داماهی پی

آموزش نحوه ثبت نام در داماهی پی

ثبت نام در داماهی پی
5/5 - (21 امتیاز)

برای استفاده از خدمات وبسایت داماهی پی نیاز داریم تا یک حساب کاربری در وبسایت داماهی پی ایجاد کنیم.فروش انواع ارز دیجیتال و ووچر به مجموعه ی داماهی پی تنها به ثبت نام نیاز دارد اما برای خرید ارز دیجیتال و انواع ووچر های موجود(پرفکت مانی، وب مانی) نیاز داریم تا احراز هویت را کامل کنیم. هر دو بخش ثبت نام و احراز هویت در داماهی پی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

در ادامه این مقاله به آموزش تصویری نحوه ی ثبت نام در وبسایت داماهی پی می‌پردازیم.

آموزش نحوه ثبت نام در وبسایت داماهی پی

ثبت نام در  داماهی پی در چند مرحله ی آسان و ایمن انجام می‌شود، این فرآیند در کمترین زمان ممکن انجام شده و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

پس از ثبت نام در وبسایت داماهی پی می‌توانید به خرید انواع پرفکت مانی، وب مانی و  ارز دیجیتال بپردازید.

پشتیبانی کامل در تمامی مراحل ثبت نام برای رفاه حال شما وجود خواهد داشت. برای این امکان از چت آنلاین و ارسال تیکت و یا تماس تلفنی در ساعات اداری استفاده کنید.

در ادامه این مطلب راهنمای گام به گام ثبت نام در وبسایت داماهی به تفصیل توضیح داده شده است.

مرحله اول: ثبت و تایید شماره تلفن همراه

برای شروع، در صفحه اصلی داماهی پی بر روی دکمه ثبت نام  کلیک کنید.

پس از کلیک با صفحه زیر روبه‌رو خواهید شد:

ثبت نام در سایت

  • پس از وارد کردن شماره همراه خود پیامکی برای تایید شماره از طرف داماهی پی به شماره شما ارسال خواهد شد.

    کد دریافتی را وارد کرده و پس از خواندن قوانین و مقررات استفاده از خدمات داماهی پی، تیک قوانین و مقررات را فعال کرده و روی گزینه تایید کلیک کنید.

ثبت نام در وبسایت داماهی پی

ثبت نام در داماهی پی

مرحله دوم: تکمیل فرم اطلاعات کاربری

پس از تایید شماره موبایل به بخش اطلاعات فردی راهنمایی می‌شوید. در این بخش باید نام, نام خانوادگی, کلمه عبور و ایمیل مورد نظر خود را وارد نمایید.

ثبت نام در داماهی پی

ثبت نام در وبسایت

پس از تکمیل اطلاعات و تایید آن توسط وبسایت به پنل کاربری داماهی پی منتقل می‌شوید.

در این مرحله ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است. با تکمیل ثبت نام شما می‌توانید با شماره موبایل و رمز انتخابی خود وارد پنل کاربری شوید.

پس از ثبت نام در داماهی پی شما می‌توانید بدون احراز هویت اقدام به فروش ارز دیجیتال نمایید و در صورتی که قصد خرید مجدد دارید مبلغ تراکنش را به کیف پولتان انتقال داده و با استفاده از اعتبار کیف پول ارز مورد نظر خودتون را بخرید اما برای انجام سفارشات خرید با استفاده از کارت بانکی باید احراز هویت خود را تکمیل نمایید. این مرحله نیز در مدت زمان کوتاه انجام پذیر است.

برای مشاهده راهنمای احراز هویت در داماهی پی مقاله ی احراز هویت در داماهی پی را بخوانید.

شما می توانید با استفاده از خدمات داماهی پی به خرید و فروش ارز دیجیتال مانند بیت کوین، بایننس کوین، لایت کوین، مونرو و تتر بپردازید. بیش از 30 نوع ارز دیجیتال در داماهی پی به کاربران ارائه می شود که فرایند خرید و فروش آنها به صورت آنی و اتوماتیک به انجام می رسد. همچنین خرید پرفکت مانی از دیگر خدمات ارائه شده در داماهی پی است. امیدواریم در داماهی پی تجربه خوبی از خرید آنلاین برای شما ایجاد کنیم. شما می توانید با معرفی دوستان خود به داماهی پی درصدی از هر تراکنش انجام شده به وسیله ی آن ها را به عنوان جایزه دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *