داماهی پی

خرید توکن تیست ان اف تی (tasteNFT token) با آموزش تصویری+تعریف توکن NFT

خرید توکن تیست ان اف تی
5/5 - (24 امتیاز)

در این مقاله نحوه خرید توکن تیست را در کیف پول تراست ولت با استفاده از صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ آموزش می دهیم.در ابتدا مقدمه ای از توکن های NFT بیان می کنیم و در ادامه به توضیح مراحل خرید توکن تیست در تراست ولت خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در این باره را به صورت کامل توضیح دهیم.

توکن NFT چیست؟

توکن NFT همانند دیگر توکن ها، نوعی دارایی است که از بستر سایر بلاکچین ها استفاده می کند. عمده ترین بلاک چین مورد استفاده ی توکن ها بلاک چین اتریوم و بایننس کوین است.در واقع توکن NFT یا non-fungible token نوعی دارایی دیجیتال منحصر به فرد است که برخلاف بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال هر واحد NFT دارای ویژگی خاصی است که آن را از واحد های دیگر متمایز می کند.

به NFT توکن غیر مثلی گفته می شود. غیر مثلی بودن در واقع غیر قابل تعویض بودن است.

دارایی هایی که قابل تعویض هستند مانند اسکناس است اسکناس های دارای ارزش 1 دلاری معادل یکدیگر هستند و می توانید آنها را با یکدیگر تعویض کنید. در صورتی که یک اسکناس 1 دلاری به دوستتان قرض بدهید چنانچه او به شما اسکناس دیگری با همین ارزش ارائه کند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. اما وقتی جزوه خودتان را به دوستتان قرض می دهید توقع دارید دقیقا همون جزوه را از او تحویل بگیرید.

توکن غیر مثلی یا NFT یک دارایی دیجیتال (مشابه ارز دیجیتال) است که کمیاب و منحصر به فرد بوده و روی بلاک چین ذخیره و جابجا می شود. اقلام کلکسیونی و آثار هنری دیجیتال و … همه جز توکن های غیر مثلی هستند.

مالکیت این توکن های غیر مثلی روی شبکه ی بلاک چین باقی می ماند و با توجه به ویژگی بلاکچین که تغییر ناپذیری و امنیت آن است. مالکیت یک توکن در شبکه ی بلاک چین حقیقت پیدا می کند.

توکن غیر مثلی یا NFT چیست؟

 

3 ویژگی توکن NFT 

  • کمیاب بودن: یکی از ویژگی های جذاب توکن های غیر مثلی کمیاب بودن آنهاست. توسعه دهندگان توکن ها می توانند به صورت نامحدود واحدهای توکن را ایجاد کند. اما از برخی توکن های NFT تنها یک عدد ایجاد می شود.
  • غیرقابل تقسیم بودن :برای خرید سایر ارز های دیجیتال شما می توانید کسری از یک ارز دیجیتال را بخرید مثلا با توجه به قیمت بالای اتریوم شما می توانید 0.001 واحد اتریوم خریداری کنید اما خریدن نیمی از یک جزوه رایج نیست.
  • منحصر به فرد بودن: توکن های NFT اغلب ویژگی های خاصی دارند که در توکن دیگر دیده نمی شود. مثلا یک اثر هنری خاص که تنها یک عدد از آن وجود دارد، توکن آن نیز منحصر به فرد و یگانه خواهد بود.

توکن تیست یا TasteNFT token

یکی از توکن های NFT که در این مقاله قصد داریم به آن اشاره کنیم تومن taste NFT token است. این ارز دیجیتال که اختصارا TASTE نامیده می شود هم اکنون حدودا 36 هزار سرمایه گذار دارد.

این توکن روی شبکه ی binance smart chain قرار دارد و هم اکنون در رده ی 2653 ارز های دیجیتال قرار دارد. قیمت این ارز دیجیتال و در زمان نوشتن این مقاله $0.00000003044 معامله می شود.

پروژه ارز دیجیتال تیست برای ایجاد محتوای هنری در بلاک چین ایجاد شده است. توکن تیست با هنرمندان و عکاسان و تولید کنندگان محتوا همکاری می کند تا آثار هنری منحصر به فرد را روی این پلتفرم میزبانی کند. توکن تیست به طور کامل در سال 2021 راه اندازی خواهد شد.

راهنمای تصویری خرید توکن تیست ان اف تی از pancake swap

اپلیکیشن متاماسک ِا تراست ولت را نصب کنید.

توکن بایننس binance smart chain خریداری کنید و آن را به کیف پول متاماسک یا تراست ولت خود بفرستید

در قسمت Dapp کیف پولتان پن کیک سواپ را پیدا کرده و به کیف پول خودتان متصل کنید

در پن کیک سواپ مطابق مراحل زیر پیش بروید.

ابتدا باید توکن تیست را میان توکن های موجود پیدا کنید، در صورتی که نتوانستید توکن تیست را از میان توکن ها پیدا کنید آدرس این توکن را به صورت دستی وارد کنید.

آدرس توکن تیست:  0xdb238123939637d65a03e4b2b485650b4f9d91cb

و گزینه ی import را بزنید.

وارد کردن دستی توکن تیست در پن کیک سواپ

در مرحله بعد پن کیک سواپ دوباره از شما خواهد پرسید که آیا مطمئن هستید می خواهید اضافه کردن این توکن را انجام دهید.

I understand و import را بزنید.

قبول شرایط اضافه کردن دستی توکن تیست

در مرحله ی بعد با انتخاب توکن ها تنظیمات slippage toletance را انجام دهید. حداقل مقدار ممکن برای انجام این تراکنش 11% است.

تنظیمات مربوط به اسلیپیج تارنس slippage tolerance

تنظیم اسلیپیچ در تصویر بعدی قابل مشاهده است.

تنظیم اسلیپیج تالرنس روی 11%

سپس مقدار BNB smart chain که می خواهید به TASTE تبدیل شود را وارد کنید و confirm swap را بزنید.

مقاله مرتبط: نحوه خرید بایننس کوین در داماهی پی

تایید انجام تراکنش

در مرحله ی بعد نیز باید انجام تراکنش را تایید کنید.

قبول انجام تراکنش در پن کیک سواپ

در مرحله ی بعد با پیغام انجام تراکنش مواجه خواهید شد.

انجام کامل خرید در پن کیک سواپ

پس از این مرحله توکن taste در کیف پول شما قابل مشاهده خواهد بود.

اضافه شدن توکن تیست در پن کیک سواپ

با استفاده از این توضیحات شما می توانید انواع کوین هایی که در صرافی پن کیک سواپ وجود دارد را نیز خریداری کنید. در واقع روند کلی برای خرید انواع توکن ها به همین شیوه است. تنها کافی است تا شما ارز مورد نظر را پیدا کنید و سپس ان را با استفاده از بایننس اسمارت چین خریداری کنید.

 

خطاهای رایج هنگام انجام تراکنش خرید تیست NFT:

ممکن است هنگامی که بخواهید توکن تیست را خریداری کنید با پیغام زیر مواجه شوید.

cannot estimate gas

برای رفع این ارور تعداد توکن هایی که میخواهید را خریداری کنید را به مضربی از 10 تغییر دهید و دوباره امتحان کنید. در صورتی که تراکنش انجام نشد عدد توکن های خریداری شده را رند تر کنید برای مثال بجای 2156899 عدد 2100000 یا مشابه آن را امتحان کنید.

همچنین می توانید برای رفع این ارور میزان slippage tolerance را روی مقدار 12% تنظیم کنید و دوباره امتحان کنید.

شما می توانید برای خرید ارز دیجیتال بایننس کوین به پنل کاربری خود در داماهی پی مراجعه کنید. داماهی پی بیش از 30 نوع ارز دیجیتال به کاربران ارائه می کند. خرید از داماهی پی تنها با چند کلیک امکان پذیر است. ثبت نام کاربران برای سهولت بیشتر در کوتاه ترین زمان(حداکثر 30 دقیقه) به انجام می رسد.

امکان خرید ووچر پرفکت مانی برای انجام تراکنش های مالی بین المللی آنلاین نیز فراهم شده است. ووچر پرفکت مانی نقد شوندگی بالایی دارد و می توان به آن به عنوان یک سرمایه گذاری دلاری مطمئن نگاه کرد. خرید ووچر به صورت آنی و اتماتیک است و در سریعترین زمان ممکن نقد خواهد شد. ووچر پرفکت مانی نیازی به اطلاعات هویتی ندارد و افراد می توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *