داماهی پی

معرفی کامل صرافی کوین لوکالی (coinlocally)- جایگزین صرافی بایننس

معرفی صرافی کوین لوکالی
3/5 - (1 امتیاز)

می توان گفت صرافی بایننس با امکانات متمایزش اگر بهترین صرافی موجود نباشد، بدون شک بین 3 صرافی برتر جهان قرار می گیرد. با توجه به این که در اردیبهشت ماه امسال(1401) صرافی بایننس احراز هویت برای تمامی کاربرانش اجباری کرد. ایرانیان با داشتن ملیت ایرانی مجاز به استفاده از خدمات صرافی بایننس نیستند، با این اقدام استفاده از خدمات صرافی بایننس برای ایرانیان دیگر امکان پذیر نیست.

با توجه به این که صرافی بایننس امکانات بی نظیری را برای کاربرانش ایجاد می کند و خلا نبود صرافی بایننس خلا بزرگی برای کاربران ایرانی است، پیدا کردن جایگزینی برای این صرافی کمک بسیار بزرگی برای تریدر ها و فعالان بازار ارز های دیجیتال است. با ما همراه باشید تا یک صرافی با امکانات مناسب و مشابه صرافی بایننس را به شما معرفی کنیم.

صرافی کوین لوکالی، می تواند تا حد بسیار خوبی جایگزین صرافی بایننس باشد. این صرافی تقریبا تمامی امکاناتی که صرافی بایننس فراهم می کند را دارد.

با ما همراه باشید تا درباره ی این صرافی اطلاعات بیشتری در اختیار شما بگذاریم.

صرافی کوین لوکالی چیست؟ این صرافی چه ارتباطی با صرافی بایننس دارد؟

صرافی کوین لوکالی یک صرافی متمرکز است که با داشتن وبسایت و اپلیکیشن موبایلی امکان خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال را برای کاربران ایجاد می کند. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار مناسب و خوب است. این صرافی بیش از 250 نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. امنیت حساب های کاربری در این صرافی بسیار خوب است. مراحل ثبت نام و احراز هویت در این وبسایت بسیار سریع و پرسرعت انجام می شود.

صرافی کوین لوکالی از شبکه های BEP2, BEP20, ERC20, TRC20 پشتیبانی می کند همچنین شبکه ی بومی همه ی توکن ها را نیز پشتیبانی می کند.

پشتیبانی وبسایت و اپلیکیشن موبایلی کوین لوکالی به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به کاربران خدمات ارائه می کند.

کارمزد ارائه شده در این صرافی بسیار معقول و منطقی است. البته باید این نکته را باید مد نظر داشته باشید که کارمزد این صرافی نسبت به صرافی بایننس مقداری بیشتر است. این موضوع با توجه به اینکه این صرافی امکانات بایننس را فراهم می کند قابل صرف نظر کردن است.

راهنمای تصویری ثبت نام در صرافی کوین لوکالی(coinlocally)

برای ثبت نام در این صرافی به وبسایت/اپلیکیشن موبایلی این صرافی به آدرس www.coinlocally.com مراجعه کنید.

نکته: انجام معامله تنها در اپلیکیشن موبایلی کوین لوکلی امکان پذیر است. شما می توانید ابتدا در وبسایت این صرافی ثبت نام کرده و سپس در اپلیکیشن موبایلی این صرافی وارد شوید.

مطابق تصویر زیر:

پس از وارد شدن به وبسایت کوین لوکالی،آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد دلخواه نیز انتخاب کنید. تکرار پسورد را نیز وارد کنید و با تایید گزینه ی قبول شرایط وبسایت روی گزینه ی register now کلیک کنید.

ثبت نام در وبسایت کوین لوکالی

پس از این مرحله یک کد به ایمیل شما ارسال می شود که باید آن را ظرف مدت یک دقیقه وارد کنید.گزینه ی verify را بزنید.

وارد کردن کد ارسال شده به ایمیل

پس از این مرحله ثبت نام شما در این وبسایت به صورت کامل انجام شده است.

پنل مشاهده شده در وبسایت کوین لوکالی به صورت زیر است:

پنل کاربری در وبسایت کوین لوکالی

برای واریز انواع ارز های دیجیتال در این وبسایت باید به قسمت deposit مراجعه کنید. در پنجره ی مشاهده شده می توانید نوع ارز برای واریز به حساب کوین لوکالی را انتخاب کنید.  در تصویر زیر آدرس واریز ارز تتر در شبکه ی ترون را مشاهده می کنید برای خرید تتر و واریز آن به حساب کوین لوکالی مطابق تصویر زیر عمل کنید:

واریز تتر به حساب کوین لوکالی

تا به اینجا ایجاد حساب کاربری در کوین لوکالی و واریز انواع ارز به حساب آن را به صورت تصویری آموزش دادیم.

 انجام معامله در اپلیکیشن موبایلی کوین لوکالی

پس از وارد شدن به حساب کوین لوکالی، با صفحه ی زیر مواجه خواهید شد. انواع منو های دسترسی در قسمت پایینی صفحه قابل مشاهده است.

صفحه ی ابتدایی اپلیکیشن کوین لوکالی

منوی spot معاملات لحظه ای را نشان می دهد و در قسمت می توانید تمامی ارز ها را خریداری کنید یا به فروش برسانید.

معاملات اسپات در اپلیکیشن کوین لوکالی

در قسمت مارکت تمامی معاملات انجام شده در لحظه نمایش داده میشود شما در این قسمت نیز می توانید به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال بپردازید.

قسمت مارکت در کوین لوکالی

قسمت futures نیز امکان انجام معاملات فیوچرز را ایجاد می کند از آنجا که این معاملات ریسک بالایی دارند. استفاده از این بخش را توصیه نمیکنیم.

معاملات فیوچرز در کوین لوکالی

در قسمت wallet تمامی اطلاعات حساب شما نمایش داده می شود.که در این قسمت می توانید انواع ارز ها به حساب خود واریز کنید.

ولت در کوین لوکالی

با استفاده از قسمت deposit می توانید انواع ارز های دیجیتال را به کیف خودتان در صرافی کوین لوکالی واریز کنید. همچنین برای برداشت ارز ها باید از قسمت withdraw اقدام کنید.

همچنین می توانید برای ارسال ارز ها به قسمت futures از قسمت transfer استفاده کنید.

امیدواریم با استفاده از آموزش های این مقاله با تمامی قسمت های اپلکیشن موبایلی این صرافی آشنا شده باشید. در صورتی که قصد شما سرمایه گذاری کم ریسک تری باشد. به شما توصیه می کنیم روی دلار یا یورو سرمایه گذاری کنید. خرید دلار هم اکنون به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از خدمات خرید ووچر پرفکت مانی داماهی پی به صورت آنی و اتوماتیک به میزان دلخواه دلار خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *