5/5 - (29 امتیاز)

پس از ورود به صفحه شخصی برای خرید ارز دیجیتال و پس از احراز هویت در سایت داماهی پی(در صورتی که هنوز در داماهی پی حساب کاربری ندارید مقاله طریقه ثبت نام و احراز هویت در داماهی پی را بخوانید) و ورود به پنل کاربری برای خرید ارز دیجیتال ترون به یکی از سه روش زیر عمل کنید:

در این مقاله خرید 70 واحد ارز ترون را بررسی میکنیم.به یکی از سه روش زیر عمل کنید:

  • روی قسمت رمز ارز ها کلیک کنید و ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • در قسمت میانی سایت در جایی که نام ارز بیت کوین نوشته شده است آن را به ترون تغییر دهید و روی درخواست خرید کلیک کنید.
  • یا در همین صفحه و قسمت پایین ان در سطر ترون روی خرید کلیک کنید.

خرید ارز دیجیتال از داماهی پی

 

پس از کلیک روی خرید ارز ترون به صفحه زیر هدایت می شوید، در این صفحه تعداد ارز را مشخص کنید. به صورت آنی قیمت هر واحد ترون و موجودی را مشاهده می کنید.(در این مرحله 70 واحد ارز دیجیتال را وارد می کنیم)

مبلغی را که باید پرداخت کنید در کادر مشخص شده است.در اینجا 233235 تومان هزینه ی ثبت سفارش مشخص شده است.

صرافی آنلاین ارز دیجیتال

آدرس کیف پول ارز دیجیتال خود(آدرس شخصی شما برای دریافت ارز ترون در اتمیک ولت، تراست ولت، یا هر کیف پول ارز دیجیتالی که استفاده می کنید) را در قسمت مشخص شده وارد کنید. ممکن است شما بخواهید ارز دیجیتال را به حساب صرافی های بین المللی مثل کوینکس و بایننس و کوکوین واریز کنید. در این صورت مشخصات مربوط به ارز مورد نظرتان در صرافی را وارد کنید.

 

مقاله مرتبط: معرفی کیف پول اتمیک ولت و آموزش تصویری و قدم به قدم نصب

معرفی کیف پول تراست ولت(trust wallet) و طریقه نصب

بهترین ارز های دیجیتال متاورسی برای سرمایه گذاری در سال 2022

 

خرید ارز های دیجیتال هم اکنون تنها با استفاده از کیف پول امکان پذیر است، برای شارژ کیف پول به بخش کیف پول و شارژ کیف پول مراجعه کنید.

و در انتها گزینه ی ثبت و پرداخت را بزنید.

 

– اگر گزینه پرداخت با درگاه بانکی را انتخاب کرده باشید به صفحه ی وارد کردن اطلاعات حساب بانکی هدایت می شوید و در صورت شارژ بودن کیف پولتان در داماهی پی مستقیما از این حساب مبلغ کسر خواهد شد.

 

منتظر بمانید 70 واحد ترون به کیف پول شما(اتمیک ولت، تراست ولت و …) منتقل شود این تراکنش در صفحه ی سفارشات شما قابل پیگیری است. انتقال ارز به کیف پول شما(اتمیک ولت و …) بین 10 دقیقه تا 1 ساعت بسته به ارز انتخابی شما زمان خواهد برد.

 

  • کارمزد شبکه: این کارمزد جهت تایید تراکنش در شبکه ارز مورد نظر میباشد و با توجه به قیمت لحظه ای ارز مورد نظر و سختی شبکه تعیین میشود که مبلغ آن به تایید کنندگان در شبکه مورد نظر و توسعه دهندگان شبکه تعلق می گیرد و داماهی پی هیچ گونه کارمزدی بابت انجام تراکنش ها دریافت نمی‌کند.

برای خرید ارز دیجیتال از وبسایت داماهی پی به لینک خرید رمز ارز در وبسایت داماهی پی مراجعه کنید. خرید و فروش ارز های دیجیتال در داماهی پی در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام است. می‌توانید در صورت داشتن هر گونه سوال به صورت آنلاین با همکاران ما در واحد پشتیبانی داماهی پی گفتگو کنید.

پس از ثبت سفارش برای پیگیری سفارشات می توانید روی گزینه سفارشات در منو کلیک کنید و سابقه سفارشات و همچنین اطلاعات کامل هر سفارش را با کلیک بر روی دکمه info هر سفارش مشاهده نمایید.

سفارشات خرید ارز دیجیتال از داماهی پی

امیدواریم با استفاده از توضیحات این مقاله توانسته باشیم شیوه ی خرید ارز دیجیتال در داماهی پی را به شما آموزش دهیم. شما می توانید هرگونه سوال درباره ی نحوه خرید و فروش ارز های دیجیتال در داماهی پی را از همکاران بخش پشتیبانی در داماهی پی بپرسید. هدف داماهی پی ایجاد یک بستر برای خرید های مطمئن شماست.

خرید ارز دیجیتال در داماهی به سهولت و سرعت قابل انجام است. تراکنش ها به صورت آنی پردازش خواهند شد و به کوتاه ترین زمان ممکن رمز ارز مورد نظر شما به کیف پولتان واریز خواهد شد. گفته می شود خرید ارز دیجیتال یکی از بهترین سرمایه گذاری های موجود است. در صورتی که بخواهید بجای سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال که ریسک بالایی دارد، روی دلار سرمایه گذاری کنید. خرید دلار الکترونیکی در ایران با استفاده از ووچر پرفکت مانی به انجام می رسد.

همین طور شما می‌توانید برای خرید وب مانی با بهترین شرایط از خدمات داماهی پی استفاده کنید.وب مانی یک سیستم مشابه پرفکت مانی است که پرداخت های بین المللی را با کارمزد کم به انجام می رساند. البته پرفکت مانی از وب مانی معروفتر است و توسط پذیرنده های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد. افراد می توانند تنها با یک بار ثبت نام در وبسایت صرافی داماهی پی از خدمات متنوع این صرافی بهره مند شوند.

برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.