داماهی پی

ارز دیجیتال هلیوس (helios)+نحوه خرید ارز دیجیتال هلیوس در صرافی یونی سواپ

توکن هلیوس helios token
4.7/5 - (24 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ارز دیجیتال هلیوس آشنا کنیم و تمام آن چیزی که شما درباره ارز دیجیتال هلیوس لازم دارید را در اختیار شما قرار دهیم.

ارز دیجیتال mission helios یک ارز دیجیتال است که اخیرا در رده ی 3416 قرار گرفته است. هر واحد از Mission Helios در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱ دلار معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 323.762 هزار دلار است.

هدف هلیوس این است که اولین جامعه غیر متمرکز فضایی را ایجاد کند که یک نانو ماهواره را به صورت تخیلی به دور مدار زمین فرستاده است و تصاویر آن را به صورت یک توکن NFT در شبکه اتریوم به فروش می رساند.

هلیوس قصد دارد با تصویری که گرفته می شود تغییرات آب و هوایی و پراکندگی زیست محیطی را مانیتور کند. قرار دادن تصاویر زمین برای فروش باعث می شود این تصاویر در یک فضای منبع آزاد ذخیره شود تا در آینده برای ذخیره به صورت رایگان مورد استفاده همه قرار گیرد.

پروژه های هلیوس

  • NFT بازار: در این بازار عکس های با رزولوشن بالا به فروش می رسد.
  • پروژه آموزش: این پروژه قصد دارد یک پلتفرم آموزش غیر متمرکز را برای معلمان و دانش آموزان در بلاک چین ایجاد کند.
  • لانچ پد هلیوس: این پروژه برای حمایت از پروژه های در مراحل ابتدایی ایجاد شده است.

نحوه خرید ارز هلیوس(ارز mission helios)

هلیوس تا کنون در صرافی های اصلی لیست نشده است. اما شما می توانید آن را از صرافی های غیر متمرکز مانند یونی سواپ خریداری کنید.

نحوه خرید از یونی سواپ مشابه پن کیک سواپ است. شما می توانید یونی سواپ را به کیف پول تراست ولت خود وصل کنید و در این صرافی غیر متمرکز اتریوم خود را به هلیوس تبدیل کنید.

در ابتدا باید در لیست خودتان بین ارز های موجود هلیوس را اضافه کنید.

شما می توانید اضافه کردن توکن هلیوس به یونی سواپ را مطابق شکل زیر انجام دهید.

در ابتدا باید صرافی غیر متمرکز یونی سواپ را به تراست ولت خودتان متصل کنید.

در قسمت DApps عبارت uniswap را بزنید و و روی وبسایت آن کلیک کنید.

در صفحه باز شده که از شما می پرسد که آیا میخواهید کیف پول خودتان را به uniswap وصل کنید. روی عبارت connect کلیک کنید تا کیف پول شما به یونی سواپ متصل شود.

در مرحله ی بعدی باید نوع توکنی که میخواهید خریداری کنید را انتخاب کنید.

پس روی قسمت Select a token کلیک کنید و helios را انتخاب کنید

انتخاب توکن هلیوس

سپس پیامی به شما نمایش داده می شود که می پرسد ایا مطمئن هستید می خواهید هلیوس را به لیست خودتان اضافه کنید؟

روی گزینه importکلیک کنید.

تایید اضافه کردن توکن هلیوس

پس این مرحله شما با داشتن اتریوم می توانید توکن هلیوس را خریداری کنید.

برای خرید اتریوم در داماهی پی روی خرید اتریوم کلیک کنید.

تنظیمات مربوط به تراکنش را می توانید از روی دکه شبیه چرخ دنده تغییر دهید.

تنظیمات تراکنش در یونی سواپ

این تنظیمات شامل slippage tolerance  و سایر تنظیمات مربوط به تراکنش را از این بخش به انجام رسانید.

تنظیم اسلیپیج تارانس در یونی سواپ

با استفاده از این توضیحات شما می توانید هر ارز دیجیتال که از صرافی غیر متمرکز یونی سواپ استفاده می کند را خریداری کنید. تمامی این مراحل مشابه یکدیگر است و تنها در وارد کردن اطلاعات توکن های مورد استفاده با یکدیگر متفاوتند.

مقاله مرتبط: راهنمای خرید انواع توکن در تراست ولت(خرید در پنکیک سواپ و یونی سواپ)

ارز های دیجیتالی که به تازگی به بازار ارز های دیجیتال می پیوندند در ابتدا در صرافی های غیر متمرکز مانند یونی سواپ و پن کیک سواپ مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

پس از این که یک ارز دیجیتال تازه وارد مدت زمانی را در بازار گذارند و توانست خودش را در بازار اثبات کند صرافی های بزرگ مانند بایننس آن را لیست می کنند.

لیست شدن یک ارز در صرافی های معتبر مانند بایننس موجب افزایش قیمت آن ارز می شود. از ارز هایی که در ابتدا باید از صرافی های غیر متمرکز خریداری می شدند بیبی دوج کوین، شیبا فلوکی و تیست NFT را نام برد.

پیش بینی قیمت helios و آینده ارز هلیوس

پیش بینی شده است قیمت ارز دیجیتال هلیوس در سال 2028 به 0.0000046874 USD برسد.به پیشنهاد وبسایت دیجیتال کوین پرایس این ارز دیجیتال یک ارز سود ده است و برای سرمایه گذاری مناسب است.

شما می توانید قیمت پیش بینی شده برای ارز دیجیتال هلیوس را در وبسایت دیجیتال کوین پرایس مشاهده کنید.

پیش بینی قیمتی هلیوس

برای خرید ارز هایی که هنوز در صرافی های معتبر لیست نشده اند به این نکته توجه کنید که خرید این گونه ارز ها ریسک بالایی دارد و ممکن است این ارزها با سرعتی که رشد قیمتی را تجربه می کند بی ارزش شود. در اصطلاح می توان گفت عده ای از توکن ها در صرافی های غیرمتمرکز شت کوین هستند.

اما ارز هایی در این میان بوده اند که که تا بیش از 10000% سوددهی داشته اند. از میان این ارز ها می توان شیبا اینو و بیبی دوج کوین را نام برد. باید دید آیا هلیوس نیز سوددهی عالی خواهد داشت؟

شما می توانید برای خرید ارز دیجیتال اتریوم و تبدیل آن به هلیوس از خدمات صرافی آنلاین ارز دیجیتال داماهی پی استفاده کنید.

تمامی مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال در داماهی پی به صورت غیر حضوری و تماما آنلاین انجام می شود. خرید ارز دیجیتال در داماهی در کمتر از نیم ساعت قابل انجام است. شما می توانید تراکنش های خرید ارز دیجیتال خود را با خیال راحت در صرافی آنلاین ارز دیجیتال داماهی پی انجام دهید.

داماهی پی از پرسابقه ترین صرافی های آنلاین ارز دیجیتال است که بیش از 30 نوع رمز ارز را پشتیبانی می کند. خرید ارز دیجیتال در داماهی پی به صورت آنی و اتوماتیک است و تسویه حساب در این وبسایت حداکثر در 3 ساعت به انجام می رسد. پرفکت مانی و وب مانی از دیگر محصولاتی است که در صرافی داماهی پی به فروش می رسد.پرفکت مانی یک نوع پول دیجیتال است که به صورت آنلاین خرید و فروش می شود. این نوع پول دیجیتال بیش از 10 سال سابقه دارد و تا کنون گزارش منفی راجع به عملکرد این وبسایت گزارش نشده است. پرفکت مانی یک نوع سرمایه گذاری دلاری مطمئن است.

2 نظر در “ارز دیجیتال هلیوس (helios)+نحوه خرید ارز دیجیتال هلیوس در صرافی یونی سواپ

  1. نوربخش گفت:

    توضیحات مفید بود ولی لطفا بیشتر توضیح دهید

    1. فاطمه رایزن گفت:

      در چه موردی توضیح بیشتری لازم دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *