داماهی پی

بهترین زمان معاملات رمزارزها چه وقت است؟

زمان معاملات رمز ارز
5/5 - (21 امتیاز)

همان اندازه که به امنیت معاملات خود در حوزه تجارت آنلاین اهمیت داده و از ابزارهای مطمئنی چون کیف پول های وب مانی استفاده می کنید، در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال باید به زمان معاملات رمزارزها دقت داشته و بهترین زمان در این خصوص را شناسایی کنید. این چیزی است که بسیاری از افراد نسبت به آن غفلت داشته و کمتر به زمان معاملاتی صحیح اهمیت می دهند.

در صورتی که بتوانید زمان مناسب برای انجام معامله را تشخیص دهید می توانید سود دریافتی خود را به میزان زیادی افرایش دهید.با ما باشید تا در این مقاله درباره ی بهترین زمان انجام معاملات به شما توضیح دهیم.

بهترین زمان معاملات رمزارزها

با در نظر گرفتن رشدی که ارزهای دیجیتال طی چند سال اخیر داشته اند، شناسایی زمان معاملات صحیح برای تبادلات رمزارزها از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار شده است. دقت داشته باشید که آغاز ساعت کاری بورس نیویورک، در قیاس با دیگر بازارهای بورس، تأثیر بیشتری بر نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال به ویژه ارز دیجیتال بیت کوین دارد. این موضوع کاملا قابل درک است. از آن جایی که بالاترین سطح فشار در حوزه عرضه و تقاضا از بازارهای مالی آمریکا نشات می گیرد، عجیب نیست که ساعات کار بورس نیویورک بر این موضوع تاثیر بگذارد.

معاملات ارز دیجیتال را چه زمانی انجام دهیم؟

اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که که همبستگی نوسانات ارزهای عمده دیجیتال و نوسانات بازارهای سهام آمریکا در ساعات اولیه آغاز به کار آنها، بسیار بالا و قابل توجه خواهد بود. این اطلاعات را با اطلاعات در خصوص زمان باز شدن بازارهای مالی انگلستان و آسیا مقایسه می کنیم و طبق انتظار نتیجه حاکی از آن است که زمان بازگشایی بورس آسیا و لندن، تاثیر به مراتب کمتری بر نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین دارد.

محاسبات در نهایت تائید می کند که در زمان حاضر، پرنوسان ترین زمان معاملات رمزارزها به ویژه بیت کوین، ساعت 8:30 به وقت تهران یا 4 به وقت گرینوچیج است. همین طور به لحاظ روز هفته، روزهای میانی هفته، پرنوسان ترین روزهای هفته به حساب می آیند و این سطح نوسان هر چه به آخر یا اول هفته نزدیک می شویم، کاهش می یابد. از قراری روزهای تعطیل هفته نیز باثبات ترین روزها به لحاظ نوسانات بازار ارزهای دیجیتال هستند.

توصیه های مربوط به وقت انجام معاملات کریپتوکارنسی

مواردی که به آنها اشاره شد کلیاتی درباره رفتار سرمایه گذاران بازار است. این کلیات به دید شما درباره بازار کمک می کند اما نکته ی حائز توجه آن است که دانستن روند بازار مهم است اما نه در حدی که توانایی معامله گری شما اهمیت دارد. این مطالب به روشن شدن دید شما کمک خواهد کرد اما پیشنهاد میکنیم پیش از توجه به نکات مربوط به زمان های مختلف در بازار به افزودن مهارت های خود در حوزه ی سرمایه گذاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بپردازید.

همچنین رفتار سایر سرمایه گذاران را مشاهده کنید و در هر ضرر و سود به دنبال درس آن معامله و  دانستن بیشتر باشید.

زمان مناسب انجام معاملات رمز ارز ها

رمز ارز ها بازار بکری برای سرمایه گذاری و کسب درآمد هستند اما به همین نسبت هم برای هر گونه خرید و فروش باید توجه کنید که بیشترین دقت را به خرج دهید. شما می توانید برای خرید و فروش ارز دیجیتال از خدمات صرافی داماهی پی استفاده کنید. داماهی پی انواع ارز های دیجیتال را به مشتریانش ارائه می کند. سرعت انجام تراکنش ها در داماهی پی در بالاترین حد است.

به شما توصیه می کنیم سیر روند رمز ارز مورد نظر را مورد بررسی و نظارت قرار دهید و روند سیاست های موجود در قبال رمز ارزها را نیز بررسی کنید. اگرچه نمیتوان به طور کامل پیش بینی کرد اما پیش بینی کلیات بازار به سیو سود در زمان مناسب کمک می کند تا بیشترین درآمد از بازار ارز دیجیتال را داشته باشید و با استفاده از این روش می توانید درآمد خود از بازار کریپتوکارنسی را افزایش دهید.

در صورتی که بخواهید محافظه کارانه تر عمل کنید می توانید به سرمایه گذاری روی دلار و یورو نیز فکر کنید، برای این کار می توانید از خدمات خرید پرفکت مانی ارائه شده توسط صرافی رمز ارزها استفاده کنید. این کار مزایای خرید آنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری را نیز دارد. البته باید به این نکته توجه کرد که خرید دلار در زمره یک سرمایه گذاری بلند مدت اما مطمئن است. شما می توانید با تنها یک بار ثبت نام و احراز هویت در وبسایت داماهی پی، از انواع خدمات ارائه شده در این صرافی استفاده کنید.در صورتی که موضوع خاصی برای مقالات وبلاگ در نظر دارد، نظر خود را در قسمت دیدگاه ها وارد کنید. موضوعات پیشنهادی شما برای مقالات آتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *