داماهی پی

نحوه خرید ارز ریوشی توکن ( Ryoshi Token) + معرفی ارز ryoshi

تمام آنچه درباره آلت کوین ها باید بدانیم
4.5/5 - (36 امتیاز)

در این مقاله در ابتدا مفهوم الت کوین توضیح داده می شود و در نهایت نحوه خرید یکی از این آلت کوین ها به اسم ارز ریوشی توکن مورد بررسی قرار میگیرد.

آلت کوین به هر ارز دیجیتال به جز بیت کوین گفته می شود . هر آلت کوین از جهتی به بیت کوین شبیه است و از جهات دیگر کاملا با آن متفاوت است.با اینکه بیت کوین ارزشمند ترین کوین است اما سرمایه گذاری روی آلت کوین ها نیز می تواند سوددهی بسیار خوبی داشته باشد.

آلت کوین ها از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و این تنوع هر شخصی را برای خریداری آن ها متقاعد می کند.

برای دریافت آلت کوین ها،باید یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید. برای ایجاد کیف پول ارز دیجیتال از مقالات زیر استفاده کنید. کیف پول ارز دیجیتال اغلب یک نرم افزار است که امکان نگه داری رمز ارز ها را فراهم می کند.

راهنمای افتتاح حساب و طریقه نصب اتمیک ولت

راهنمای ایجاد حساب در تراست ولت

انواع کیف پول های ارزهای دیجیتال

از میان کیف پول های موجود کیف پول تراست ولت یکی از مطمئن ترین گزینه های موجود است. پس از انتخاب کیف پول مناسب به دنبال خرید ارز مناسب برای سرمایه گذاری می کردیم با ما همراه باشید تا پس از معرفی آلت کوین ها، راه خرید توکن ریوشی را به صورت مفصل توضیح دهیم.

آلت کوین چیست؟

مفهوم آلت کوین 

هر ارز دیجیتال به جز بیت کوین را می توانیم آلت کوین بنامیم. همه ی آلت کوین ها از بلاک چین استفاده می کنند اما می توانند از جهاتی مانند ساختار اجماع تمایز یا قرار داد هوشمند و نوسانات با قیمت پایین از بیت کوین متمایز شوند.

تعداد ارز های دیجیتال هم اکنون 10000 تخمین زده می شود. سهم آلت کوین ها در این بازار حدود 60% است و آلت کوین ها توانسته اند اکثریت بازار را به دست آوردند. تا امروز بیشتر آلت کوین ها از نوسانات قیمتی بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال پیروی می کردند اما پیش بینی می شود با گسترش آلت کوین و بلوغ آنها هر یک از آلت ها مسیر متمایز خودش را پیش بگیرد.

ار میان آلت کوین ها اتریوم و بایننس با بلاک چین های اختصاصی میزبان تعداد زیادی از آلت کوین ها هستند و میزان معاملات آن ها بیش از سایر آلت کوین ها است.

آلت کوین یعنی چه؟

آلت کوین به چه معنی است؟

آلت کوین از دو واژه alternative به معنای جایگزین و واژه ی coin ایجاد شده است. آلت کوین ها جایگزین های بیت کوین را تشکیل می دهند. هر آلت کوین ویژگی های منحصر به فردی دارد که می تواند آن را به جایگزینی برای بیت کوین تبدیل کند. برای مثال شبکه ی ترون کارمزد ندارد و نیز یک شبکه با سرعت بسیار بالاتر از شبکه ی بیت کوین است. نوع دیگری از آلت کوین ها وجود دارند که از روش های اثبات سهام متمایزی استفاده می کنند برای مثال در این شبکه ها از روش های مختلف اجماع استفاده می شود و اثبات سهام یک روش جدید است که شبکه ی اتریوم از آن استفاده می کند.

انواع مختلف آلت کوین ها

قبل معرفی انواع آلت کوین ها خوب است به این نکته اشاره کنیم که یک نوع آلت کوین می تواند در بیش از یک نوع از آلت کوین ها طبقه بندی شود.

آلت کوین های استخراج پذیر

همانطور که اسم این دسته از آلت کوین ها مشخص است این آلت کوین ها از مکانیزم اجماع اثبات کار استفاده می کنند. در این شیوه کوین های جدید در صورتی به شبکه اضافه می شوند که کامپیوتر هایی با قدرت پردازش بالا طی فرایندی و یک مسئله ریاضی را حل کنند.مثال این نوع آلت کوین ها لایت کیون، مونرو، زی کش هستند. البته اکثر تاپ آلت کوین ها در همین طبقه بندی قرار می گیرند.

استیبل کوین ها

این استیبل کوین ها برای جلوگیری از نوسان و به عنوان یک راه حل در زمانی که سایر کوین ها به مشکل برمی خورند ایجاد شده اند. نوسانات قیمتی این استیبل کوین ها در محدوده ی خاص و کوچکی قرار دارد. مثال این استیبل کوین ها شامل تتر، دای، usd coin است.

انواع آلت کوین کدام است؟

توکن های امنیتی

این توکن ها مانند سهام در بازار بورس هستند با تفاوت که از بازار ارز های دیجیتال منشا می گیرند و در این بازار فعالند.

توکن های کاربردی

توکن های کاربردی برای انجام یک خدمت در شبکه ایجاد شده اند.با استفاده از این توکن ها می توانید از خدماتی در شبکه استفاده کنید و یا کارمزد شبکه را بپردازید. مثال این نوع توکن ها، فایل کوین است که با استفاده از آن می توانید در شبکه برای خودتان فضا ی ذخیره خریداری کنید.

 مِم کوین ها

کوین هایی که بر اساس یک شوخی و یا یک عمل غیرمنتظره ایجاد شده اند و در کوتاه مدت محبوبیت بسیاری پیدا می کنند.گاها اینفلوئنسر ها در محبوب کردن این مم کوین ها بسیار تاثیر گذارند. (برای مثال ایلان ماسک تاثیر بسیار زیادی در محبوب شدن دوج کوین و سایر توکن های مرتبط با آن داشت)

مقاله مرتبط: نحوه خرید و فروش بی بی دوج کوین

مقاله مرتبط: خرید و فروش شیبا در صرافی بایننس و کوینکس

یک طبقه بندی دیگر از آلت کوین ها می تواند توکن هایی باشد که هنوز در صرافی های متمرکز وارد نشده اند.

این توکن ها بسته به وایت پیپرشان و اهداف و ویژگی هایشان در بازار محبوب می شوند، محبوبیت آن ها می تواند به حدی برسد که در صرافی های متمرکز لیست شوند. در این صورت قیمت این ارز ها رشد نجومی را تجربه می کند. نمونه ای از این توکن ها توکن ریوشی است.

راهنمای خرید ارز دیجیتال ریوشی توکن (ryoshi)

راهنمای خرید گام به گام توکن ریوشی

 

ریوشی یکی از توکن هایی است که در ده روز اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما می توانید این توکن را از صرافی پن کیک سواپ که یک صرافی غیر متمرکز است خریداری کنید.نحوه ی خرید توکن هایی که در صرافی های غیرمتمرکز معامله می شوند با ارز هایی مانند اتریوم و بایننس کوین متفاوت است. در واقع این توکن ها از شبکه ی اتریوم یا بایننس کوین استفاده می کنند. در اینجا ریوشی از شبکه ی بایننس کوین و بایننس اسمارت چین استفاده می کند.

برای این کار باید مطابق راهنمای زیر ابتدا کیف پول تراست ولت یا هر کیف پولی که استفاده می کنید را به پن کیک سواپ متصل کنید. سپس در صرافی غیر متمرکز پن کیک سواپ توکن ریوشی را خریداری کنید.صرافی پن کیک سواپ امکان خرید تعداد بسیار زیادی از توکن ها را فراهم می کند.

برای خرید هر توکنی که از شبکه ی BEP20 استفاده می کند مطابق راهنمای زیر عمل کنید.

  • وارد شدن به قسمت پن کیک سواپ از کیف پول (در این جا تراست ولت)
  • انتخاب توکن برای خریداری
  • در صورتی که نام توکن مورد نظر یافت نشد آدرس آن را وارد کنید
  • میزان توکن برای خرید را انتخاب کنید
  • تنظیمات مربوط به خرید توکن را انجام دهید
  • سفارش خود را ثبت کنید.

این مراحل تمام گام هایی است که شما باید برای دریافت یک ارز دیجیتال که هنوز به صرافی های معتبر متمرکز وارد نشده است انجام دهید.

اکثر ارز های دیجیتال پیش از ورود به بازار و صرافی هایی مانند بایننس و کوینکس در صرافی های غیرمتمرکز خرید و فروش می شوند. ارز های دیجیتال پیش از ورود به صرافی های متمرکز از رسمیت کمتری برخوردارند و اطمینان کمتری برای خرید آن ها وجود دارد.

در ابتدا وارد کیف پول تراست ولت خودتان شوید و به حساب خودتان بایننس کوین واریز کنید.

سپس بایننس کوین خود را به بایننس اسمارت چین تبدیل کنید.

در مرحله ی بعدی صرافی پن کیک سواپ را به کیف پول تراست ولت خود وصل کنید.

برای اضافه کردن توکن ریوشی در پن کیک سواپ اینگونه عمل کنید:

آدرس توکن ریوشی برای اضافه کردن به تراست ولت را کپی کنید:

0x0e5f989ce525acc4ee45506af91964f7f4c9f2e9

این آدرس را در قسمت select a token اضافه کنید

اضافه کردن توکن ریوشی به تراست ولت

سپس در منوی باز شده  آدرس توکن ریوشی را وارد کنید و import را بزنید.

وارد کردن آدرس توکن ریوشی در تراست ولت

در این مرحله به این علت که شما به صورت دستی می خواهید این توکن را به پن کیک سواپ اضافه کنید. از شما پرسیده می شود که آیا مطمئن هستید که میخواهید  آدرس توکن را وارد کنید و آن را خریداری کنید. روی گزینه ی i understand کلیک کنید.

تایید اضافه کردن توکن ریوشی به پن کیک سواپ

در مرحله ی بعدی میزان بایننس اسمارت کوین برای تبدیل و همچنین میزان ریوشی مورد نیاز برای خرید را مشخص شدید و در قدم بعدی تنظیمات مربوط به انجام تراکنش را وارد کنید.

میزان slippage tolerance را روی مقداری بیش از 11 درصد قرار دهید. این مقدار هر چه بیشتر باشد تراکنش شما سریعتر در استخر پردازش خواهد شد.معمولا اسلیپیچ تارنس 12% در اکثر موارد باعث انجام کامل معامله خواهد شد.

پس از انجام موفقیت آمیز تراکنش رویشی به کیف پول تراست ولت شما منتقل خواهد شد.

قیمت ارز ریوشی چقدر است و چه تغییراتی داشته است؟

توکن ریوشی هم اکنون توانسته است رشد قیمتی مناسبی را تجربه کند، قیمت این توکن هم اکنون $0.00000001568 دلار است(12 خرداد 1401)حجم معاملات توکن ریوشی در 24 ساعت اخیر به میزان $193,673 بوده است و ریوشی هم اکنون در جایگاه 1012 ارز های دیجیتال قرار گرفته است.

توکن ریوشی در صرافی های غیر متمرکز زیر مورد معامله قرار می گیرد:

  • ورژن دوم پن کیک سواپ
  • هات بیت
  • یونی سواپ
  • شیبا سواپ

توکن ریوشی نسبت به روز گذشته بیش از 18% افزایش قیمتی داشته است. توکن ریوشی نیز مانند سایر ارز های دیجیتال از سقوط قیمتی بازار بی نصیب نبوده است. البته اگر بخواهیم به کلیت روند قیمتی این ارز اشاره کنیم باید بگوییم قیمت این ارز از اواخر ماه می 2022(3 روز پیش) روند بسیار خوب و صعودی را آغاز کرده است و از 0.0000000107 دلار به قیمت $0.00000001568 رسیده است. به نظر می رسد این ارز آینده بسیار خوبی داشته باشد و تا حد زیادی به توکن شیبا شبیه باشد.

 

پیش بینی آینده ی توکن ریوشی

اینکه در آینده چه اتفاقی برای قیمت ارز های دیجیتال می افتد، عامل بسیاری مهمی برای شروع سرمایه گذاری روی یک ارز است. از این رو دانستن حدودی اینکه قیمت یک ارز در آینده چه خواهد شد بسیار مهم و حیاتی است. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ پیش بینی ای آنقدر دقیق نیست که بتوانید به صورت کامل به آن تکیه کنید اما دانستن حدودی از آینده ی قیمتی می تواند کمک کننده باشد.

خوب است به این نکته اشاره کنیم که اکثر ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت بسیار مناسبند.

همچنین پیشیبینی ها برای  سال آینده ی توکن ریوشی 0.00000004 دلار است.

گفته می شود تا سال 2030 این ارز می تواند ارزشی معادل 0.00000027 دلار را داشته باشد. البته گفته می شود قیمت این ارز تا 0.00000031 دلار نیز ممکن است برسد.

مقاله مرتبط: راهنمای خرید توکن فلوکی در تراست ولت

مقاله مرتبط: راهنمای خرید و اضافه کردن توکن جدید به تراست ولت

کدام آلت کوین برای سرمایه گذاری مناسب تر است؟

سوالات متداول آلت کوین ها و جمع بندی

آلت کوین چیست؟

آت کوین به هر ارز دیجیتالی به جز بیت کوین گفته می شود آلت کوین ها با ویژگی های متمایز خودشان از یکدگیر و بیت کوین متمایز می شوند.

10 آلت کوین برتر کدامند؟

اتریوم، بایننس کوین، تتر، کارد، شیبا اینو،usd coin

قیمت یک آلت کوین چه قدر است؟

قیمت آلت کوین ها بازه ی بسیار وسیعی را در برمی گیرد برای مثال از کمتر از یک سنت تا هزاران دلار برای مثال در نوامبر سال 2021 قیمت اتریوم به حدود 4500 دلار رسید در همین زمان ریپل با قیمت 1.1 دلار خرید و فروش می شد.

کدام آلت کوین برای سرمایه گذاری بهترین است؟

اتر براساس حجم بازار یکی از بزرگترین و بهترین آلت کوین های موجود است. قابلیت های مربوط به قرارداد های هوشمند اتریوم یکی از بهترین و کاربردی ترین پلتفرم های بلاک چین اخیر است.

آیا آلت کوین ها برای سرمایه گذاری مناسبند؟

ریسک سرکایه گذاری روی آلت کوین ها مشابه بیت کوین است. برخی آلت کوین ها نقدشوندگی بالاتری نسبت به بیت کوین دارند که باعث محبوبیت آن ها شده است.

باید چه میزان سرمایه داشته باشیم تا بتوانیم روی آلت کوین ها سرمایه گذاری کنیم؟

هیچ محدودیتی برای میزان سرمایه ورودی شما به بازار وجود ندارد. شما می توانید با مبالغی مانند 10 دلار یا حتی کمتر روی آلت کوین ها سرمایه گذاری کنید. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که کارمزد معاملات گاهی بیش از قیمت ارزی است که شما میخواهید خریداری کنید و متناسب با کارمزد کوین مورد نظرتان برای سرمایه گذاری تصمیم بگیرید.

 

جمع بندی

آلت کوین ها می توانند یک جایگزین خوب برای بیت کوین باشند و سرمایه گذاران روی ارز های دیجیتال می توانند با سرمایه گذاری روی آلت کوین ها سبد خود را متنوع بچینند و و ریسک سرمایه گذاری خود را کم کنند.

بیش از 10000 نوع آلت کوین هم اکنون وجود دارد که شناخته شده نیستند اما پتانسیل بالایی برای سوددهی دارند. پیشنهاد می کنیم قبل از شروع سرمایه گذاری تحقیقات خود را کامل کنید و ریسک های مرتبط با ارز مورد نظرتان را بشناسید.

شما می توانید ارز دیجیتال مورد نظر خودتان را با قیمت مناسب و با پشتیبانی 24 ساعت از صرافی آنلاین ارز دیجیتال داماهی پی خریداری کنید. خرید بیت کوین ، تتر و بایننس کوین و سایر آلت کوین ها با بهترین قیمت و خدمات در داماهی پی به انجام می رسد. خرید رمز ارز ها در داماهی پی آسان و راحت است، هر فردی با هر میزان بودجه می تواند با استفاده از آموزش های موجود در وبسایت داماهی سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال را آغاز کند.

در صورتی که شما سرمایه گذاری با ریسک کمتر را بپسندید پیشنهاد ما به شما، سرمایه گذاری روی دلار است. البته سرمایه گذاری دلاری که به صورت آنلاین قابل انجام باشد. این امکان با استفاده از خدمات ووچر پرفکت مانی به انجام می رسد. ووچر پرفکت مانی شامل یک کد و یک کد فعالسازی است و به هیچ اطلاعات هویتی نیاز ندارد. شما با داشتن همین دو عبارت می توانید در ووچر خودتان را به پول نقد تبدیل کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *