داماهی پی

آموزش تصویری فعال کردن حساب ایاس + ساخت حساب در اتمیک ولت

فعال کردن حساب ایاس در اتمیک ولت
4.8/5 - (24 امتیاز)

ارز دیجیتال ایاس یکی از ارز های متمایز بازار کریپتوکارنسی است. این ارز دیجیتال در عرضه اولیه مربوط به خودش که حدودا یک سال طول کشید توانست رکورد بزرگترین پیش فروش ارز های دیجیتال را به دست آورد.

در آوریل سال 2018 این ارز از 20 دلار نیز عبور کرد و توانست خود را به مرز 10 ارز دیجیتال برتر برساند. پس از آن سراشیبی این ارز دیجیتال آغاز شد.

ایاس یک شبکه ی مبتنی بر بلاک چین است که با هدف ایجاد قراردادهای هوشمند و ساخت اپلیکشین های غیر متمرکز ایجاد شد. این ارز در ابتدا رقیب ارز دیجیتال اتریوم بوده است اما امروز بلاکچین های جدید مانند پولکادات، سولانا و کاردانو نیز به جمع رقبای اتریوم پیوسته اند.

ایاس یکی از ارز هایی است که کارمزد کمی دارد(شاید هم بتوان گفت این ارز دیجیتال بدون کارمزد است) اما برای فعالسازی حساب ایاس خود در اتمیک ولت باید هزینه ای معادل 0.8 ایاس پرداخت کنید.

در صورتی که بخواهید ارز ایاس خود را در اتمیک ولت نگه داری کنید، در گام اول باید حساب ایاس خود را فعال کنید. اتمیک ولت یکی از کیف پول های بسیار کاربردی و پرطرفدار برای نگه داری انواع ارز های دیجیتال است.

فعال سازی حساب ایاس

اتمیک ولت یکی از کیف پول هایی است که از ارز دیجیتال ایاس پشتیبانی می کند. البته گاها این کیف پول با مشکلات فنی مواجه می شود اما در مجموع کاربران زیادی از این کیف پول استفاده می کنند. این کیف پول در انواع نسخه ها ارائه شده است و نسخه ی دسکتاپ این کیف پول بیش از سایر نسخه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

توصیه می کنیم ارز دیجیتال ایاس را در کیف پول های رسمی این ارز نگه داری کنید اما اگر میخواهید از کیف پول اتمیک ولت استفاده کنید در ادامه این آموزش تصویری همراه ما باشید.

ساخت حساب ایاس در اتمیک ولت

برای ساخت حساب ایاس در اتمیک ولت مطابق راهنمای زیر پیش بروید.

در ابتدا وارد قسمت ارز ایاس در اتمیک ولت شوید.

فعال کردن حساب ایاس

در قسمت بعدی باید نامی برای اکانتتان انتخاب کنید یا از نامی که سیستم برای شما انتخاب کرده است استفاده کنید.

ایجاد نام برای اکانت ایاس

در مرحله ی بعدی برای فعالسازی حساب باید 0.8 ایاس به آدرس ممو مشخص شده واریز کنید. تا هنگامی که این مقدار وجه را واریز نکنید حساب ایاس شما قابل استفاده نخواهد بود.

فرستادن ایاس برای فعالسازی حساب

برای واریز 0.8 ایاس گفته شده می توانید از خدمات صرافی change now استفاده می کنند.

در مرحله بعدی برای شارژ حساب ایاس خودتان با ممو آی دی که مخصوص به شما است باید از خدمات صرافی change now استفاده کنید.

این صرافی میزان مورد نظر شما برای ایاس را با استفاده از دارایی ارز دیجیتالتان پرداخت می کند.در این قسمت هر ارزی را که موجود دارید انتخاب کنید و حساب خودتان را به میزان0.8 ایاس و یا بیشتر شارژ کنید.

وارد وب سایت این صرافی به آدرس https://changenow.io/ شوید و میزان ارزی که میخواهید به ایاس تبدیل کنید را انتخاب کنید.

استفاده از خدمات صرافی change now

در مرحله ی بعد با استفاده از دارایی خودتان ایاس مورد نظر را تامین کنید.در اینجا ما با استفاده ارز دیجیتال اتریوم حساب ایاس مان را فعال می کنیم. میزان شارژ حساب شما بر حسب ایاس نیز نمایش داده می شود. گزینه ی next را بزنید.

تبدیل ارز های موجود در کیف پولتان به ایاس

در مرحله بعدی نام اکانت ایاس و ممو خودتان را به دقت وارد کنید و روی گزینه ی next کلیک کنید.

وارد کردن نام و ممو آدرس کیف پول ایاس

در مرحله ی بعدی اطلاعات مربوط به تراکنش را دوباره چک کنید و روی گزینه ی confirm کلیک کنید.

چک کردن اطلاعات وارد شدن برای تبدیل ارز به ایاس

بعد از انجام انتقال ارز و شارژ حساب ایاس شما به میزان حداقل 0.8ایاس حساب شما فعال خواهد شد. مابقی شارژ حساب ایاس شما قابل برداشت خواهد بود.

در تصویر زیر حساب فعال شده ایاس را مشاهده می کنید.

حساب فعال شده ارز ایاس

در نهایت برای برداشتن آدرس کیف پول ایاس خود روی گزینه ی recieve کلیک کنید و آدرس ایاس خود را کپی کنید.

امیدواریم با استفاده از این راهنمای تصویری مراحل انجام کار را به خوبی به شما آموزش داده باشیم.

داماهی پی خدمات مربوط به خرید و فروش انواع رمز ارز ها را به انجام می رساند. برای خرید بیت کوین و انواع ارز های دیجیتال به پنل کاربری خودتان در وبسایت داماهی پی مراجعه کنید. شما می توانید برای سرمایه گذاری دلاری نیز از خدمات داماهی پی استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین بین المللی است. شما هر زمان که تصمیم گرفتید می توانید پرفکت مانی خودتان را نقد کنید. با این روش دیگر حتی نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد. با بالاترین سرعت می توانید دلار بخرید و سرمایه گذاری کنید.خرید وب مانی نیز مشابه پرفکت مانی است. این دو سیستم مشابهت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. عاملی که در انتخاب بین این دو سیستم مهم است این است که وبسایتی که شما می خواهید از خدمات آن استفاده کنید پذیرنده کدام یک از این دو سیستم پرداخت آنلاین است.

برای استفاده از خدمات گفته شده در داماهی پی، تنها به چند کلیک نیاز دارید. پشتیبانی داماهی پی در تمام طول زمان خرید همراه شما خواهد بود. شما می توانید سوالات احتمالی پیش آمده را از همکاران ما در واحد پشتیبانی داماهی پی بپرسید.

فعالسازی حساب ایاس با استفاده از change now

امیدواریم داماهی پی خاطره خوبی از خرید انواع ارز دیجیتال برای شما فراهم کرده باشد.

شما می توانید سوالات خود درباره ی مباحث مختلف ارز های دیجیتال را با ما در میان بگذارید. مطالبی پرطرفدار در قالب مقاله و به زبان ساده توضیح داده خواهد شد. همچنین انتقادات و پیشنهادات سازنده شما می تواند راهگشای ما برای بهبود خدماتمان باشد. منتظر نظرات شما هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *