داماهی پی

معرفی اتمیک ولت و طریقه نصب

نحوه نصب نرم افزار اتمیک ولت
5/5 - (22 امتیاز)

در ایتدا این مقاله را با ارائه توضیحاتی درباره ی کیف پول ارز های دیجیتال آغاز می کنیم و سپس طریقه ی نصب اتمیک ولت (یکی از پرطرفدارترین کیف پول های ارز دیجیتال)آشنا خواهیم شد.

کیف پول ارز دیجیتال یک وسیله برای نگه داری دارایی های رمز ارزی شما است. همانگونه که برای نگه داری ریال از حساب بانکی و برای نگه داری اشیا قیمتی از گاوصندوق استفاده می کنید.برای نگه داری ارز دیجیتال هم به یک کیف پول(wallet) نیاز خواهید داشت. البته کیف پولی که برای نگه داری بیت کوین یا اتریوم استفاده می شود متمایز از کیف پول های معمول است.

برای نگه داری بیت کوین از اغلب از کیف پول های نرم افزاری استفاده می شود. کیف پول های نرم افزاری روی سیستم عامل های مختلف نصب می شوند. کاملا شبیه به یک بازی یا هر نرم افزار دیگر. انواع سخت افزاری کیف پول های ارز دیجیتال نیز وجود دارد که در اکثر مواقع باید با پرداخت مبلغی حدودا 100 دلاری آنها را خریداری کنید.

در صورتی که سرمایه ی زیادی وارد بازار ارز های دیجیتال نکرده اید، پیشنهاد می کنیم از کیف پول های نرم افزاری رایگان استفاده کنید. در صورتی که نکات امنیتی استفاده از این کیف پول ها را به درستی رعایت کنید دارایی های شما حفظ خواهند شد.

کیف پول نگه داری بیت کوین، اتمیک ولت

اتمیک ولت، کیف پول محبوب برای رایانه شخصی

اتمیک ولت یکی از ساده ترین و پرکاربردترین کیف پول های ارز دیجیتال است، این کیف پول به دلیل امنیت بالا و کاربر پسند بودن همواره مورد توجه بوده است.

این کیف پول برای نصب، رایگان بوده و رابط کاربری خوبی دارد.

اتمیک ولت با داشتن کارمزد معقول روز به روز مورد توجه افراد بیشتری قرار می گیرد.

این کیف پول  3 ویژگی ناشناس بودن ، غیر متمرکز بودن و امنیت بالا را دارد.

اتمیک ولت بین 10 کیف پول برتر سال 2021 است که از حدود 500 ارز دیجیتال و 40 بلاک چین مجزا را پشتیبانی می کند.

اتمیک ولت هم بر روی لپ تاپ و هم بر روی تلفن همراه قابل نصب است. این کیف پول یکی از پرطرفدار ترین کیف پول های موجود است. نرم افزار اتمیک ولت  دانلود به حجم زیادی ندارد. نصب آن آسان است و همچنین امکانات آن برای شروع ترید ارز های دیجیتال کافی است. با همراه باشید تا طریقه ی نصب نرم افزار اتمیک ولت را به شما آموزش دهیم.

چطور اتمیک ولت را نصب کنیم؟

  • برای نصب اتمیک ولت در ابتدا باید به وبسایت آن به ادرس atomicwallet.io مراجعه کنید.
  • روی گزینه ی download کلیک کنید.

نصب اتمیک ولت-کیف پول ارز دیجیتان

  • بسته به نوع دستگاه، نسخه سازگار را انتخاب کنید و منتظر شوید تا فرایند نصب به اتمام برسد.(دانلود اتمیک ولت برای ویندوز، مک ، اندروید)

  • بعد از باز کردن پوشه روی نصب کلیک کنید و منتظر بمانید تا نرم افزار نصب شود.

  • پس از نصب نرم افزار را باز کنید و گزینه ی create wallet را انتخاب کنید.

راهنمای راه اندازی اتمیک ولت

1.بعد از باز کردن برنامه و کلیک روی گزینه ی create wallet در صفحه ی جدید password مورد نظر را وارد کنید.

2.در مرحله بعد یک کد 12 کلمه ای نمایش داده می شود، این کد را یادداشت کنید و در جای امنی نگه دارید. در صورت از دست دادن دسترسی به کیف پول خود با وارد کردن این 12 کلمه می توانید حساب خود را بازیابی کنید در نتیجه هر فرد با این داشتن این کد ۱۲ رقمی می تواند به کیف پول شما دسترسی پیدا کند و به تمام دارایی های شما در این کیف پول کنترل داشته باشد.

نکته ی بسیار مهم برای امنیت اتمیک ولت:

این کد ۱۲ رقمی تنها راه ورود به کیف پول شماست پس در حفاظت و نگهداری از آن دقت کنید. از آنجایی که دستیابی به رمز فراموش شده کیف پول رمز ارز خود مانند سایر حساب های اینترنتی با درخواست فراموشی و دریافت کد جدید از طریق ایمیل فراهم نیست در نتیجه در صورت مفقودی این کد بازیابی کیف پول ارز دیجیتال شما عملا غیر ممکن است و در صورت وجود مشکل تمام دارایی های شما به خطر خواهد افتاد.

نکته ی مهم دانلود اتمیک ولت؟

به دامنه ی سایتی که از آن برای دانلود برنامه استفاده می کنید دقت کنید.

تنها سایت atomicwallet.io معتبر است.

نمای کلی ورود به برنامه اتمیک ولت؟

پس از ورود به اتمیک ولت صفحه زیر نمایش داده می شود و می توانید قیمت و نوسان بیش از 500 ارزدیجیتال را ببینید.

با استفاده از این مراحل میتوانید کیف پول خود را نصب کنید و از امکانات ان استفاده کنید. همچنین نسخه ی موبایلی اتمیک ولت در پلی استور و اپ استور موجود است. حجم نسخه ی اندروید اتمیک ولت 14 مگابایت است.

کیف پول اتمیک ولت یکی از محبوب ترین کیف پول های موجود است،کیف پول تراست ولت از دیگر کیف پول های پرطرفدار است که تنها برای سیستم عامل های موبایلی کاربرد دارد.

مقاله مرتبط: معرفی تراست ولت+طریقه نصب

در انتها این نکته را دوباره یادآوری میکنیم که برای هر نوع کیف پولی که دارید، کد 12 رقمی را در جای مطمئن نگه دارید. شما میتوانید برای خرید هر نوع ارز دیجیتال به پنل کاربری خود در وبسایت داماهی پی مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

علاوه بر ارز های دیجیتال، صرافی آنلاین داماهی پی امکان خرید ووچر را نیز فراهم کرده است. خرید ووچر پرفکت مانی در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت آنی و اتوماتیک انجام می‌شود. شما برای فروش ارز دیجیتال در داماهی پی تنها به ثبت نام در داماهی پی نیاز دارید، فرآیند ثبت نام در داماهی پی حداکثر 10 دقیقه زمان خواهد برد.برای خرید ارز دیجیتال فرایند احراز هویت نیز لازم است. برای احراز هویت به پنل کاربری خودتان مراجعه کنید.خرید ارز دیجیتال در داماهی به صورت آنی و اتوماتیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *