داماهی پی

افتتاح حساب در صرافی کوکوین(kucoin) و آموزش تصویری نحوه استفاده از صرافی کوکوین

ثبت نام در صرافی کوکوین
5/5 - (25 امتیاز)

پس از اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس و عدم موفقیت سایر صرافی ها برای ایجاد اعتماد در کاربران، نیاز به صرافی ای که با هویت و ملیت کاربران کاری نداشته باشد و کاربران ایرانی بتوانند با آرامش خیال در آن به ترید بپردازند احساس می شد.

در این حین صرافی کوکوین (kucoin) یکی از صرافی هایی بود که بسیار مورد استقبال واقع شد. گفته می شود این صرافی جایگزین بایننس شود.صرافی بایننس از همه کاربران خواسته است تا اواخر مهر ماه احراز هویت خود را به اتمام برسانند. از این رو به زودی تمام کاربران ایرانی به سایر صرافی ها کوچ خواهند کرد.

پیش بینی می کنیم صرافی کوکوین جایگزین بایننس شود. برای ثبت نام در این صرافی تنها به یک ایمیل نیاز دارید. با داشتن ایمیل و ارسال کد به ایمیل شما حساب شما در صرافی ایجاد خواهد شد. خدمات بسیار گسترده کوکوین کاربران را راضی نگه می دارد.

اپدیت: صرافی بایننس ارائه خدمات به کاربران ایرانی را از مهر ماه 1400 متوقف کرده است و از این رو کاربران بیش از پیش به استفاده از خدمات سایر صرافی ها رو آورده اند. از این میان صرافی کوکوین و کوینکس بیش از دیگر صرافی ها مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله شما را با نحوه ی ثبت نام و خرید از صرافی کوکوین آشنا خواهیم کرد.

از آنجا که 8 میلیون کاربر بازار ارز های دیجیتال از خدمات این صرافی استفاده می کنند می توان نتیجه گرفت، صرافی کوکوین یکی از بهترین صرافی ها است. توکن مورد استفاده این صرافی KuCoin Token (KCS) نامیده می شود.

نرم افزار موبایلی کوکوین

ثبت نام در صرافی کوکوین(جایگزین بایینس)

برای ثبت نام در وبسایت صرافی ابتدا به آدرس آن https://www.kucoin.com مراجعه کنید و sign up را بزنید.

در صفحه ایجاد شده اطلاعات مورد نیاز را که شامل ایمیل و کد ارسالی از طرف کوکوین برای تایید ایمیل است را وارد کنید(اعتبار کد ارسالی به ایمیل تنها 1 دقیقه است در این مرحله باید سرعت عمل خوبی داشته باشید)

پسورد مورد نظر خود را انتخاب کرده و با پذیرفتن شرایط روی sign up کلیک کنید.

در صورتی که کد ریفرال دارید آن را در همین مرحله وارد کنید.

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

تنها با به انجام رساندن همین مرحله حساب شما در صرافی کوکوین ایجاد شده است.

مقالات مرتبط: راهنمای ایجاد حساب در صرافی بایننس

راهنمای ایجاد حساب در صرافی کوینکس

واریز ارز به حساب کوکوین

صفحه ی اصلی صرافی به شکل زیر است؛ در صورتی که بخواهید به حساب خودتان ارز دیجیتال وارد کنید تا بتوانید معاملات خود را شروع کنید مطابق توضیحات عمل کنید

امکان واریز به حساب کوکوین به شیوه های مختلف وجود دارد، استفاده از کردیت کارد(واریز از visa، mastercard، applepay، sepa)و انتقال بانکی از راه هایی است که ساکنین ایران نمی توانند از آن استفاده کنند.

در  صورتی که بخواهید ارز دیجیتال مانند تتر یا بیت کوین به حساب کوکوین خود واریز کنید وارد قسمت assets شوید.

واریز به حساب کوکوین

در قسمت main account وارد شوید

واریز تتر به کوکوین

در مرحله ی بعد تمام دارایی های شما نمایش داده می شود برای واریز پول به حساب خود در صرافی روی گزینه ی deposit کلیک کنید.(در صورتی که بخواهید دارایی های خودتان را از صرافی برداشت کنید روی گزینه ی Withdraw کنید)

از لیست ارز ها، ارز واریزی را انتخاب کنید.(در اینجا قصد داریم ارز دیجیتال تتر واریز کنیم و به آدرس تتری خود در کوکوین احتیاج داریم)

 

در مرحله ی بعد شبکه ی تتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.شبکه ی ترون به دلیل کارمزد پایین تر را انتخاب می کنیم و آدرس کیف پول شما در تصویر مشخص است.

شما می توانید آدرس خود را به صرافی های داخلی داده تا به این آدرس برای شما تتر واریز کنند. شما سپس می توانید تتر دریافتی را در قسمت مارکتس به هر ارز دیگری که مایل هستید تبدیل کنید.

برای خرید تتر و شارژ حساب کوکوین می توانید از خدمات صرافی داماهی پی استفاده کنید. داماهی پی برای حساب های عادی تا سقف 3 میلیون تومان روزانه امکان خرید را فراهم کرده است. در صورتی که به میزان بیشتری از تراکنش نیاز دارید، می توانید تلفن ثابت خود را وارد کرده و سقف تراکنش های خود را بالا ببرید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی کوکوین

یکی از اصلی ترین موارد استفاده از صرافی ها، برای خرید و فروش ارز های دیجیتال است. صرافی ها با ایجاد امکانات متنوع برای ثبت سفارش، ترید در بازار را آسان می کنند.

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال در کوکوین، ابتدا وارد قسمت market شوید و بین ارز های موجود USDT را انتخاب کنید(ما حساب صرافی خود را با استفاده از تتر شارژ کرده بودیم در این مرحله می خواهیم تتر را به سایر ارز های دیجیتال مطلوبمان تبدیل کنیم)

انجام معامله در صرافی کوکوین

در صورتی که بخواهیم تتر را به آدا تبدیل کنیم، طبقه شکل بالا این جفت ارز را انتخاب می کنیم.

معاملات در کوکوین

مطابق شکل اطلاعات مربوط به جفت ارز ادا تتر در صرافی قابل مشاهده است.سفارشات ثبت شده لحظه ای دیگران برای ارز مورد نظر نیز در سمت راست قابل مشاهده است.

همچنین در سمت راست پایین صفحه می توانید سفارشات خود را وارد کنید.

سفارشات limit با قیمت وارد شده توسط شما پردازش شده و در لیست قرار می گیرند. در صورتی که market را انتخاب کنید، سفارش شما به قیمت لحظه ای(آخرین قیمت) به فروش خواهد رسید.

شما می تواند یا تتر خود را به آدا تبدیل کنید و یا اینکه آدا خود را بعد از هولد کردن به تتر تبدیل کنید.

برای برداشت پول از صرافی نیز مانند واریز تتر به آن از قسمت Assetsو main account استفاده کنید و گزینه ی withdraw را بزنید.

دسترسی به اطلاعات حساب در کوکوین

در صورتی که بخواهید به اطلاعات حساب خود دسترسی پیدا کنید. در صفحه ی اصلی روی دو کلمه ی اول ایمیل خودتان کلیک کنید.

در این قسمت در صورتی که بخواهید اکانت خود را وریفای کنید،می توانید از kyc verification استفاده کنید، وریفای کردن حساب به کاربران ایرانی پیشنهاد نمی شود مگر اینکه از کشوری بجز ایران از خدمات کوکوین استفاده کنند.

امکان بالابردن امنیت حساب در حساب کوکوین با استفاده از گزینه های تلفن همراه، استفاده از گوگل وریفیکیشن و تریدینگ پسورد ایجاد شده است.

فعال کردن تلفن همراه به دلیل مشخص شدن منطقه سکونت پیشنهاد نمی شود. اما با گوگل وریفیکیشن و تریدینگ پسورد می توانید امنیت حساب خود را بیشتر کنید.

در صورتی که حساب خود را وریفای نکنید امکان برداشت 5 بیت کوین روزانه وجود دارد اما با استفاده از اکانت وریفای شده این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

مشخصات مربوط به اطلاعات ورود به حساب در قسمت recent login قابل دسترسی است.

تغییرات تنظیمات امنیت حساب نیز در پایین ترین قیمت این بخش قابل مشاهده است.

اطلاعات حساب در کوکوین

 

تا به اینجا با خدمات صرافی کوکوین آشنا شدیم خوب است بدانید معاملات فیوچرز نیز در صرافی کوکوین به انجام می رسد.

کوکوین از تعداد زیادی از کوین ها و توکن ها پشتیبانی می کند و افراد می توانند خرید های خود را با سهولت بیشتری در این صرافی به انجام برسانند. البته در صورتی که بخواهید دارایی های خود را در کیف پول ها نگه داری کنید، خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال داماهی پی انتخاب مناسب تری است. ارز های دیجیتال یکی از بهترین سرمایه گذاری های قرن اخیر هستند. این ارز ها در بازه ی زمانی ده ساله از قیمتی کمتر از 1 دلار به هر واحد بیش از 40 هزار دلار برای بیت کوین رسیده اند. شما می توانید با حداقل موجودی خودتان روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنید. به دلیل ریسک های مرتبط با ارز های دیجیتال عده از افراد به دنبال سرمایه گذاری با ریسک کمتر هستند. پیشنهاد ما به این افراد سرمایه گذاری روی دلار پرفکت مانی است. این نوع سرمایه گذاری نیز آنی و اتوماتیک است و شما می توانید با دسترسی به اینترنت در هر ساعت شبانه نسبت به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *