوج هنوز توی تراست والت من ننشسته
    این کار چقدر طول میکشه؟

    1. ادمین گفت:

      سلام
      حداکثر ده الی 30 دقیقه طول میکشه تا بی بی دوج به کیف پولتون منتقل بشه

  43. نیماااا گفت:

    ممکنه نحوه فروش بیبی دوج کوین رو هم آموزش بدین؟

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام
      برای فروش بیبی دوج کوین، ابتدا وارد pancakeswap بشید و توی قسمت from بیبی دوج کوین و در قسمت to BNBرو انتخاب کنید و بقیه مراحل رو طی کنید.پروسه ی فروش به پروسه ی خرید شبیهه.

      1. بهرام گفت:

        سلام
        خسته نباشید
        چه نیازی هست برای فروش حتما به bnb تبدیل کنیم بعد بفروشیم؟
        از تراست ولت میشه خود بیبی دوج رو انتقال داد صرافی ایرانی و همونجا به ریال دریافت کرد

  44. مریم گفت:

    چرا برای من قسمت پنکک سواپ خالیه و هیچ گزینه ای توش نیست؟؟؟😢

  45. ناشناس گفت:

    مرسی از آموزش بسیار خوبتون

    1. فاطمه رایزن گفت:

      ممنونیم که نظرتون رو نوشتید.
      خوشحالیم این مقاله تونسته به شما کمک کنه.

      1. مریم گفت:

        چرا برای من قسمن پنکک سواپ خالیه و هیچ گزینه ای توش نیست؟؟؟😢

        1. فاطمه رایزن گفت:

          تونستین پنکیک سواپ رو به کیف پولتون connect کنید؟ با گوشی اندروید وارد شدید یا ios؟

      2. فرزاد گفت:

        من هر کاری میکنم اخرشreplacement transaction underpriced مینویسه

        1. فاطمه رایزن گفت:

          سلام
          در کدوم مرحله با این پیام مواجه میشید؟
          تمامی مراحل رو مطابق تصویر پیش رفتید؟

      3. رامین گفت:

        چه مقدار bnb نیاز هس برای خرید بیبی دوج؟

        1. ادمین گفت:

          حداقل به مقدار 2 دلار bnb در کیف پولتون داشته باشید

          1. محمد شجاع گفت:

            سلام وقت بخیر
            من‌ الان دو روزه (48 ساعت) به همین روش بیبی دوج‌کویت خریدم اما بعد از گذشت این مدت تو کیف پولم‌ نیومده کسی میتونه کمکم کنه ؟

          2. ادمین گفت:

            سلام و عرض ادب
            در کیف پول تراست ولت بررسی کنید که بی بی دوج کوین وجود داشته باشد و اگر نبود باید import کنید

        2. ادمین گفت:

          سلام
          محدودیتی ندارد و هر مقدار که مد نظرتون باشه میتونید تبدیل به بی بی دوج کوین کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *