داماهی پی

ایردراپ(airdrop) چیست؟+ همه چیز درباره ایردراپ

ایردراپ چیست؟
5/5 - (25 امتیاز)

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک بار که به کیف پول خودتان سر زدید مشاهده کنید تعدادی کوین و توکن جدید به حساب شما واریز شده است.

شاید فکر کنید این توکن ها به اشتباه به کیف پول شما واریز شده است اما اینطور نیست.مطمئنا این توکن ها اشتباها به حساب شما ریخته نشده است.

عرضه کنندگان رمز ارز ها هر چند وقت یکبار با برگزاری ایر دراپ ها(Airdrop) به دیگران توکن رایگان ارائه می کنند.

معنی  airdrop در زبان انگلیسی به معنی بسته هایی است که از راه هوایی از هواپیما و به وسیله پاراشوت به زمین می رسند است.(از این بسته ها در مواقع بلایایی طبیعی استفاده می شود. پاراشوت در تصویر شاخص همین متن به تصویر کشیده شده است)

در اینجا هم تعدادی ارز و توکن به یکباره وارد حساب می شود. شاید به نظر شما این کار تا حدی غیر منطقی باشد اما این کار به منظور افزایش اگاهی مخاطبان و نیز بازاریابی ارز مورد نظر انجام می شود.

اهداف از انجام ایردراپ ها توسط سازندگان توکن ها

این که ایردراپ ها به هدف خود که شناخته شدن یک ارز دیجیتال جدید است برسند کاملا به واکنش افراد پس از دریافت توکن های رایگان بستگی دارد.

اگر به یکباره ببینید تعدادی توکن به کیف پول شما اضافه شده است چه خواهید کرد؟

آیا در گوگل ارز مورد نظر را جستجو می کنید یا اینکه کاملا این موضوع را فراموش خواهید کرد.

ایا با دیگران درباره اتفاقاتی که رخ داده است صحبت می کنید؟

آیا به او درباره ی رمز ارز جدید می گویید؟

در صورتی که این واریز ارز به کیف پول شما باعث آگاهی شما و دیگران درباره ی ارز موجود شود. ایردراپ به هدف خود رسیده است.

هدف این بود شما با دریافت ارز جدید در کیف پولتان از وجود این ارز با خبر شوید و درباره ی آن با دیگر دوستانتان صحبت کنید.

در صورتی که ایردراپ را فراموش کنید و درباره ی آن جستجو نکنید یا اینکه درباره ی آن با دیگر دوستانتان صحبت نکنید پروژه ی ایردراپ شکست خورده است.

در حقیقت ایر دراپ به روشی فراتر از بازاریابی تبدیل شده است. عرضه کنندگان رمز ارز با استفاده از ایر دراپ افراد را به خرید بیشتر ارز مورد نظر تشویق می کنند. در این روش متناسب با موجودی کیف پول هر فرد به او ایردراپ تخصیص داده می شود و افراد به این شیوه تشویق می شدند تا موجودی کیف پول خودشان را افزایش دهند.

اخیرا ایردراپ ها به این شیوه عمل می کنند که تنها هدف آنها آشنا شدن شما با ارز مورد نظر است و امیدوارند که شما نیز انها را به دوستان و اشنایان خودتان معرفی کنید.

از کجا ایردراپ های جدید پیدا کنیم؟

شرایط شرکت در ایردراپ های مختلف

کیف پول

یکی از اولیه ترین مواردی که باید برای دریافت ایردراپ ها باید داشته باشید کیف پول است.

کیف پول شما باید با ERC20 سازگار باشد. زیرا اکثر ایردراپ هایی که ارائه می شوند با ERC20 سازگارند.

نکته ی بعدی آن است که کیف پول مناسب ایردراپ ها باید فعال باشد یعنی قبل از ایردراپ کیف پول را تهیه و نصب کرده باشید و در آن مقداری کوین و توکن نیز داشته باشید.

عضویت در کانال تلگرام یا توییتر

گاهی وقت ها برای دریافت ایردراپ لازم است در کانال تلگرام یا در توییتر عضو شوید.

در بسیاری موارد علاوه بر دنبال کردن آن ایردراپ در توییتر می بایست یک توییت مشخص را ریتوییت نیز بکنید.

این کار در راستای معرفی هر چه بیشتر محصول مورد نظر است.

حساب ایمیل

گاهی اوقات برای رسیدن به اهداف مورد نظر ایردراپ ها باید حساب ایمیل نیز ثبت کنید.

همه چیز درباره ایردراپ

مراحل دریافت ایردراپ

مرحله اول این است که از شما خواسته می شود فعالیت هایی را انجام دهید(دنبال کردن در توییتر، ریتوییت یک توییت مشخص، عضویت در کانال تلگرام و …)

در مرحله ی بعدی از شما آدرس کیف پولتان درخواست می شود. ممکن است بتوانید از کد ریفرال آن ایردراپ استفاده کنید. به این صورت که پس از انجام فعالیت های لازم یک کد معرفی به شما تخصیص داده می شود. در صورتی که سایر افراد این کد را هنگام شروع ثبت نام برای ایردراپ وارد کنند به شما به عنوان معرف امتیازی تعلق خواهد گرفت؛ زیرا شما نیز در جهت معرفی این ایردراپ قدمی برداشته اید.

پس از انجام این مراحل باید منتظر بمانید تا کوین و توکن ها به حساب شما واریز شود.

کلاهبرداری به وسیله ایردراپ

خطر کلاهبرداری همیشه در کمین شماست. به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین را نخورید. برای جلوگیری از کلاهبرداری به نکته های زیر توجه کنید.

اطلاعات مربوط به ایردراپ را تنها از منابع رسمی دنبال کنید.

هرگاه شرکتی قصد برگزاری یک ایردراپ را داشته باشد حتما از طریق شبکه های مجازی خودش آن را اطلاع رسانی خواهد کرد. آدرس دقیق شبکه های مجازی در وبسایت رسمی موجود است. این موارد را با یکدیگر تطبیق دهید.

اطلاعات خود را به خوبی حفظ کنید.

هیچ گاه برگزار کنندگان ایردراپ از شما تقاضای پول نمی کنند. هر درخواستی برای واریز پول مشکوک و غیر قابل اعتماد است. هر پیام مبنی بر در اختیار قرار دادن کلیک شخصی ارز های دیجیتال خود را مسدود کنید. به هیچ وجه کلید خصوصی خود را در اختیار سایر افراد قرار ندهید.

یک ایردراپ با سود عالی

وبسایت های دریافت ایردراپ

یکی از وبسایت هایی که برای اطلاع از انواع ایر دراپ ها ایجاد شده است وبسایت https://airdropalert.com/ است در این وبسایت می توانید انواع ایر دراپ های فعلی و راه دریافت آن را مشاهده کنید.صفحه اصلی این وبسایت به شکل زیر است.

صفحه ی ورود به وبسایت ایردراپ الارت

در این صفحه می توانید موارد لازم برای دریافت هر یک از ایر دراپ ها را مشاهده کنید ، به عنوان نمونه برای ارز مشخص شده مراحل دریافت از وبسایت آمده است.

راهنمای دریافت یک ایر دراپ

وبسایت دیگری که امکان مشاهده انواع ایر دراپ ها را فراهم کرده است https://airdrops.io/نام دارد. این وبسایت هم به معرفی جدیدترین و مهمترین ایر دراپ های موجود میپردازد. صفحه ی اصلی این وبسایت به صورت زیر است.

صفحه ی وبسایت ایردراپ دات ای او

برای کسب سود در بازار ارز های دیجیتال ایردراپ کافی نیست.

در این مقاله به معرفی ایردراپ پرداختیم. در ایردراپ به صورت رایگان رمز ارز دریافت خواهید کرد. گرچه این راه به افزایش سود و سرمایه کمک می کند اما برای کسب درآمد کافی از بازار ارز های دیجیتال کافی نیست. ایردراپ تنها یک شیوه ی بازاریابی است.

شما می توانید برای خرید ارز های دیجیتال به پنل کاربری خود در وبسایت داماهی پی مراجعه کنید.

سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری موجود است. امکان خرید و مشاهده ی قیمت هر یک از ارز های دیجیتال موجود در وبسایت داماهی پی فراهم شده است.

شما می توانید موضوعات پیشنهاد خود برای وبلاگ داماهی پی را در قسمت کامنت وارد کنید.

هر سوالی درباره ایردراپ دارید در قسمت کامنت آن را وارد کنید.

شما می توانید برای خرید ارز دیجیتال با بهترین قیمت و کسب ایر دراپ به پنل کاربری خود در داماهی پی مراجعه کنی. خدمات مربوط به ارائه ی ووچر پرفکت مانی آسان نیز در داماهی پی ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *