داماهی پی

10 ارز برتر متاورس برای سرمایه گذاری در سال 2022 که باید بشناسید!

معرفی ارز های برتر متاورسی
5/5 - (22 امتیاز)

هر پدیده جدیدی که در دنیای مجازی ساخته شود به سرعت رمز ارز متناسب با آن ایجاد می شود، این ویژگی دنیای ارزهای دیجیتال است. سال 2022 یکی از مهم ترین سال های ارز های دیجیتال است. در این سال متاورس ها جایگاه خودشان را پیدا می کنند. تا همین جا هم پروژه های متاورس بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و بیش از 100 نوع ارز دیجیتال متاورسی وجود دارد. با توجه به تعداد زیاد ارز های دیجیتال متاورسی انتخاب میان آنها و انتخاب ارز مناسب برای سرمایه گذاری کمی دشوار است.این مقاله برای راهنمای بیشتر و دادن اطلاعات درباره برترین ارز های دیجیتال متاورسی نوشته شده است.

با ما همراه باشید تا برترین ارز های دیجیتال متاورس برای سرمایه گذاری را به شما معرفی کنیم.

ارز دیحیتال سولانا

سولانا(solana)

اولین ارز دیجیتالی که به معرفی آن می پردازیم ارز دیجیتال سولانا با نام solana  و نام اختصاری sol است. این ارز دیجیتال در سال 2019 معرفی شد اما تا عرضه کامل آن به بازار یک سال زمان برد.

پس از ورود سولانا به بازار قیمت سولانا با سرعت خوبی رشد کرد این رشد تا حد زیادی به دلیل اکوسیستم سولانا و نیز پلتفرم در حال توسعه آن است.سولانا هم اکنون 50000 تراکنش در ثانیه را می تواند پردازش کند که حاکی از سرعت بسیار بالای این پلتفرم است.

موضوع دیگری که سولانا را به ارز مناسبی برای سرمایه گذاری تبدیل می کند، تعداد بالای سرمایه گذاران آن است، همچنین پلتفرم سولانا میزبان تعداد زیادی از پروژه های موفقیت آمیز بوده است.

سولانا هم اکنون در جایگاه 8 ام برترین ارز های دیجیتال قرار دارد و با قیمت هر واحد 94.1 معامله می شود.بالاترین قیمت سولانا در طول تاریخ 259 دلار بوده است که از قیمت فعلی آن بسیار فاصله دارد که می تواند آن را به ارز بسیار خوبی برای سرمایه گذاری تبدیل کند.پیش بینی می شود سولانا تا سال 2025 به 1100 دلار و در سال 2030 به ارزش هر واحد 5000 دلار برسد.

ارز دیجیتال مانا-بازار متاورس

مانا(mana)

ارز دیجتیال دسنترالند دومین ارز دیجیتال مناسب سرمایه گذاری است. در ماه های اخیر پس از ورود این ارز به بازار قیمت آن با سرعت زیادی افزایش پیدا کرده است. در این پروژه بازیکنان علاوه بر خرید زمین در بلاک چین به گشت و گذار در دنیای مجازی نیز می پردازند. مانا طولانی ترین پروژه متاورس فعال است. برای مشاهده این پروژه و اهداف آن به وبسایت دسنترالند مراجعه کنید البته برای خرید در این پروژه لازم است در کیف پول خودتان اتریوم داشته باشید.رشد مانا در 12 ماه اخیر بیش از 4000 درصد بوده است که نشان دهنده ی آینده بسیار خوب این ارز دیجتیال است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ارز دیجیتال مانا(دسنترالند) به مقاله دسنترالند(مانا) چیست؟+توضیح کامل ارز دیجیتال مانا مراجعه کنید.

مانا هم اکنون با قیمت 2.86 دلار در جایگاه 31 ام ارز های دیجیتال قرار گرفته است.بالاترین قیمت مانا 5.7 دلار در تاریخ25 نوامبر 2021 بوده است. پیش بینی قیمتی مانا در سال 2025 به 9.8 دلار و در سال 2030 60 دلار به ازای هر واحد است، باید دید بازار رمز ارز ها چه تغییراتی را تا آن زمان تجربه خواهد کرد.

سَندThe sandbox(sand)

Sand یا سندباکس یکی از با ارزش ترین پروژه های متاورس است. بدون شک سند امسال پتانسیل خوبی برای رشد دارد. سند هم مانند مانا روی بلاک چین اتریوم کار می کند افراد در این پروژه به انجام بازی یا ماموریت می پردازند و در ازای آن پاداش دریافت می کنند.

نکته ای که بازی سند را نسبت به دیگر بازی های متاورس متمایز می کند آزادی موجود در این بازی است، تمامی افراد می توانند در این بازی تغییری را به وجود آورند و از این نظر تنوع بازی ها در این مجموعه بسیار زیاد است.

سند باکس هم اکنون در جایگاه 34 ام ارز های دیجیتال قرار گرفته است.هر واحد سند هم اکنون 4.15 دلار قیمت دارد.8.4 دلار بالاترین ارزش سند در طول مدت فعالیتش در بازار ارز های دیجیتال بوده است.پیش بینی قیمتی برای سال 2025 21.3 به ازای هر واحد و 145 به ازای هر واحد در سال 2030 است.

ارز دیجیتال گالا

 گالا(gala)

گالا یا گالاگیمز ارز دیجیتالی است که به دارندگانش اجازه می دهد کنترل بیشتری بر تجربه بازی های خود داشته باشند.

با استفاده از گالا می توانید توکن های nft متفاوت خریداری کنید و آن را معامله کنید و یا به دیگران بفروشید تا تجربه بهتری از بازی داشته باشید. این ارز دیجیتال این امکان را فراهم می کند تا از آن در یک بازی خاص یا چندین بازی به صورت همزمان استفاده کنید.

با اینکه گالا هم اکنون در مراحل ابتدایی خودش است اما این ارز دیجیتال اهداف مشخصی دارد و نقشه مشخصی برای رسیدن به این اهداف نیز دارد.

ارز دیجیتال گالا هم اکنون با قیمت 0.302 دلار به ازای هر واحد در حال معامله است و در جایگاه 52 برترین ارز های دیجیتال قرار دارد.اوج ارز هر واحد گالا معادل 0.7 دلار بوده است باید دید گالا چه زمانی رکورد قیمتی قبلی خودش را می شکند.انتظار می رود قیمت گالا در سال 2025 به 1.4 دلار برسد.

ارز دیجیتال ایلوویوم

ایلوویوم(Illuvium)

این ارز دیجیتال به عنوان open world role playing game معروف است و در این بازی صحنه های لند اسکیپ بسیار زیبایی وجود دارد که می توانید در آنها قدم بزنید. هنگام قدم زدن در این landscape ها می توانید معما حل کنید ماموریت به انجام برسانید و یا موجودات جدید کشف کنید.

به موجودات درون این پروژه illuvial گفته می شود بیش از 100 نوع ایلوویال وجود دارد که می توانید آنها را جمع آوری کنید. نکته ی جالب درباره ی این بازی این است که در آن لازم نیست حتما توکن بازی را تهیه کنید تا اجازه بازی کردن داشته باشید. این بازی در بسیاری از لوکیشن های ایجاد شده رایگان است اما می توانید برای آنکه از امکانات بیشتری استفاده کنید با پرداخت هزینه اشتراک این بازی را به دست بیاورید. در هنگام انجام بازی پس از انجام ماموریت ها با توکن اختصاصی بازی پاداش خواهید گرفت.هر واحد ایوویوم با قیمتی معادل 629.75 دلار هم اکنون در حال معامله است و در جایگاه 145 ام ارز های دیجیتال برتر قرار گرفته است.پیش بینی ارزش ایلوویوم در سال 2025 2,685دلار به ازای هر واحد است.

ارز دیجیتال استار اتلس

اطلسStar atlas(atlas)

این پروژه یک قابلیت جالب دارد، با استفاده از این بازی می توانید از زمین خارج شوید و مکان های دیگر جهان را جستجو کنید. فضاپیمای اختصاصی خودتان را برانید و یا حتی جهان اختصاصی خودتان را ایجاد کنید. برای سوخت فضا پیمای اختصاصی به توکن اختصاصی این بازی نیاز خواهید داشت. بلاک چین این بازی اختصاصی است و سرعت بالایی دارد و تا حد خوبی شبیه بلاک چین اتریوم است با این تفاوت که ارزان تر است و مقیاس پذیری بالاتری نیز دارد.

ارز دیجیتال اتلس یا اطلس در زمان نوشتن این مطلب با قیمت هر واحد 0.046 دلار معامله می شود و در جایگاه 390 برترین ارز های دیجیتال قرار دارد.پیش بینی اطلس برای 3 سال آینده 0.22 دلار به ازای هر واحد است.هر واحد در سال 2030 پیش بینی می شود که ارزشی معادل 1.4 دلار داشته باشد.

بازی تریلیوم

تریلیوم یا Trillium(tlm)

این بازی که به بازی آدم فضایی ها مشهور است یک بازی متاورسی مبتنی بر بلاکچین است که در آن بازیکنان بر سر منابع کمیاب بازی رقابت می کنند. با استفاده از توکن بومی این بازی گیمر ها به ماینینگ می پردازند.با استفاده از توکن خریداری شده بازیکنان می توانند بر سر حاکمیت سرزمین های فضایی رقابت کنند.

تریلیوم هم اکنون با قیمت 0.00126 دلار معامله می شود. رده ی تریلیوم در میان ارز های برتر بازار ارز های دیجیتال 4134 است. پیش بینی قیمت تریلیوم برای سال 2025 0.0027 دلار و تا سال 2030 0.0058 به ازای هر واحد است.

ارز دیجیتال فلو

فلو(Flow)

بلاک چین فلو یک بلاکچین برای پشتیبانی از تعداد زیادی برنامه و کالای دیجیتال و بازی است.  بلاک چین فلو از یکپارچگی اطلاعات کاربرانش حفاظت می کند. با استفاده از این بلاک چین می توانید از بالاترین میزان حریم خصوصی(از نظر امنیت اطلاعات) بهره مند شوید و همین طور با استفاده از بازار موجود در این بلاک چین به خرید و فروش دارایی های دیجیتال بپردازید. قیمت فعلی فود در زمان نوشتن این مقاله 7.12 دلار است و در جایگاه 49 ارز های دیجیتال قرار دارد.بالاترین رکورد قیمتی فلو مربوط به مارس 2021 با قیمتی معادل 39 دلار برای هر واحد است. اگر برایتان جالب باشد ارز فلو در سال 2025 چه قیمتی خواهد داشت، باید بگوییم پیش بینی می شود قیمت این ارز به 16.5 دلار در سال 2025 خواهد رسید. ارزش آن در سال 2030 196دلار است.

وی‌میکس(Wemix)

ویمکس در واقع یک پلتفرم طراحی شده برای بازی است. با استفاده از ویمکس می توان توکن خریداری کرد یا آن را فروخت. با استفاده از ویمکس می توان ارز های دیجیتال را به یکدیگر تبدیل کرد.در واقع ویمکس یک پلتفرم غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که با استفاده از ارز های اصلی مانند بیت کوین، اتریوم و .. می توان سایر ارز ها را خریداری کرد.

با استفاده از توکن وی میکس می توان از اکوسیستم بازی وی میکس استفاده کرد هم چنین با استفاده از این توکن می توان تمامی تراکنش های شبکه ی وی میکس را به انجام رساند.

وی میکس هم اکنون در جایگاه 220 ام ارز های دیجیتال برتر است.هر واحد وی میکس قیمتی برابر 5.34 دلار دارد.بیشترین قیمت وی میکس معادل 24 دلار در نوامبر 2021 بوده است.قیمت پیش بینی این رمز ارز در سال 2025 و 2030، 23 و 153 دلار به ازای هر واحد است.

ارز دیجیتال نتورک

نتورک(Netvrk)

نتورک به افراد اجازه می دهد تا با استفاده از توکن های این بلاک چین به خرید سایر توکن های متاورس بپردازند با استفاده از این امکان می توان وسایلی همچون خانه، وسیله نقلیه و دیگر آیتم های موجود در متاورس را خریداری کرد. با استفاده از امکانات نتورک می توانید یک فضا برای تبلیغات برای خودتان خریداری کنید و با استفاده از آن درآمد کسب کنید. همچنین این ارز دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا سهمی از خود پلتفرم را خریداری تا بتوانید دنیای رویاهای خود را با حجم نامحدودی از محتوا بسازید.نتورک با ارزش هر واحد 1.8 دلار معامله می شود و رنک 3091 ارز های دیجیتال است.

10 پروژه برتر ارز دیجیتال متاورسی

شما می توانید برای خرید ارز های دیجتیال از جمله سولانا و دیگر ارز های پرطرفدار مانند اتریوم که قابلیت تبدیل شدن به تمامی رمز ارز های متاورس را دارد از خدمات داماهی پی استفاده کنید. خرید ارز دیجیتال در داماهی پی در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام می رسد و تراکنش ها بسته به میزان شلوغی شبکه در مدت زمان کوتاهی پردازش خواهند شد. امکان خرید دلار آنلاین نیز برای کاربران داماهی پی وجود دارد، برای خرید ووچر پرفکت مانی(نوعی دلار آنلاین) تنها کافی است سفارش خرید خود را ثبت کرده تا ووچر شما به صورت آنی و اتوماتیک صادر شود. ووچر پرفکت مانی کاربرد های متنوعی دارد و می توان از آن برای پرداخت هزینه ی آزمون ها زبان، هزینه ی اقامتگاه ها و نیز خرید از وبسایت های خارجی استفاده کرد. پس انداز دلاری با استفاده از ووچر از دیگر کاربرد های ووچر پرفکت مانی است.

امیدواریم با استفاده از خدمات داماهی پی، تجربه ای خوب از خرید آنلاین برای شما به جا بگذاریم. شما می توانید عناوین پیشنهادی خودتان برای مقالات وبسایت داماهی پی را از قسمت کامنت همین مقاله و یا از طریق چت آنلاین با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *