داماهی پی

استخراج تتر (USDT) و آموزش تصویری دریافت تتر رایگان (Tether)

استخراج تتر چگونه است
4.7/5 - (24 امتیاز)

تتر ارز دیجیتال با ارزشی معادل یک واحد پول است که رایج ترین واحد پول آن که عمدتا تتر را با آن می شناسند دلار امریکا ست. اگر شما به کسی بگویید تتر خریده اید او احتمالا فرض می کند تتر با پشتوانه ی دلاری را به کیف پولتان اضافه کرده اید. سوال مهمی وجود دارد که آیا استخراج تتر امکان پذیر است یا خیر؟

تتر یک ارز پایدار (استیبل کوین) است یعنی ارزش آن توسط شرکت حمایت کننده آن در حدود 1 واحد ثابت نگه داشته می شود. البته همیشه نوساناتی کمی در حد 0.01 دارد.
در مقاله تتر (USDT) چیست؟ هر چیزی که باید درباره ی Tether بدانید می توانید اطلاعات بیشتری درباره ی ارز دیجیتال تتر دریافت کنید.

چرا تتر محبوب است؟

از تتر برای در امان ماندن نوسانات استفاده می شود. برای مثال زمانی که بیت کوین در کانال نزولی قرار می گیرد با تبدیل آن به تتر ضرر احتمالی را جبران کرده و هنگامی که روند صعودی خودش را اغاز کرد دوباره تتر را به بیت کوین تبدیل کرده و نگه داری می کنیم.

یا از صرافی ایرانی مورد اعتماد تتر خریده و در  کوینکس(یا دیگر صرافی های مشابه که امکان تبدیل را فراهم کرده اند) آن را به رمز ارز های دیگر که در صرافی های ایرانی خرید و فروش نمی شوند تبدیل می کنیم. می دانیم حدود 9000 توکن و آلت کوین وجود دارد که تعداد کمی از معروف ترین های آن ها، در صرافی های ایرانی مستقیما خرید و فروش می شود.

علت محبوبیت تتر

پر کاربرد ترین انواع تتر

تتر omni : این نوع تتر که مبتنی بر شبکه ی بیت کوین بود اخیرا منسوخ شده است زیرا کارمزد شبکه ی بیت کوین بسیار بالا است و صرفه ی اقتصادی ندارد.

تتر ERC20:این نوع تتر بعد از تتر امنی وارد بازار شد و مبتنی بر شبکه ی اتریوم است. اکنون به دلیل کارمزد بالای شبکه اتریوم می توان گفت استفاده از این تتر نیز به صرفه نیست.

تترtrc20 : پرکاربرد ترین تتر موجود تتر مبتنی بر شبکه ی ترون است. کارمزد معقول و قابلیت استفاده در کیف پول های مختلف از دیگر ویژگی های این نوع تتر است.

برای تایید تراکنش ها در بازار ارز های دیجیتال به دستگاه های قدرتمند از نظر سخت افزاری نیاز داریم تا هش معاملات را به دست آورند. به فرایندی که طی آن هش معاملات به دست می آید ماینینگ یا استخراج گفته می شود. ماینینگ با استفاده از دستگاه های با cpu قدرتمند انجام می شود. اخیرا دستگاه هایی با نام ASIC وارد بازار شده اند که برای استخراج به صورت تخصصی طراحی شده اند.فرآیند استخراج به برق زیادی احتیاج دارد همچنین با گرم شدن دستگاه ها به فن قدرتمند نیز نیاز پیدا می کنیم.

به افرادی که امکانات سخت افزاری خود را در خدمت شبکه قرار میدهد ماینر می گویند. ماینر ها در ازای کمک به شبکه پاداش دریافت می کنند که همان کارمزد شبکه است.

به این الگوریتم تایید اعتبار معامله با حل مسائل ریاضیاتی پیشرفته، اثبات کار گفته می شود(proof of work). الگوریتم های متعدد دیگری نیز برای تایید اعتبار معاملات وجود دارد.در ادامه ی این مقاله به بررسی امکان پذیر بودن استخراج تتر می پردازیم.

به تازگی تتر بر بستر شبکه ی ایاس نیز وارد باز شده است که در کیف پول های اندکی مورد استفاده قرار می گیرد.

ایا ارز تتر استخراج پذیر است؟

استخراج تتر رایگان امکان پذیر است؟

همانطور که اشاره شد تتر یک استیبل کوین است که پشتوانه ی دلاری دارد . گفته می شود شرکت حمایت کننده تتر، به ازای تتر های مورد معامله بصورت فیزیکی دلار نگه داری می کند؛اگرچه بعد ها این ادعا مورد شک واقع شد ولی هیچ وقت تایید یا تکذیب نشد.

با این پیشفرض که تتر باید پشتوانه ی مالی داشته باشد، استخراج تتر ممکن نیست. اما راهکار هایی وجود دارد که افراد بتوانند به مقدار کمی تتر رایگان دست پیدا کنند.

دریافت تتر رایگان

راه های دیگری به جز استخراج تتر نیز برای به دست اوردن رایگان آن وجود دارد.

در برخی از وبسایت ها می توانید در ازای دیدن تبلیغات یا موارد مشابه آن تتر پاداش بگیرید.

در ادامه ابتدا راهنمای افتتاح حساب در ویسایت کوین مانستر را می بینیم و سپس دو مورد از دیگر وبسایت هایی که تتر رایگان به کاربران می دهند را معرفی می کنیم.

راهنمای ثبت نام در وبسایت کوین مانستر coin monster

به صفحه ی وبسایت کوین مانستر به آدرس https://coinmonster.pw/ مراجعه کنید.

در صفحه اصلی روی claim usdt کلیک کنید در صفحه ی بعد روی register now کلیک کنید.

افتتاح حساب در صفحه ی کوین مانستر

در صفحه بعد آدرس کیف پول تتر مبتنی بر شبکه ی ترون و نامی که می خواهید در این وبسایت استفاده شود و نیز ادرس ایمیل خود را وارد کنید.

ورود اطلاعات در صفحه ی کوین مانستر

در صفحه بعد روی claim کلیک کرده. در هر بار کلیک روی claim ممکن است بین 0.00024972 تا 249.72 تتر برنده شوید.

میزان تتری که دریافت می کنید بر حسب شانس مشخص می شود و نمی توان کاری کرد تا تتری بیشتری به شما تعلق گیرد.

درخواست تتر

در صفحه بعد get reward را بزنید.

درخواست نهایی دریافت تتر

در دو صفحه بعدی اثبات کنید که ربات نیستید، در انتها دوباره به وبسایت کوین مانستر هدایت می شوید.

میزان تتری که برنده شده اید را در این مرحله نمایش داده می شود.

مشاهده میزان تتری که برنده شده اید و زمان لازم

در صفحه ی پروفایل خودتان می توانید اطلاعات کل تتری که برنده شده اید و کارمزد انتقال و مینیمم تتر برای درخواست برداشت را مشاهده کنید.

اطلاعات حساب کاربری کوین مانستر

هر 15 دقیقه یک بار می توانید برای دریافت تتر رایگان اقدام کنید. اکثر مواقع مینیمم تتر  یعنی0.00024961 را برنده می شوید.

هنگامی که موجودی تتر شما در کوین مانستر به 10 دلار رسید (در قسمت withdraw min نوشته شده است) می توانید درخواست کنید تا به کیف پول شما منتقل شود. البته برای انتقال به کیف پولتان هم باید 5 دلار پرداخت کنید.

سایر وبسایت هایی که تتر رایگان به کاربران می دهند:

  • Firefaucet   که با انجام برخی کارها مانند پر کردن پرسشنامه و … می توانید تتر دریافت کنید.
  •  Free Tether
  • TetherStudios

  • BITSTARZ

این شیوه زمان زیادی از کاربر می برد و تتر به دست آمده مقدار کمی دارد. داماهی پی تنها به معرفی وبسایت های فوق پرداخته است و مسئولیتی در قبال صحت آن نمی پذیرد.

راه های دیگر دریافت تتر

مطمئن ترین راه برای سرمایه گذاری روی ارز تتر، همچون سایر رمز ارز ها خریدن آن از صرافی آنلاین ارز دیجیتال و ذخیره آن در کیف پولتان است. انواع مختلف کیف پول از جمله نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد که امنیت کیف پول های سخت افزاری بالاتر است. شما می توانیر برای خرید بیت کوین و تتر از خدمات داماهی پی استفاده کنید.

پیشنهاد میکنیم برای سرمایه گذاری روی تتر و سایر ارز های دیجیتال در وهله ی اول به آموزش و گسترش مهارت های ترید خود بپردازید. از دوره های آنلاین و حضوری رایگان موجود استفاده کنید و قبل از هر گونه اقدام به همه ی جوانب معامله خوب فکر کنید.

یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری دلاری استفاده از خدمات کیف پول پرفکت مانی است. شما با شارژ پرفکت مانی خود می توانید به سرمایه گذاری دلاری آسان و سریع بپردازید. پرفکت مانی به عنوان یک راه مطمئن برای سرمایه گذاری دلاری و داشتن حساب بین المللی محسوب می‌شود. نقد کردن پرفکت مانی به صورت آنی و بدون کارمزد توسط صرافی ها انجام می‌شود.

2 نظر در “استخراج تتر (USDT) و آموزش تصویری دریافت تتر رایگان (Tether)

  1. ناشناس گفت:

    سلام
    آدرس کیف پولی که گذاشتید با تی شروع میشه پس از شبکه ترون استفاده کردید در حالی که در آخر گفتید برای برداشت از شبکه اتریوم استفاده می کنه در حالی که آدرس تتر در شبکه اتریوم با 0 شروع میشه
    لطفا راهنمایی کنید

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام دوست عزیز
      ممنون از دقت نظر شما
      انتقال تتر با استفاده از شبکه ترون مد نظر هست و به اشتباه در متن اتریوم ذکر شده بود که اصلاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *