داماهی پی

راه های کسب درآمد با استفاده از ارز دیجیتال

چگونه با ارز دیجیتال پولدار شویم؟
5/5 - (20 امتیاز)

با توجه به نوظهور بودن بازار ارز های دیجیتال، بسیاری از افراد نسبت امکان کسب درآمد از طریق این بازار دچار شک و تردید هستند. آنها فکر می کنند ارز های دیجیتال در مدت زمان کوتاهی دچار افت شدید قیمتی شده و در نهایت بی ارزش شده و از بین می روند. اما هم اکنون در دهمین سال معرفی بیت کوین به عنوان قدیمی ترین ارز دیجیتال هستیم.

این بازار توانسته است تا حد زیادی اعتماد سرمایه گذاران را به خودش جلب کند. البته پتانسیل های این بازار، هنوز به صورت کامل شناخته نشده است. برای مثال بسیاری از افراد فکر می کنند تنها راه کسب درآمد از ارزهای دیجیتال تریدر شدن است.(تریدر به کسی گفته می شود که خرید و فروش ارز دیجیتال را به صورت حرفه ای انجام می دهد، حتی این شیوه تنها راه کسب درآمد او است.)

اما باید گفت در صورتی که تنها این راه را، راه کسب درآمد از ارز های دیجیتال در نظر بگیریم. قسمت بسیار زیادی از واقعیت را نادیده گرفته ایم.

با ما همراه باشید تا در ادامه ی این مقاله شما را با پتانسیل های ارز های دیجیتال برای کسب درآمد آشنا کنیم.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال یکی از مهمترین راه های کسب درآمد است. افراد پول خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و مدت زمان  نسبتا طولانی را صبر کرده تا با توجه به روند رو به رشد ارز های دیجیتال ارزش ریالی رمز ارز خریداری شده بیشتر شود. سپس آن را در موقعیت مناسب بفروشند. هم اکنون بازار ارز های دیجیتال 1% از بازار کل و نقدینگی در گردش را به خودش اختصاص داده است. با توجه به حجم بالای نقدینگی موجود در بازار ارز های دیجیتال، این بازار می تواند منبع درآمد مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

شاید به نظر برسد بازار ارز های دیجیتال، بازار کوچکی است اما باید این نکته را نیز به خاطر داشت که این بازار از پتانسیل بسیار منابی برخورد است که در آینده ی نزدیک سود خوبی را نصیب سرمایه گذارانش خواهد کرد.

از جمله ارز های دیجیتال پرطرفدار شامل موارد زیر است:

این ارز ها ارز های پایداری هستند که ارزشمند بودن خودشان را در مدت زمان طولانی نشان داده اند و در طولانی مدت به عنوان یک سرمایه گذاری ایمن تلقی می شوند.

بیت کوین

اتریوم

کاردانو

دوج کوین

آیوتا

تتر

شیبا اینو

مقاله مرتبط: 10 ارز برتر متاورس برای سرمایه گذاری در سال 2022 که باید بشناسید!

استخراج و استاکینگ رمز ارز

استکینگ و قرض دادن رمز ارز

استاکینگ یک شیوه برای اعتبار بخشیدن به معاملات رمز ارزها است. هنگامی که به استاکینگ می پردازید شما صاحب مقداری رمز ارز هستید که آنها را در یک کیف پول ارز دیجیتال قفل کرده و به آن کیف پول اجازه می دهید تا از دارایی شما استفاده کند و در ازای آن به میزان سکه های شما اضافه کند.

سکه های شما در یک شبکه ی اثبات استیک برای اعتباربخشی به معاملات در حال انجام مورد استفاده قرار می گیرد. شبکه برای ایجاد امنیت و تایید تراکنش ها از سکه های استاک شده استفاده می کند. در ازای کمک به شبکه تعدادی سکه به شما تعلق می گیرد(دقیقا مشابه فرآیندی که در سپرده گذاری بانک انجام می شود.)

استخراج رمز ارز

استخراج

استخراج از دیگر راه های کسب درآمد بسیار پرطرفدار در بازار ارز های دیجیتال است.هنوز هم استخراج رمز ارز ها یکی از اجزای اساسی در مکانیسم اثبات کار(نوعی مکانیسم برای اضافه کردن سکه های جدید به بلاکچین) است. در ازای تایید تراکنشها توسط بلاکچین با رمز ارز پاداش خواهید گرفت.

این شیوه نیز می تواند سودآوری بسیار مناسبی داشته باشد، اما هزینه ی اولیه آن بسیار بالا است.

مقاله مرتبط: استخراج بیت کوین-دریافت بیت کوین رایگان

ایردراپ برای دریافت توکن رایگان

ایردراپ ها یا فورک ها

روش دیگر سودآور در بازار ارز های دیجیتال شرکت در ایردراپ ها است. شما با استفاده از اطلاعیه های توکن ها(اغلب توکن های جدید) از انجام ایردراپ مطلع می شوید و سپس با انجام شرایط ایردراپ، توکن های مربوطه را دریافت می کند. این توکن ها متعلق به شماست و می توانید آنها را هر زمان که خواستید به فروش برسانید.

گاهی نیز ممکن است شما روی ارز دیجیتالی سرمایه گذاری کرده باشید که پروتکل هایش تغییر کرده است. در این زمان شما باید کوین هایتان را به شبکه ی دیگر ارتقا دهید. شبکه ی رمز ارز به پاس استفاده شما از این شبکه به شما کوین جدید اهدا می کند.

مقاله مرتبط:

کسب درامد با تولید محتوا در بازار ارز دیجیتال

تعداد زیادی از بلاکچین ها در ازای ایجاد محتوا در زمینه ی آن بلاک چین به افراد پاداش می دهند. این پاداش اغلب توکن بومی همان پلتفرم است.

ترید ارز دیجیتال

کسب درامد با خرید و فروش(ترید) ارز دیجیتال

سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال یک سرمایه گذاری طولانی مدت تلقی می شود اما در مقابل خرید و فروش رمز ارز ها یک کار کوتاه مدت یا شاید بتوان گفت لحظه ای است. ماهیت بازار رمز ارز ها یک بازار پویا است. در همان لحظه که قیمت یک ارز می تواند بیش از 50 درصد رشد کند می تواند با سقوط بیش از 60 درصدی نیز مواجه شود.

برای آنکه بتوانید یک تریدر حرفه ای شوید، باید به میزان کافی درباره ی تحلیل های تکنیکال اطلاعات کسب کنید.همچنین می بایست قیمت ارز ها را با استفاده از چارت های بازار پیش بینی کرده و منتظر زمان مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال باشید.

بازی های بلاکچینی

دیگر روش کسب درآمد، استفاده از بازی های بلاکچینی است. برخی از بازی های بلاک چینی به کاربرانشان در ازای انجام بازی توکن اهدا می کنند. البته برخلاف انچه تصور می شود. کسب درآمد به این شیوه چندان هم ساده نیست. باید مهارت های خاصی داشته باشید با انجام چندین باره یک بازی خسته نشوید و …

مقاله مرتبط: برترین بازی های NFT برای کسب درآمد در سال 2022(جدیدترین بازی های NFT 2022)

شما میتوانید برای انجام سرمایه گذاری کم خطر، اقدام به خرید پرفکت مانی از داماهی پی کنید. پرفکت مانی، نوعی دلار آنلاین است.  با استفاده از دلار آنلاین می توان پرداخت های بین المللی انجام داد یا برای هر شخص خارج از ایران پول واریز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *