داماهی پی

تبدیل بیت تورنت به نسخه جدید+راهنمای تبدیل بیت تورنت قدیمی (BTTOLD) به بیت تورنت جدید (BTTC)

تبدیل توکن بیت تورنت قدیمی به جدید
5/5 - (21 امتیاز)

در اطلاعیه جدیدی که توسط توسعه دهندگان بیت تورنت اعلام شد، به دارندگان این توکن اعلام شد باید بیت تورنت های قبلی خود را به بیت تورنت نسخه ی جدید تبدیل کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مراحل تبدیل بیت تورنت قدیمی به جدید آشنا کنیم اما در ابتدا به توضیحات کلی ای درباره ی شبکه بیت تورنت و هدف آن می پردازیم و در نهایت به نحوه ی تبدیل بیت تورنت قدیمی به نسخه ی جدید بیت تورنت خواهیم پرداخت.

شبکه ی بیت تورنت، اهداف و تغییرات آن

شبکه ی بیت تورنت در سال 2004 ایجاد شده است و هدف اصلی آن ایجاد یک استاندارد برای اشتراک گذاری فایل ها به صورت همتا به همتا است.کاربران در صورت استفاده از بیت تورنت بجای دانلود و آپلود فایل روی یک سرور، محتوای مورد نیازشان را از کامپیوتر های به هم پیوسته دانلود می کنند. در واقع یک سرور به تنهایی عملیات آپلود و دانلود فایل ها را انجام نمی دهد.

3 سال پیش جاستین سان موسس شبکه و بنیاد ترون، تصمیم گرفت بیت تورنت را خریداری کنید و با مبلغ 120 میلیون دلار آن را خریداری کرد. او قصد داشت از شبکه ی بیت تورنت درآمد کسب کند. او تصمیم گرفت با هدف حل مشکلات میان زنجیره ای ترون از شبکه ی بیت تورنت استفاده کند در همین راستا شبکه ی bittorent chain ساخته شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. با ایجاد شبکه ی جدید کاربران ملزم به استفاده از توکن های جدید شدند و توکن های قبلی به BTTOLD تبدیل شد و توکن های جدید BTT نامیده شد. کاربران برای تبدیل بیت تورنت قدیمی به بیت تورنت جدید محدودیت زمانی ندارند، اما هنگامی که بخواهند بیت تورنت های خود را معامله کنند لازم است تا از نسخه ی جدید آن استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم در سریعترین زمان ممکن فرآیند تبدیل را آغاز کنید.

در این مقاله قصد داریم تا نحوه ی تبدیل توکن بیت تورنت قدیمی به بیت تورنت جدید را به صورت کامل توضیح دهیم.

نحوه ی تبدیل بیت تورنت قدیمی به جدید

فرآیند تبدیل بیت تورنت قدیمی به جدید بسته به اینکه شما توکن های بیت تورنت قبلی خودتان را چگونه نگهداری کنید متفاوت است.

  •  اگر BTTOLD را در صرافی نگه داری کنید:

در این صورت باید اطلاعیه های صرافی مورد استفاده خود را مطالعه کنید، در بیشتر صرافی های پرطرفدار این تبدیل به صورت خودکار انجام می شود.

در مورد صرافی بایننس، این تبدیل به صورت خودکار و بدون نیاز به هر گونه درخواستی از جانب کاربر به انجام می رسد.در این صرافی در زمان تغییرات شبکه به صورت اتوماتیک تمام بیت تورنت های ورژن قبلی شما به بیت تورنت جدید تبدیل شده و به ازای هر بیت تورنت قدیمی، 1000 بیت تورنت جدید دریافت خواهید کرد.

در صورتی که صرافی شما از این تبدیل پشتیبانی نکرده باشد، باید از طریق شبکه ی tron/trc20 تمام بیت تورنت های قدیمی خود را به tronlink منتقل کرده و با استفاده از کیف پول تبدیل bttold  به btt را به انجام برسانید. با ما همراه باشید تا نحوه ی تبدیل بیت تورنت با استفاده از کیف پول را به شما آموزش دهیم.

  • در صورت نگه داری BTTOLD در کیف پول

اگر BTTOLD خود را در کیف پول tronLINKنگه داری می کنید. مطابق دستور العملی که در ادامه می آید عمل کنید.

در صورتی که بیت تورنت قدیمی خود را در کیف پولی بجز ترون لینک نگه داری می کنید(برای مثال کیف پول تراست ولت، اتمیک ولت و …) آن را با استفاده از شبکه ی tron/trc20 به کیف پول tronLINK منتقل کنید.از آنجا که این تبدیل با استفاده از شبکه ی ترون انجام می شود، باید به مقدار کافی ترون در کیف پول خودتان موجود داشته باشید.15-20 توکن ترون برای انجام فرآیند کافی است.

امکان استفاده از کیف پول متامسک نیز وجود دارد اما در این مقاله تبدیل با استفاده از ترون لینک را آموزش می دهیم. کیف پول ترون لینک شبکه ی اختصاصی بیت تورنت است و از این نظر بهترین کیف پول برای تبدیل محسوب می شود.

در صورتی که کیف پول TronLINK ندارید آن را نصب کنید، امکان استفاده از کیف پول به صورت افزونه extention مرورگر کروم نیز وجود دارد. برای نصب افزونه کرون کیف پول ترون لینک روی عبارت افزونه گوگل کروم ترون لینک کلیک کنید.

افزونه کروم کیف پول ترون لینک

نکته:نسخه ی قبلی توکن بیت تورنت روی دو شبکه ی بایننس اسمارت چین(binace smart chain) و ترون قابل استفاده است.در صورتی که بیت تورنت شما در شبکه ی بایننس اسمارت چین با استاندارد BEP20 است باید در ابتدا توکن های خود را به یک صرافی متمرکز مانند بایننس منتقل کرده و آن را به صورت توکن های TRC20 برداشت کنید و به کیف پول tronlink واریز کنید.

 

 

پس از این مرحله تبدیل توکن ها به بیت تورنت جدید مانند یکدیگر است.

پس از نصب کیف پول بیت تورنت (لینک افزونه)  دارایی بیت تورنت خود را به این کیف پول واریز کنید(در قیمت receive آدرس کیف پول ترون لینک را برداشته و در قسمت send کیف پول قبلی و یا صرافی وارد کنید)

سپس به لینک BT.io مراجعه کنید.

وبسایت بیت تورنت

در لینک باز شده به قسمت apps رفته و روی گزینه ی swap btt کلیک کنید.

تبدیل بیت تورنت قدیمی به جدید

در صفحه ی باز شده در قسمت بالا و راست صفحه روی گزینه ی connect to wallet و connect to tron network را انتخاب کنید و تمامی دارایی بیت تورنت خود را انتخاب کنید و تبدیل آن به نسخه ی جدید را انتخاب کنید(در این تغییر میزان توکن های بیت تورنت شما 1000 برابر خواهد شد اما تغییری در ارزش دلاری بیت تورنت شما ایجاد نخواهد شد این کار مشابه افزایش سرمایه در بازار بورس است.)

مرحله ی نهایی تبدیل بیت تورنت قدیمی به جدید

پس از انجام این مراحل تمام توکن های بیت تورنت شما به نسخه ی جدید تبدیل می شود.

شما می توانید برای خرید ارز دیجیتال از خدمات داماهی پی به عنوان واسطه ی تبدیل ریال به انواع ارز های دیجیتال استفاده کنید. خدمات داماهی پی برای رفاه حال هموطنان تماما به صورت آنلاین انجام می شود. سوالات و ابهامات مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد و بخش خدمات مشتریان به صورت تمام وقت در حال رسیدگی به مشکلات احتمالی کاربران است. همچنین شما می توانید با یک بار ثبت نام در وبسایت داماهی پی به خرید دلار آنلاین پردازید. خرید ووچر پرفکت مانی یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری دلاری است. ووچر های خریداری شده از این طریق تاریخ انقضا ندارند و قابلیت نقد شوندگی بسیار بالایی دارند.

 

2 نظر در “تبدیل بیت تورنت به نسخه جدید+راهنمای تبدیل بیت تورنت قدیمی (BTTOLD) به بیت تورنت جدید (BTTC)

  1. رویا گفت:

    سلام من از کیف پول اتمیک بیت تورنت هامو انتقال دادم به کیف پول ترون لینک اما بر بسترtrc10ارسال شده الان باید چطوری تبدیل به بیت تورنت جدید انجام بدم؟

    1. فاطمه رایزن گفت:

      سلام، با پشتیبانی ترون لینک مکاتبه کنید باید بیت ترونت ها رو به بستر TRC20 تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *